Zakladne nastavenie N18tky EGR na 2,0TDi 8V BRT 103kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Zakladne nastavenie N18tky EGR na 2,0TDi 8V BRT 103kw
Vie niekto poradiť ohladom zakladneho anstavenia tohoto ventilu na recirkulaciu vyfuk plynov. Jedná sa o auto Seat Alhambra II 2,0Tdi BTR 103kw r.v. 2008(model 2009)
Starý bol totoalne zanesený a nepomohlo mu ani vyčistenie. Po výmene za fungel nový chyba N18 sa neobjavuje no motor má kolísavý výkon pri akcelerácii, pravdepodobne N18tka prepušta viac spalín ako má do sania. Po odpojení konektora N18 ide motor v poriadku.
po prehodení som vymazal adaptačné hodnoty v motorovej jednotke.
Vie niekto pomôcť?
Starý bol totoalne zanesený a nepomohlo mu ani vyčistenie. Po výmene za fungel nový chyba N18 sa neobjavuje no motor má kolísavý výkon pri akcelerácii, pravdepodobne N18tka prepušta viac spalín ako má do sania. Po odpojení konektora N18 ide motor v poriadku.
po prehodení som vymazal adaptačné hodnoty v motorovej jednotke.
Vie niekto pomôcť?
Seat Ibiza 6K1 r.v.99 -> swap na 1,9TDi PD ASZ+bižutéria = 229PS/484Nm -> 1/4míle 13:714sec
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
Nepomohlo to ak som to teda spravne spravil
dal som štart a zapol otačky vybehli na cca 1400 a blikalo žhavenie po cca 5min som to vypol otačky klesli na volnobeh a nič dalej sa nedialo...
dal som štart a zapol otačky vybehli na cca 1400 a blikalo žhavenie po cca 5min som to vypol otačky klesli na volnobeh a nič dalej sa nedialo...
Seat Ibiza 6K1 r.v.99 -> swap na 1,9TDi PD ASZ+bižutéria = 229PS/484Nm -> 1/4míle 13:714sec
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
Vec je vyriešená
Kolísanie výkonu sposoboval vadný spojkový spínač, po jeho výmene a zapojení N18tky (jazdil som z odpojenou aby výkon nekolísal) auto ide normálne bez kolísania výkonu.
Na ten spojkový spínač by som to netipoval ani približne.
Kolísanie výkonu sposoboval vadný spojkový spínač, po jeho výmene a zapojení N18tky (jazdil som z odpojenou aby výkon nekolísal) auto ide normálne bez kolísania výkonu.
Na ten spojkový spínač by som to netipoval ani približne.
Seat Ibiza 6K1 r.v.99 -> swap na 1,9TDi PD ASZ+bižutéria = 229PS/484Nm -> 1/4míle 13:714sec
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
Ked mi odišla N18tka (koli zaneseniu celkom časty problem ako soms a dozvedel u 2,0 8v) tak som čistil sanie a daval novu N18. po zloženi auta nefungoval tempomat a autu kolisal vykon (po odpojeni N18 auto išlo normalne len vykazovalo chybu samozrejme v pamati zavad) riešil som oba problemy aj tempomat aj N18tku sučastne. v piatok som po rozobrati spinača zistil ten kontakt tak som dl novy spinač tempomat obžil. zapojil som N18 a vymazal pamat zavad kedže som sa chystal na prehratie softu an poslednu aktualizaciu a vykon už nekolíše auto ide normálne aj so zapojeným ventilom takže to prisudujem tomu spínaču. asi si rj myslela že je vyšlapnuta spojka a preto regulacia vypínala pri akcelerácii výkon, neviem si to vysvetliť inak...
Seat Ibiza 6K1 r.v.99 -> swap na 1,9TDi PD ASZ+bižutéria = 229PS/484Nm -> 1/4míle 13:714sec
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 473
- Registrován: 21 kvě 2008, 19:20
- Bydliště: šumava