Stránka 2 z 5

Napsal: 11 úno 2013, 13:01
od Vici
asi jo..BKD/AZV je asi nej 2.0

Napsal: 11 úno 2013, 13:07
od adbai
připojuji se mám též BKD r.v. 2005 najeto poctivých 180000 km běžná údržba a dolévání spotřebních kapalin

Napsal: 11 úno 2013, 13:17
od jozan110
jj a to olejove cerpadlo je u tohodle v pohode ne?

Napsal: 11 úno 2013, 13:20
od adbai
problém hřídele čerpadla je u jiného typu motoru

Napsal: 11 úno 2013, 13:32
od jozan110
tak to si to necham a snad to bude spolehlivy ...

Napsal: 11 úno 2013, 19:28
od TDI tech
slopal píše:Nech na BKD plive jak kdo chce ja mam BKP 05 coz je ten samy motor jako BKD najeto 250 tis. a nikdy zadny problem z hlavou jak tady všichni popisuji,jediny problem jsou vstriky siemens,ale tet kdyz měni vstriky za nove tak to bude jeden z nejlepšich motoru. Vyhoda ze nema filtr častic.Jinak u 2.0 tdi pd všeobecně je problematicky pohon čerpadla,dvouhmota.Ale jak tady někdo piše je to kus od kusu
BKP je vrazda!!! Nie je to rovnaky motor ako BKD. BKP je PPD a daval sa do Passatu 3C. Ma tie nestastne piezo Siemens vstreky, skurvene vyvazovaky, bolestivy sesthran a este ktomu aj DPF. a ta zvolavacia akcia sa tyka iba kokretnej serie vstrekov, nie pre vsetky PPD. Ajajaj dalsi spokojny a stastny majitel (noteeth) Ta sme si zase precitali jednu scifi rozpravku, kde bolo tam bolo, bol raz jeden Passat 3C BKP ktory fungoval (LOL) Bud si vymyslas, alebo si dieta stasteny a bolo sa ti tazko len narodit.

Napsal: 11 úno 2013, 21:08
od Jirka.
TDI tech píše:
slopal píše:Nech na BKD plive jak kdo chce ja mam BKP 05 coz je ten samy motor jako BKD najeto 250 tis. a nikdy zadny problem z hlavou jak tady všichni popisuji,jediny problem jsou vstriky siemens,ale tet kdyz měni vstriky za nove tak to bude jeden z nejlepšich motoru. Vyhoda ze nema filtr častic.Jinak u 2.0 tdi pd všeobecně je problematicky pohon čerpadla,dvouhmota.Ale jak tady někdo piše je to kus od kusu
BKP je vrazda!!! Nie je to rovnaky motor ako BKD. BKP je PPD a daval sa do Passatu 3C. Ma tie nestastne piezo Siemens vstreky, skurvene vyvazovaky, bolestivy sesthran a este ktomu aj DPF. a ta zvolavacia akcia sa tyka iba kokretnej serie vstrekov, nie pre vsetky PPD. Ajajaj dalsi spokojny a stastny majitel (noteeth) Ta sme si zase precitali jednu scifi rozpravku, kde bolo tam bolo, bol raz jeden Passat 3C BKP ktory fungoval (LOL) Bud si vymyslas, alebo si dieta stasteny a bolo sa ti tazko len narodit.
BKP a DPF? Tak nevim kdo tady píše scifi...

Napsal: 11 úno 2013, 22:43
od Xfire
Vici píše:záleží jaký je to rok. Já bych to i doporučil, pořád zdaleka lepší než BMM. A možná i než 1,9...
neviem jaky problem je s BMM, ale asi sa mylis.. ja mam najeto uz skoro 200tis km 2007rv - tankovane len premiove paliva a doteraz ziadny problem s motorm.. klop klop klop...

ale BKD a BKP ze vraj su najhorsie motory z 2.0 co som od servisakov pocul. aj tym skratkam davaju nazov- bkp - buz.rant,ko.ot,pi.a =D a atd



a este z jedneho fora :


BKP - siemens vstreky, ma vyvazovaky-hriadel olejoveho cerpadla, DPF, 16 ventil
BKD - bosch vstreky, nema vyvazovaky, nema DPF, problemom byva hlava, 16 ventil
BMM - touran, octa 2. - prevrtana 1,9. nema vyvazovaky, bosch vstreky, ma DPF
BMP 8 ventil - ma bosch vstreky, DPF, oproti BMM ma vyvazovaky... passat

ked 2,0 tak BMM je rozumna volba, problem DPF, alebo potom BKD najzivsi a aj nejuspornejsi z nich, vyssie rocniky(2007) uz snad aj mensie problemy s hlavami

