Zakladne nastavenie N18tky EGR na 2,0TDi 8V BRT 103kw

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Tunerko
Přispěvovatel
Příspěvky: 756
Registrován: 01 lis 2006, 22:41
Bydliště: Bratislava

Zakladne nastavenie N18tky EGR na 2,0TDi 8V BRT 103kw

Příspěvek od Tunerko »

Vie niekto poradiť ohladom zakladneho anstavenia tohoto ventilu na recirkulaciu vyfuk plynov. Jedná sa o auto Seat Alhambra II 2,0Tdi BTR 103kw r.v. 2008(model 2009)
Starý bol totoalne zanesený a nepomohlo mu ani vyčistenie. Po výmene za fungel nový chyba N18 sa neobjavuje no motor má kolísavý výkon pri akcelerácii, pravdepodobne N18tka prepušta viac spalín ako má do sania. Po odpojení konektora N18 ide motor v poriadku.
po prehodení som vymazal adaptačné hodnoty v motorovej jednotke.
Vie niekto pomôcť?
Seat Ibiza 6K1 r.v.99 -> swap na 1,9TDi PD ASZ+bižutéria = 229PS/484Nm -> 1/4míle 13:714sec
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15

Příspěvek od Fulltank »

motor na volnobehu
pamet zavad prazdna

zakladni nastaveni skupina 003 - start
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Tunerko
Přispěvovatel
Příspěvky: 756
Registrován: 01 lis 2006, 22:41
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Tunerko »

oukey pôjdem vyskušať, dam vedeiť či pomohlo
mam pred sebov dnes vyše 500km tak by som to mal rad funkčne..
Seat Ibiza 6K1 r.v.99 -> swap na 1,9TDi PD ASZ+bižutéria = 229PS/484Nm -> 1/4míle 13:714sec
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
Tunerko
Přispěvovatel
Příspěvky: 756
Registrován: 01 lis 2006, 22:41
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Tunerko »

Nepomohlo to ak som to teda spravne spravil
dal som štart a zapol otačky vybehli na cca 1400 a blikalo žhavenie po cca 5min som to vypol otačky klesli na volnobeh a nič dalej sa nedialo...
Seat Ibiza 6K1 r.v.99 -> swap na 1,9TDi PD ASZ+bižutéria = 229PS/484Nm -> 1/4míle 13:714sec
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2020
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

Obrázek
Passat CC 2.0 tdi
Tunerko
Přispěvovatel
Příspěvky: 756
Registrován: 01 lis 2006, 22:41
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Tunerko »

tento proces prebehol v poriadku ale nič sa nevyriešilo.
písal ho aj kolega vyžšie
problém pretrváva, po odpojení N18 ide auto normálne a výkon nekolíše
Seat Ibiza 6K1 r.v.99 -> swap na 1,9TDi PD ASZ+bižutéria = 229PS/484Nm -> 1/4míle 13:714sec
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
Tunerko
Přispěvovatel
Příspěvky: 756
Registrován: 01 lis 2006, 22:41
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Tunerko »

Vec je vyriešená
Kolísanie výkonu sposoboval vadný spojkový spínač, po jeho výmene a zapojení N18tky (jazdil som z odpojenou aby výkon nekolísal) auto ide normálne bez kolísania výkonu.
Na ten spojkový spínač by som to netipoval ani približne.
Seat Ibiza 6K1 r.v.99 -> swap na 1,9TDi PD ASZ+bižutéria = 229PS/484Nm -> 1/4míle 13:714sec
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14266
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

A jak si na něj vlastně přišel?
Tunerko
Přispěvovatel
Příspěvky: 756
Registrován: 01 lis 2006, 22:41
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Tunerko »

Ked mi odišla N18tka (koli zaneseniu celkom časty problem ako soms a dozvedel u 2,0 8v) tak som čistil sanie a daval novu N18. po zloženi auta nefungoval tempomat a autu kolisal vykon (po odpojeni N18 auto išlo normalne len vykazovalo chybu samozrejme v pamati zavad) riešil som oba problemy aj tempomat aj N18tku sučastne. v piatok som po rozobrati spinača zistil ten kontakt tak som dl novy spinač tempomat obžil. zapojil som N18 a vymazal pamat zavad kedže som sa chystal na prehratie softu an poslednu aktualizaciu a vykon už nekolíše auto ide normálne aj so zapojeným ventilom takže to prisudujem tomu spínaču. asi si rj myslela že je vyšlapnuta spojka a preto regulacia vypínala pri akcelerácii výkon, neviem si to vysvetliť inak...
Seat Ibiza 6K1 r.v.99 -> swap na 1,9TDi PD ASZ+bižutéria = 229PS/484Nm -> 1/4míle 13:714sec
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
jayd
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Registrován: 26 led 2006, 13:05

Příspěvek od jayd »

Když jsem vyčistil EGR, je potřeba udělat adaptaci ventilu N18?
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku

VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
golfgti16v
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 21 kvě 2008, 19:20
Bydliště: šumava

Příspěvek od golfgti16v »

ja ho mnenil nekolikrat na sharanech a funguje to bez zakl. nastaveni bez problemu
gewa
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 08 úno 2013, 19:55

Příspěvek od gewa »

Zdravím. Kde je prosim umístěný tento ventil(N18) u motoru BRT a je nutné po vyčištění či případné výměně znovu nastavit přes vag? Děkuji
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“