Poraďte či a aky mercedes kupiť? Alebo Octaviu TDI bez PD?
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
- soundarea
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 29 led 2013, 18:17
- Bydliště: Tatry Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Poraďte či a aky mercedes kupiť? Alebo Octaviu TDI bez PD?
Ahoj, zvažujem kúpu nejakého mercedesa kombíka na ktorom chcem jazdiť na olej. Doteraz som jazdil na Škoda Octavia SDI (2004). Ale kedže potrebujem nejaké väčšie a hlavne kombi auto, rozhodol som sa pre MB. Neviem si vôbec vybrať typ motora, prípadne model auta. Keďže nie som mechanik, rád by som nejaký novší model - niečo medzi rokom 1999 - 2006.
Čakám na vaše typy, prípadne aj skúsenosti s daným modelom, ak na ňom jazdíte. Môžete mi aj doporučiť, alebo nedoporučiť prestavbu. Na Octavii som mal len obyčajný výmenník tepla, do ktorého bola vedená voda z chladiča a bohate to stačilo. Prípadne druhá verzia, kúpiť si Octaviu kombi TDI, z tých starších nie PD? S Octavkou som bol spokojný, ale potrebujem kombíka a SDI kombi je problém zohnať. Okrem toho sú tie kombíky SDI už fakt dosť lenivé. Vďaka za tipy!
Čakám na vaše typy, prípadne aj skúsenosti s daným modelom, ak na ňom jazdíte. Môžete mi aj doporučiť, alebo nedoporučiť prestavbu. Na Octavii som mal len obyčajný výmenník tepla, do ktorého bola vedená voda z chladiča a bohate to stačilo. Prípadne druhá verzia, kúpiť si Octaviu kombi TDI, z tých starších nie PD? S Octavkou som bol spokojný, ale potrebujem kombíka a SDI kombi je problém zohnať. Okrem toho sú tie kombíky SDI už fakt dosť lenivé. Vďaka za tipy!
Re: Poraďte či a aky mercedes kupiť? Alebo Octaviu TDI bez P
Do cca 95 dávali čerpadla od Bosche + jednoduchý přímý vstřik motoru. Výkon sladbý, spotřeba vyšší zato nerozbitelnej a jezdí i na tuk s benálem v těhdle teplotách. Pak se dával v druhé půlce 90let ještě do W210 určené pro italský trh verze s 250 Turbodiesel 20Ventil.soundarea píše:Ahoj, zvažujem kúpu nejakého mercedesa kombíka na ktorom chcem jazdiť na olej. Doteraz som jazdil na Škoda Octavia SDI (2004). Ale kedže potrebujem nejaké väčšie a hlavne kombi auto, rozhodol som sa pre MB. Neviem si vôbec vybrať typ motora, prípadne model auta. Keďže nie som mechanik, rád by som nejaký novší model - niečo medzi rokom 1999 - 2006.
Čakám na vaše typy, prípadne aj skúsenosti s daným modelom, ak na ňom jazdíte. Môžete mi aj doporučiť, alebo nedoporučiť prestavbu. Na Octavii som mal len obyčajný výmenník tepla, do ktorého bola vedená voda z chladiča a bohate to stačilo. Prípadne druhá verzia, kúpiť si Octaviu kombi TDI, z tých starších nie PD? S Octavkou som bol spokojný, ale potrebujem kombíka a SDI kombi je problém zohnať. Okrem toho sú tie kombíky SDI už fakt dosť lenivé. Vďaka za tipy!
Novější jsou už jen commonraily a s nimi bych si nezahrával. Ještěě teda abych nezapomněl i starý C měla turbodiesely před CDI ke konci století.
Doporučujiobyčejnou W124, 190 v alespoň 250D, spíše bez turba.
Mercedes-Benz W210 300D
- soundarea
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 29 led 2013, 18:17
- Bydliště: Tatry Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Ahojte, tak som nakoniec kupil Golf IV. SDI. Jazdi to bez problemov na vyjazdeny olej, ktory len odstredujem a miesam tak 1/2 - 1/4 s naftou. Stale sa vsak pohravam s myslienkou kupy medveda. Vedie u mna MB W124 2,5, alebo 3,0 TD. Avsak dnes bol u mna kamos, ktory jazdi bez problemov na olej bez uprav na MB W140 (1998) 3,0TD. Je to krasne auto, ale ja potrebujem kombi. Aky rozdiel je medzi W124 a W202? Myslim, co sa tyka motorov, cerpadiel, predhrev filtra atd? Pretoze aj tie W202 sa robili s motormi 2,5 - 3,0. Su to tie iste motory?
NE!soundarea píše:Ahojte, tak som nakoniec kupil Golf IV. SDI. Jazdi to bez problemov na vyjazdeny olej, ktory len odstredujem a miesam tak 1/2 - 1/4 s naftou. Stale sa vsak pohravam s myslienkou kupy medveda. Vedie u mna MB W124 2,5, alebo 3,0 TD. Avsak dnes bol u mna kamos, ktory jazdi bez problemov na olej bez uprav na MB W140 (1998) 3,0TD. Je to krasne auto, ale ja potrebujem kombi. Aky rozdiel je medzi W124 a W202? Myslim, co sa tyka motorov, cerpadiel, predhrev filtra atd? Pretoze aj tie W202 sa robili s motormi 2,5 - 3,0. Su to tie iste motory?
