DUCATO 2,3jtd 88kw rv2008 nekomunikuje RJ motora
Moderátoři: šulda, Moderátoři
DUCATO 2,3jtd 88kw rv2008 nekomunikuje RJ motora
Zdravím priatelia
včera nám zdochlo ducatko, diagnostika nenajde RJ motora.(počitač nenalezen). ked zapnem kluc, rýchlo blika kontrolka diagnostiky a tak isto cvakajú relátka v motorovom priestore. kontrolka imo zhasne, zostane svietiť kontrolka zhavenia, teplota vyskoci na max. Po vybratí relátka T10 cvakanie prestane, teplota klesne na min, rozsvieti sa kontrolka imo.(to relé asi bude napájacie, ešte som to bližšie neskúmal)
Auto išlo, skapalo počas jazdy.
Nejaké nápady..? Vopred dík
včera nám zdochlo ducatko, diagnostika nenajde RJ motora.(počitač nenalezen). ked zapnem kluc, rýchlo blika kontrolka diagnostiky a tak isto cvakajú relátka v motorovom priestore. kontrolka imo zhasne, zostane svietiť kontrolka zhavenia, teplota vyskoci na max. Po vybratí relátka T10 cvakanie prestane, teplota klesne na min, rozsvieti sa kontrolka imo.(to relé asi bude napájacie, ešte som to bližšie neskúmal)
Auto išlo, skapalo počas jazdy.
Nejaké nápady..? Vopred dík
obávam sa, že na to nemám prostriedky a zrejme ani skúsenosti.... Pravdupovediac toto je naše prvé Ducato, doteraz sme jazdili len peugeoty, na ktoré mám aj interface, ktoré bezproblémovo komunikovalo (aj komunikuje s BSI) s fiatom; nájde BSI, Airbag, abs, na rj motora píše počítač neopdovedal.. Našiel som schémy k Ducatu, premeriam káble presne podľa schém a uvidím..
Edit26.12.:
Po odpojení regulátora tlaku paliva na vysokotlakovom čerpadle RJ komunikuje normálne; zajtra objednám nový regulátor, možno ešte príde tento rok... Potom dám info.
Edit26.12.:
Po odpojení regulátora tlaku paliva na vysokotlakovom čerpadle RJ komunikuje normálne; zajtra objednám nový regulátor, možno ešte príde tento rok... Potom dám info.
Dosť častá závada mne to isté spravilo na 3,0 multijet zapnem zapaľovanie a svietila iba polovica kontroliek a blikal immobilizer štartér ani neťukol...
po premeraní bola chyba v tom zväzku pod svetlom
A ešte ma napadlo podobné bolo aj pri poruche snímač tlaku paliva tak isto kábel k RJ v riti
po premeraní bola chyba v tom zväzku pod svetlom
A ešte ma napadlo podobné bolo aj pri poruche snímač tlaku paliva tak isto kábel k RJ v riti
FIAT DUCATO 3,0 160 multijet power r.v.2007 off
FIAT DUCATO 3,0 160 multijet power r.v.2010 off
FIAT DUCATO 3,0 180 multijet power 2 euro 5 r.v.2012
FIAT DUCATO 3,0 180 multijet power euro 5+ r.v.2015
FIAT DUCATO 3,0 160 multijet power r.v.2010 off
FIAT DUCATO 3,0 180 multijet power 2 euro 5 r.v.2012
FIAT DUCATO 3,0 180 multijet power euro 5+ r.v.2015
Prosím, kde se dají sehnat schémata k Ducatu?dopravami píše:obávam sa, že na to nemám prostriedky a zrejme ani skúsenosti.... Pravdupovediac toto je naše prvé Ducato, doteraz sme jazdili len peugeoty, na ktoré mám aj interface, ktoré bezproblémovo komunikovalo (aj komunikuje s BSI) s fiatom; nájde BSI, Airbag, abs, na rj motora píše počítač neopdovedal.. Našiel som schémy k Ducatu, premeriam káble presne podľa schém a uvidím..
Edit26.12.:
Po odpojení regulátora tlaku paliva na vysokotlakovom čerpadle RJ komunikuje normálne; zajtra objednám nový regulátor, možno ešte príde tento rok... Potom dám info.
máš to v SZ.Jarda_6 píše:Prosím, kde se dají sehnat schémata k Ducatu?dopravami píše:obávam sa, že na to nemám prostriedky a zrejme ani skúsenosti.... Pravdupovediac toto je naše prvé Ducato, doteraz sme jazdili len peugeoty, na ktoré mám aj interface, ktoré bezproblémovo komunikovalo (aj komunikuje s BSI) s fiatom; nájde BSI, Airbag, abs, na rj motora píše počítač neopdovedal.. Našiel som schémy k Ducatu, premeriam káble presne podľa schém a uvidím..
Edit26.12.:
Po odpojení regulátora tlaku paliva na vysokotlakovom čerpadle RJ komunikuje normálne; zajtra objednám nový regulátor, možno ešte príde tento rok... Potom dám info.
