Focus I TDCi - stav pumpy a vstřiků podle diagnostiky

Před přispíváním si projděte tuto kategorii!!
Diskuze o tech. problémech fóra, problémech s uživateli, oznámení atd.. Není o autech.

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Kviiik
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 06 led 2013, 18:23

Focus I TDCi - stav pumpy a vstřiků podle diagnostiky

Příspěvek od Kviiik »

Ahoj,

byl jsem předevčírem na diagnostice v dieselservisu Kroměříž za účelem dílčího posouzení stavu vysokotlaké části palivové soustavy. Diagnostika (cosi od Brain Bee Automotive) mimo jiné vyhodila následující:
- Vlak v railu od 23.7 do 27.4 MPa, průměr 25.4 MPa
- Vyvážení - válec 1 (aka "Vstřik N - offset" na Fordiagu): 1.31 mg (od 1.26 do 1.34 mg)
- Válec 2: -0.45 mg (-0.58 až -0.34 mg)
- Válec 3: 0.36 mg (0.31 - 0.47 mg)
- Válec 4: -1.28 mg (-1.31 až -1.21 mg)
Hodnoty byly naměřené při teplém motoru a volnoběhu. Chyby žádné.

Chlapík říkal, že tlak bych měl být kolem 29 MPa - může mi to někdo potvrdit? Já jsem myslel, že pro můj motor (1. gen. CR Delphi) je 25 OK. To kolísání tlaku je v pořádku?
Co ty hodnoty vstriku na valcich 1 a 4, je to v normě, nebo není?

Zajímá mě, jestli nemám načaté vstřiky (příp. čerpadlo) a mám se psychicky připravit na investici, která přijde v horizontu několika desítek tis. km, nebo můžu mít i při těchhle hodnotách vstřiky zcela v pořádku.

Dodám, že jediným podezřelým chováním auta je tendence chytat asi na 3 válce při teplém motoru - pomůže prostě podržet startér o malou chvilinku déle než jen po blafnutí, takže mě to nijak neobtěžuje (vadí to ale možná setrvačníku ). Startuju vždycky napoprvé, a to i ve značných mrazech, ale není to na brnknutí (když auto stojí pár dní nebo i týdnů v garáži, tak chytá cca. po 4-5 s - i za tepla). Auto nekouří a táhne dobře. Ve filtru po 20 tis. km je čistá nafta, žádné stopy železných pilin z čerpadla jsem nenašel. Najeto 94 tis. km prakticky výhradně dálničních jízd.
Ford Focus 1.8 TDCi 74 kW 2002
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Udělal bych ještě test přepadu možná bude jeden vstřik horší než to vypadá(podle toho startu na tři).Když to blbě chytá tak ty setrváky dostávaj pěkný pecky pomalu začinaj bouchat a nakonec je to zas o hodně dražší.
Odpovědět

Zpět na „Pravidla, oznámení a časté dotazy/problémy“