Seat Leon FR 2,0 TDI CR 170 CFJA, 223k 442NM
Napsal: 18 led 2013, 10:58
žiadne upravy okrem softweru. 

Auta, auta, auta..
https://dieselpower.cz/forum/
Seria fuka 1,55 bar max, tato modifikacia 1,60. Nie vzdy plati umera- viac plniace tlaku= vyssi vykon. Pri tejto modifikacii sa plniaci tlak skoro nezmenil od serie. EGTcko aj pri dlhom merani stale bezpecne. *Vidiet to aj na grafe, ze to je dlhe meranie s velkou zatazou a maximalny vykon mame az do 4600 otacok.Martin.D píše:Pekne - len nie je už to trošiičku moc na turbo a i....?
Plniaci tlak je skoror seriovy, teploty este v norme. Tato modifikacia je este stale bezpecna. Testovane aj na dlhodobejsej jazde na V-max.Martin.D píše:Nerozumiem preto sa pýtam
podla vsetkeho je tam klasika KKK BV43-137, hmm, zaujimavesubz3ro_tdi píše:Co tam je v serii za turbo? Nechce sa mi hladat v katalogoch.
Nech sa paci graf aj s plniacim tlakom. Modra krivka znazornuje priebeh plniaceho tlaku v zavislosti od otacok. Absolutny tlak na brzde je max 2,53 baru. Ked beriete do uvahy nas atmosfericky tlak 930 mbar, teda relativny plniaci tlak je 1,6 bar.prikladam aj video z meraniaMartin.D píše:Pekne - len nie je už to trošiičku moc na turbo a i....?
a preto sa vozím na rotačke, lebo nemám na to, čo si tu vymenoval, ale výkonový potencial tých CR a to ako sa k nemu dostať je zaujímavé.JasteR píše:Akorat ze na rotacce neresis opotrebeny vacky, vadny vstrikovace, praskajici hlavy, dpf apd. hovadiny.. navic FR TDI CR stoji jako cca 5rotacek