Napsal: 11 úno 2013, 13:01
asi jo..BKD/AZV je asi nej 2.0
BKP je vrazda!!! Nie je to rovnaky motor ako BKD. BKP je PPD a daval sa do Passatu 3C. Ma tie nestastne piezo Siemens vstreky, skurvene vyvazovaky, bolestivy sesthran a este ktomu aj DPF. a ta zvolavacia akcia sa tyka iba kokretnej serie vstrekov, nie pre vsetky PPD. Ajajaj dalsi spokojny a stastny majitel Ta sme si zase precitali jednu scifi rozpravku, kde bolo tam bolo, bol raz jeden Passat 3C BKP ktory fungoval Bud si vymyslas, alebo si dieta stasteny a bolo sa ti tazko len narodit.slopal píše:Nech na BKD plive jak kdo chce ja mam BKP 05 coz je ten samy motor jako BKD najeto 250 tis. a nikdy zadny problem z hlavou jak tady všichni popisuji,jediny problem jsou vstriky siemens,ale tet kdyz měni vstriky za nove tak to bude jeden z nejlepšich motoru. Vyhoda ze nema filtr častic.Jinak u 2.0 tdi pd všeobecně je problematicky pohon čerpadla,dvouhmota.Ale jak tady někdo piše je to kus od kusu
BKP a DPF? Tak nevim kdo tady píše scifi...TDI tech píše:BKP je vrazda!!! Nie je to rovnaky motor ako BKD. BKP je PPD a daval sa do Passatu 3C. Ma tie nestastne piezo Siemens vstreky, skurvene vyvazovaky, bolestivy sesthran a este ktomu aj DPF. a ta zvolavacia akcia sa tyka iba kokretnej serie vstrekov, nie pre vsetky PPD. Ajajaj dalsi spokojny a stastny majitel Ta sme si zase precitali jednu scifi rozpravku, kde bolo tam bolo, bol raz jeden Passat 3C BKP ktory fungoval Bud si vymyslas, alebo si dieta stasteny a bolo sa ti tazko len narodit.slopal píše:Nech na BKD plive jak kdo chce ja mam BKP 05 coz je ten samy motor jako BKD najeto 250 tis. a nikdy zadny problem z hlavou jak tady všichni popisuji,jediny problem jsou vstriky siemens,ale tet kdyz měni vstriky za nove tak to bude jeden z nejlepšich motoru. Vyhoda ze nema filtr častic.Jinak u 2.0 tdi pd všeobecně je problematicky pohon čerpadla,dvouhmota.Ale jak tady někdo piše je to kus od kusu
neviem jaky problem je s BMM, ale asi sa mylis.. ja mam najeto uz skoro 200tis km 2007rv - tankovane len premiove paliva a doteraz ziadny problem s motorm.. klop klop klop...Vici píše:záleží jaký je to rok. Já bych to i doporučil, pořád zdaleka lepší než BMM. A možná i než 1,9...
Hej mas pravdu prepac, akosi som si to pomylil s BMR (125kW) co som pred nedavnom robil. Teraz akurat davam do hromady prezmenu 1.9 TDI BLS, ojnica sa porucala tata.Jirka. píše:BKP a DPF? Tak nevim kdo tady píše scifi...TDI tech píše:BKP je vrazda!!! Nie je to rovnaky motor ako BKD. BKP je PPD a daval sa do Passatu 3C. Ma tie nestastne piezo Siemens vstreky, skurvene vyvazovaky, bolestivy sesthran a este ktomu aj DPF. a ta zvolavacia akcia sa tyka iba kokretnej serie vstrekov, nie pre vsetky PPD. Ajajaj dalsi spokojny a stastny majitel Ta sme si zase precitali jednu scifi rozpravku, kde bolo tam bolo, bol raz jeden Passat 3C BKP ktory fungoval Bud si vymyslas, alebo si dieta stasteny a bolo sa ti tazko len narodit.slopal píše:Nech na BKD plive jak kdo chce ja mam BKP 05 coz je ten samy motor jako BKD najeto 250 tis. a nikdy zadny problem z hlavou jak tady všichni popisuji,jediny problem jsou vstriky siemens,ale tet kdyz měni vstriky za nove tak to bude jeden z nejlepšich motoru. Vyhoda ze nema filtr častic.Jinak u 2.0 tdi pd všeobecně je problematicky pohon čerpadla,dvouhmota.Ale jak tady někdo piše je to kus od kusu
pleteš si BKP s BMRXfire píše:neviem jaky problem je s BMM, ale asi sa mylis.. ja mam najeto uz skoro 200tis km 2007rv - tankovane len premiove paliva a doteraz ziadny problem s motorm.. klop klop klop...Vici píše:záleží jaký je to rok. Já bych to i doporučil, pořád zdaleka lepší než BMM. A možná i než 1,9...
ale BKD a BKP ze vraj su najhorsie motory z 2.0 co som od servisakov pocul. aj tym skratkam davaju nazov- bkp - buz.rant,ko.ot,pi.a =D a atd
a este z jedneho fora :
BKP - siemens vstreky, ma vyvazovaky-hriadel olejoveho cerpadla, DPF, 16 ventil
BKD - bosch vstreky, nema vyvazovaky, nema DPF, problemom byva hlava, 16 ventil
BMM - touran, octa 2. - prevrtana 1,9. nema vyvazovaky, bosch vstreky, ma DPF
BMP 8 ventil - ma bosch vstreky, DPF, oproti BMM ma vyvazovaky... passat
ked 2,0 tak BMM je rozumna volba, problem DPF, alebo potom BKD najzivsi a aj nejuspornejsi z nich, vyssie rocniky(2007) uz snad aj mensie problemy s hlavami