W202 jsou vybaveny modernějšími agregáty než W124 či W201.
Poslední (co si myslím) předkomůrka bez turba s BOSCH čerpadlem dávali už jako prehistorický motor do W210 300D. Ten je stejný jako ve W124 a W201, myslím že najdeš i kombíka. Jinak ten stejný motor s turbem je v kombi určitě.
Mercedes-Benz W210 300D
- soundarea
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 29 led 2013, 18:17
- Bydliště: Tatry Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
(bol) Som šťastný majiteľ w124
Ahojte po nejakom čase... Kúpil som nakoniec MB W124 (1994) 3,0TD AUTOMAT kombi. veľmi krásne auto, olivová metalíza od francúzkej polície (civilné prevedenie) 220 000km (motor ako nový). V svetlej koži, žiadna korózia - zberateľský kus. Jazdil som na odstredený vyjazdený olej (maximálne 5% nafty). Spotreba 10 litrov. Bez problémov som najazdil cez 10000km. Len výmena palivových filtrov.
Prvé dva obrázky ako vyzeral môj krásavec pred nehodou.
takto dopadol
Minulý piatok mi jeden šofér nedal prednosť a rozbil som predok. Auto je pojazdné, ale uvažujem, či a ako to budem opravovať. Uvažujem momentálne, aj že by som kúpil W140 (pre seba). Prípadne tú opravenú W124 si nechám ako firemné auto.
Uvažujem nad týmito dvoma:
http://otomoto.pl/mercedes-benz-s-350-s ... 88073.html
a
http://otomoto.pl/mercedes-benz-s-300-C33076098.html
Tento druhý už má nejaký modernejší motor, tak neviem či to pôjde.
Ten prvý ma motor veľmi podobný ako moja W124, len neviem či sú tam aj rovnaké (odolné a všežravé) čerpadlá.
Sú tieto kusy schopné jazdiť na olej ako W124? Budem vďačný za každú radu. Iné auto ako starý MB už nechcem
Prvé dva obrázky ako vyzeral môj krásavec pred nehodou.
takto dopadol
Minulý piatok mi jeden šofér nedal prednosť a rozbil som predok. Auto je pojazdné, ale uvažujem, či a ako to budem opravovať. Uvažujem momentálne, aj že by som kúpil W140 (pre seba). Prípadne tú opravenú W124 si nechám ako firemné auto.
Uvažujem nad týmito dvoma:
http://otomoto.pl/mercedes-benz-s-350-s ... 88073.html
a
http://otomoto.pl/mercedes-benz-s-300-C33076098.html
Tento druhý už má nejaký modernejší motor, tak neviem či to pôjde.
Ten prvý ma motor veľmi podobný ako moja W124, len neviem či sú tam aj rovnaké (odolné a všežravé) čerpadlá.
Sú tieto kusy schopné jazdiť na olej ako W124? Budem vďačný za každú radu. Iné auto ako starý MB už nechcem
- soundarea
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 29 led 2013, 18:17
- Bydliště: Tatry Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
No predtým to bol ešte panenský nepoškodený W124 - pôvodne som ho chcel darovať synovi keď bude mať 20 rokov. Narodil sa dva dni po tom, čo som toto auto kúpil (teraz má pár mesiacov). Tak by dostal do daru krásne klasické auto. Je teda pravdepodobné, že ho opravím a bude sa na ňom jazdiť ďalej. Ale do daru na tú dvaciatku by som mu chcel dať W140 v pôvodnom stave. Samozrejme že dovtedy na nej budem jazdiť a preto potrebujem vedieť, či to zošrotuje aj olej.
Takový krasavec se jen tak nevidí, rozhodně s opravou nevahej a ani na ni nešetři, žádné čínské blatníky z autokelly, pokud možno původní origo díly z jiných aut a zkušeného servisaka.soundarea píše:No predtým to bol ešte panenský nepoškodený W124 - pôvodne som ho chcel darovať synovi keď bude mať 20 rokov. Narodil sa dva dni po tom, čo som toto auto kúpil (teraz má pár mesiacov). Tak by dostal do daru krásne klasické auto. Je teda pravdepodobné, že ho opravím a bude sa na ňom jazdiť ďalej. Ale do daru na tú dvaciatku by som mu chcel dať W140 v pôvodnom stave. Samozrejme že dovtedy na nej budem jazdiť a preto potrebujem vedieť, či to zošrotuje aj olej.
Můžu mít otázku jakou cenovku na sobě měl? Klidně do sz. Jinak jedna z nejlepších motorizací a v automatu - pecka!
