Stránka 1 z 2

Seat Leon FR 2,0 TDI CR 170 CFJA, 223k 442NM

Napsal: 18 led 2013, 10:58
od PROFITUNER
žiadne upravy okrem softweru. Obrázek

Napsal: 18 led 2013, 13:43
od Martin.D
Pekne - len nie je už to trošiičku moc na turbo a i....? (noteeth)

Napsal: 18 led 2013, 13:54
od PROFITUNER
Martin.D píše:Pekne - len nie je už to trošiičku moc na turbo a i....? (noteeth)
Seria fuka 1,55 bar max, tato modifikacia 1,60. Nie vzdy plati umera- viac plniace tlaku= vyssi vykon. Pri tejto modifikacii sa plniaci tlak skoro nezmenil od serie. EGTcko aj pri dlhom merani stale bezpecne. *Vidiet to aj na grafe, ze to je dlhe meranie s velkou zatazou a maximalny vykon mame az do 4600 otacok.
Teda kto tomu trosku rozumie, vie si odpovedat sam.

Napsal: 18 led 2013, 13:56
od Martin.D
:D Nerozumiem preto sa pýtam (offtopic)

Napsal: 18 led 2013, 14:10
od PROFITUNER
Martin.D píše::D Nerozumiem preto sa pýtam (offtopic)
Plniaci tlak je skoror seriovy, teploty este v norme. Tato modifikacia je este stale bezpecna. Testovane aj na dlhodobejsej jazde na V-max.

Napsal: 18 led 2013, 14:17
od subz3ro_tdi
@PROFITUNER: Velmi podarena uprava. Co tam je v serii za turbo? Nechce sa mi hladat v katalogoch. Dik :)

Napsal: 18 led 2013, 16:33
od Toreto
Pekná práca tento rok davam presne tento kod motora do g2 miesto pumpy.

Napsal: 18 led 2013, 19:16
od subz3ro_tdi
subz3ro_tdi píše:Co tam je v serii za turbo? Nechce sa mi hladat v katalogoch.
podla vsetkeho je tam klasika KKK BV43-137, hmm, zaujimave

Napsal: 19 led 2013, 12:20
od PROFITUNER
Martin.D píše:Pekne - len nie je už to trošiičku moc na turbo a i....? (noteeth)
Nech sa paci graf aj s plniacim tlakom. Modra krivka znazornuje priebeh plniaceho tlaku v zavislosti od otacok. Absolutny tlak na brzde je max 2,53 baru. Ked beriete do uvahy nas atmosfericky tlak 930 mbar, teda relativny plniaci tlak je 1,6 bar.prikladam aj video z merania
https://www.youtube.com/watch?v=7uKxHYB ... e=youtu.be

Obrázek

Napsal: 19 led 2013, 13:06
od Jayson
Krásný průběh a krásný koně na BV43..to je nějaká vylepšená verze?

Napsal: 19 led 2013, 13:21
od Marek77
Moc hezký...

Napsal: 19 led 2013, 20:00
od Jack82
parádní úprava, je vidět že PROFITUNING opravdu umí CR

Napsal: 20 led 2013, 19:01
od puci
paráda, žiadne nekonečné ladenie rotačiek, soft a je to.

Napsal: 20 led 2013, 20:13
od JasteR
Akorat ze na rotacce neresis opotrebeny vacky, vadny vstrikovace, praskajici hlavy, dpf apd. hovadiny.. navic FR TDI CR stoji jako cca 5rotacek (noteeth)

Napsal: 20 led 2013, 22:04
od puci
JasteR píše:Akorat ze na rotacce neresis opotrebeny vacky, vadny vstrikovace, praskajici hlavy, dpf apd. hovadiny.. navic FR TDI CR stoji jako cca 5rotacek (noteeth)
a preto sa vozím na rotačke, lebo nemám na to, čo si tu vymenoval, ale výkonový potencial tých CR a to ako sa k nemu dostať je zaujímavé.