Stránka 1 z 1

Nissan Almera Tino 2,2 Di

Napsal: 31 led 2013, 19:01
od Roman Tdi
Zdravim všechny,potřeboval bych prosim vás nějakou radu.Rešim problém na tomhle Nissanu.Když motor naskoči ma krásně vyrovnaný chod na volnoběh ale jak mile se přida v rozmezi 1100-2000 ot/min motor začne haprovat nevytoči se pravidelně jak by měl (špatně se to vysvětluje) ale jak mile překona tuhle hranici 2000 ot/min jede zas normalně,ale jak mile se auto necha schladnout a druhy den se nastartuje auto jede bez problému dokud se znovu nevypne,diagnostika nevykazuje žádnou chybu.Vyměnil se pal. filtr a nic vstřiky se nechali zkontrolovat a seřidit ale těma to taky nebylo,že by čepadlo ?? auto už ma skor 300 tisíc km poradí mi prosim někdo děkuji

Napsal: 06 bře 2013, 18:03
od Roman Tdi
Tak mockrát děkuji za rady ,,specialistům přes asijské vozy" problém sem sám vyřešil semzakarbonyzovaná klapka v sání.

Napsal: 06 kvě 2013, 19:17
od S.O.B.
Čau!
čtu to až teď, mám stejný auto a stalo se mi to samé, ale už u poloviny km co uvádíš ty. Nechal jsem rovnou zaslepit EGR ventil ať už se to tam nezasíráObrázek

Napsal: 07 kvě 2013, 06:39
od Roman Tdi
Před tim bylo vypadený táhlo od podtlaku a neotevirala se ,zajištuje ho hodně malá segrovka asi se vybracemi vyklepala,rozdělal sem tedy celí sání vyčistil ho. A zaroveň byl ještě špatné potlakové ventil kterej ovláda klapku.Nahradil sem ho klasickým s oktávky protže nikde nešel sehnat,přepajel štekry a auto funkuje jak švycary ;)

sultan

Napsal: 21 říj 2014, 11:21
od syed20
tece nafta u čerpadla bosch. je rotacní a asi 3 pisty. urcite to funguje jak wapka, drzi to tlak do listy a prepad listy je spojen do sani cerpadla. bud to tece u sani nebo spíš u hlav tech pístu cerpadel. delal to nekdo?