Mercedes-Benz W210 300D
- soundarea
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 29 led 2013, 18:17
- Bydliště: Tatry Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj, tak to auto ma stálo 3000,-eur v nákupe vo Francúzku. Viem, že je to dosť, ale nikde u nás ani v Polsku som auto v podobnom stave nevidel (a to som ich bol teda obzrieť aspoň osem). Mali tam vo Francúzku na predaj dva v rovnakej farbe, oba kombi. Ten druhý mal čierny kožený interiér, tiež trojliter s automatom, ale bez turba. Ten bez turba bol ešte viac zachovalý, mal najazdené asi o 15000km menej. A na počudovanie chceli za neho 3900,-eur, takže voľba bola jasná. Teraz po tej havárke som tam hneď volal, ale už bol predaný. Inak v interiéri som musel meniť to drevené obloženie ovládania klimatizácie, pretože tam do neho mali vmontovanú konzolu na monitor a PC. Po nej ostali nepekné diery. Som rád, že sa vám moja W124 páči, tak som sa rozhodol, že ju každopádne opravím. Napriek tomu by som chcel radu ohladom tej W140 - konkrétne tej hnedej 110kW. Rozhodol som sa, že by som ju zobral. Motor ma takýto:Stewa píše:Takový krasavec se jen tak nevidí, rozhodně s opravou nevahej a ani na ni nešetři, žádné čínské blatníky z autokelly, pokud možno původní origo díly z jiných aut a zkušeného servisaka.soundarea píše:No predtým to bol ešte panenský nepoškodený W124 - pôvodne som ho chcel darovať synovi keď bude mať 20 rokov. Narodil sa dva dni po tom, čo som toto auto kúpil (teraz má pár mesiacov). Tak by dostal do daru krásne klasické auto. Je teda pravdepodobné, že ho opravím a bude sa na ňom jazdiť ďalej. Ale do daru na tú dvaciatku by som mu chcel dať W140 v pôvodnom stave. Samozrejme že dovtedy na nej budem jazdiť a preto potrebujem vedieť, či to zošrotuje aj olej.
Můžu mít otázku jakou cenovku na sobě měl? Klidně do sz. Jinak jedna z nejlepších motorizací a v automatu - pecka!
Na pohľad vyzerá úplne rovnako ako ten môj vo W124, len potrebujem vedieť, či si to tiež poradí s tým olejom. Vďaka za radu!
K dotazům na mercedeesy doporučuji velmi vstřícné a hlavně fundované fórum http://www.mercedes-classic.cz/phorum/index.phpsoundarea píše:Ahoj, tak to auto ma stálo 3000,-eur v nákupe vo Francúzku. Viem, že je to dosť, ale nikde u nás ani v Polsku som auto v podobnom stave nevidel (a to som ich bol teda obzrieť aspoň osem). Mali tam vo Francúzku na predaj dva v rovnakej farbe, oba kombi. Ten druhý mal čierny kožený interiér, tiež trojliter s automatom, ale bez turba. Ten bez turba bol ešte viac zachovalý, mal najazdené asi o 15000km menej. A na počudovanie chceli za neho 3900,-eur, takže voľba bola jasná. Teraz po tej havárke som tam hneď volal, ale už bol predaný. Inak v interiéri som musel meniť to drevené obloženie ovládania klimatizácie, pretože tam do neho mali vmontovanú konzolu na monitor a PC. Po nej ostali nepekné diery. Som rád, že sa vám moja W124 páči, tak som sa rozhodol, že ju každopádne opravím. Napriek tomu by som chcel radu ohladom tej W140 - konkrétne tej hnedej 110kW. Rozhodol som sa, že by som ju zobral. Motor ma takýto:Stewa píše:Takový krasavec se jen tak nevidí, rozhodně s opravou nevahej a ani na ni nešetři, žádné čínské blatníky z autokelly, pokud možno původní origo díly z jiných aut a zkušeného servisaka.soundarea píše:No predtým to bol ešte panenský nepoškodený W124 - pôvodne som ho chcel darovať synovi keď bude mať 20 rokov. Narodil sa dva dni po tom, čo som toto auto kúpil (teraz má pár mesiacov). Tak by dostal do daru krásne klasické auto. Je teda pravdepodobné, že ho opravím a bude sa na ňom jazdiť ďalej. Ale do daru na tú dvaciatku by som mu chcel dať W140 v pôvodnom stave. Samozrejme že dovtedy na nej budem jazdiť a preto potrebujem vedieť, či to zošrotuje aj olej.
Můžu mít otázku jakou cenovku na sobě měl? Klidně do sz. Jinak jedna z nejlepších motorizací a v automatu - pecka!
Na pohľad vyzerá úplne rovnako ako ten môj vo W124, len potrebujem vedieť, či si to tiež poradí s tým olejom. Vďaka za radu!
Jen si dávej bacha na to co čem píšeš. Jsou to vesměs klasici a origo medvědi, kteří alternativy ani v dílech, ani v palivu příliš neuznávají . Na motor se klidně zeptej a když začneš příspěvkem že si koupil tohodle krasavce tak máš nakročenou pravou nohou
Mercedes-Benz W210 300D
možná bych sám volil tu 300 atmosféru v podstatě nesmrtelný stroj
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!