Napsal: 11 úno 2013, 22:57
od Huml
BKP DPF nemá, jinak BMM, nevím jak špatný jsou ty motory, myslím, že běžnej průměr, ale co jsem řešil těsnění pod hlavou, tak měly uplně na sračky ventily a sedla, takže oprava ve finále stojí pomalu to co zavaření hlavy na BKD a za další je tam na všechno díky DPF naprosto debilní přístup, myslím, že největší problém BKD jsou spíš vstřiky uložený přímo v hlavě bez těsnícího kroužku, to řeším nejčastěji

Napsal: 11 úno 2013, 23:26
od Jirka.
Že má BKP filtr je blábol lojzů co ten motor v životě neviděli jen opisují blbosti z internetu. Vstřiky siemens jsou ted spíš naopak výhodou, kde jinde dostanete jen tak zadarmo nový vstřiky (LOL)
Vyvažováky mají všechny 2.0tdi v passatech, 1.9 je zase jen v 5q a taky není bezproblémová. Jedině jít už do CR

Napsal: 11 úno 2013, 23:56
od TDI tech
Jirka. píše:
TDI tech píše:
slopal píše:Nech na BKD plive jak kdo chce ja mam BKP 05 coz je ten samy motor jako BKD najeto 250 tis. a nikdy zadny problem z hlavou jak tady všichni popisuji,jediny problem jsou vstriky siemens,ale tet kdyz měni vstriky za nove tak to bude jeden z nejlepšich motoru. Vyhoda ze nema filtr častic.Jinak u 2.0 tdi pd všeobecně je problematicky pohon čerpadla,dvouhmota.Ale jak tady někdo piše je to kus od kusu
BKP je vrazda!!! Nie je to rovnaky motor ako BKD. BKP je PPD a daval sa do Passatu 3C. Ma tie nestastne piezo Siemens vstreky, skurvene vyvazovaky, bolestivy sesthran a este ktomu aj DPF. a ta zvolavacia akcia sa tyka iba kokretnej serie vstrekov, nie pre vsetky PPD. Ajajaj dalsi spokojny a stastny majitel (noteeth) Ta sme si zase precitali jednu scifi rozpravku, kde bolo tam bolo, bol raz jeden Passat 3C BKP ktory fungoval (LOL) Bud si vymyslas, alebo si dieta stasteny a bolo sa ti tazko len narodit.
BKP a DPF? Tak nevim kdo tady píše scifi...
Hej mas pravdu prepac, akosi som si to pomylil s BMR (125kW) co som pred nedavnom robil. Teraz akurat davam do hromady prezmenu 1.9 TDI BLS, ojnica sa porucala tata.

Napsal: 12 úno 2013, 00:35
od Biimbo
Xfire píše:
Vici píše:záleží jaký je to rok. Já bych to i doporučil, pořád zdaleka lepší než BMM. A možná i než 1,9...
neviem jaky problem je s BMM, ale asi sa mylis.. ja mam najeto uz skoro 200tis km 2007rv - tankovane len premiove paliva a doteraz ziadny problem s motorm.. klop klop klop...

ale BKD a BKP ze vraj su najhorsie motory z 2.0 co som od servisakov pocul. aj tym skratkam davaju nazov- bkp - buz.rant,ko.ot,pi.a =D a atd



a este z jedneho fora :


BKP - siemens vstreky, ma vyvazovaky-hriadel olejoveho cerpadla, DPF, 16 ventil
BKD - bosch vstreky, nema vyvazovaky, nema DPF, problemom byva hlava, 16 ventil
BMM - touran, octa 2. - prevrtana 1,9. nema vyvazovaky, bosch vstreky, ma DPF
BMP 8 ventil - ma bosch vstreky, DPF, oproti BMM ma vyvazovaky... passat

ked 2,0 tak BMM je rozumna volba, problem DPF, alebo potom BKD najzivsi a aj nejuspornejsi z nich, vyssie rocniky(2007) uz snad aj mensie problemy s hlavami
pleteš si BKP s BMR
a mám pocit že BMM má siemens, nebo BKP? A nebo už je na mě pozdě :-)

Napsal: 12 úno 2013, 09:56
od slopal
Stručně
BKP 16V ma siemense a nema DPF
BMM 8V ma vstriky boshe a ma DPF

Napsal: 12 úno 2013, 15:53
od Eric_
Mám BKD a 140 000 a pohoda, treba byť aj k autu slušný netočiť studený a je to pohodlné vozenie nežerie moc jazdím dlhodobo na 6.5

Napsal: 13 úno 2013, 22:15
od holy
Moje řeč. Mám BKD, 160.000, dlouhodobě 5,8L/100, tankuju Shell, chovám se k němu slušně, dolejvám tal 1L oleje na 10.000Km.
Jen mi teď v zimě začala rychleji mizet voda z nádobky ostřikovačů, ale to asi nebude tak horký, ne? (LOL)