superb II,2.0 TDI 103 kW DSG
Napsal: 04 led 2013, 12:37
ahoj všem
nevíte čím by to mohlo být?
když je venku víc jak -5,tak mi auto hůř chytá,když otočím klíčkem zapalování,tak počkám než zhasne kontrolka žhavení,pak začnu startovat, motor chytíale na na drc,musí se trochu déle točit a pak začne asi tak na 20 až 30 vteřin ještě svítit kontrolka žhavení.myslel jsem že to budou žhavící svíčky,ale to by se to prý ukázalo na diagnostice a na té se žádná závada neukazuje,jinak jsem je raději i změřil a mají všechny stejný odpor 0,8 ohmů a prý kdyby ty svíčky byly špatné,tak by to u tohotu motoru mělo ukázat,jelikož tam prý jsou 5V svíčky.kód motoru je CFFB a auto je z roku 2010 a najeto je 78 000 km.palivový filtr jsem také vyměnil.také jsem přes vag skouknul čidlo teploty a to je taky OK.
předem dík všem za odpověď.
Jirka
nevíte čím by to mohlo být?
když je venku víc jak -5,tak mi auto hůř chytá,když otočím klíčkem zapalování,tak počkám než zhasne kontrolka žhavení,pak začnu startovat, motor chytíale na na drc,musí se trochu déle točit a pak začne asi tak na 20 až 30 vteřin ještě svítit kontrolka žhavení.myslel jsem že to budou žhavící svíčky,ale to by se to prý ukázalo na diagnostice a na té se žádná závada neukazuje,jinak jsem je raději i změřil a mají všechny stejný odpor 0,8 ohmů a prý kdyby ty svíčky byly špatné,tak by to u tohotu motoru mělo ukázat,jelikož tam prý jsou 5V svíčky.kód motoru je CFFB a auto je z roku 2010 a najeto je 78 000 km.palivový filtr jsem také vyměnil.také jsem přes vag skouknul čidlo teploty a to je taky OK.
předem dík všem za odpověď.
Jirka