Stránka 1 z 1
GT17V a 1.5baru??
Napsal: 02 bře 2013, 12:32
od RudisTDic
Kamarád má galaxy z DE upravený na 110kW od firmy "WOLF" ..při logování je požadavek tlaku i skutečný tlak 1.5baru,proto jsme si mysleli,že je tam dané turbo ze 150PS verze,, Teď jsem ale koukal,že na autě je origo snímač tlaku a turbo dle štítku je sériové (viz foto).. Auto jede hezky a naprosto bez kouře!! Je možné,že turbo je nějaký hybrid s origo štítkem? Dnes nebo zítra vytáhnu z toho auta soft,tak potom uvidim víc..

Napsal: 02 bře 2013, 13:17
od Franciktdi
ja co sem videl novy kusy, tak Honey (garet) tak oznacuje celu radu V-VA-VB
Napsal: 02 bře 2013, 13:25
od Vici
713672-5006s je 1749V a navíc asi spíš pro 66/81kW.. pro 85kW by mělo asi být spíš číslo 713673-5006s? Nechce se mi to podrobněji hledat
Navíc VA/VB mají výstup na bajonet, takže by i to musel nikdo předělat
Spíš to má tak naložený... ono i v sérii to má AUY naloženo víc než jiné motory se stejným turbem
Wolf bude beztak jen nějaká nalejvačka...
Napsal: 02 bře 2013, 14:05
od vwgolfgti16v
mám taky nový VB čko a označení je pouze V. U nových garrettů je to nyní jen Včko.
Poznáš jen podle vývodu. Třeba to má tak "naložený".
Napsal: 02 bře 2013, 14:39
od RudisTDic
Proto jsem lezl pod auto,abych právě koukl,jakej to má výstup..a když jsem viděl "sériovku",tak mi to bylo divný,že by to foukalo tolik a ještě víc divný je,že to to turbo vydrží,,páč tomu kámoš docela fest zatápí!! Teď byl v DE pro galaxy a když jeli zpět (druhé auto po ose),tak celou cestu 650km mu šlapal co to šlo,,dokonce už dával cca 20tis km zpět novou dvouhmotu a už se zas ovývá.. Až uvidim soft,tak budu chytřejší,ale nemyslim,že by v tom byla "nalejvárna" - výkon je normálně zapsán v TP a všude jsou samolepky úpravce..A už to jezdí s tímto chipem dost dlouho.. Pokud je tam opravdu sériové turbo,tak celkem čumim,co si nechá líbit..
Napsal: 02 bře 2013, 15:50
od Majkl.fiat
A nemuže to být skládačka VB ve Včkovým obale? Jak to tady pár lidí má? Odpadly by upravy při montáži. A když je tam nový štítek Honeywell tak to muže být poskládané z nových dílů.
Napsal: 02 bře 2013, 16:30
od RudisTDic
To mě napadlo,,ale zas by nebylo od věci to turbo potom nějak označit..vem si,že zdechne a borec koupí podle štítku origo a to lehne dřív než se roztočí..to by asi nebylo moc dobrý..
Napsal: 02 bře 2013, 16:40
od Vici
150 koní (110kW) jde z AUY jen softem, čili není důvod aby tam wolf dával jinou turbínu... prostě mají nějaký soft, ten tam nalijou a mají na to nějakou homologaci, že to pak v německu zapíšou do techničáku. to bude celá věda
tak ten soft stáhni a mrkni jak je udělaný, nebo ho pošli někomu kdo to zkoukne...
Napsal: 02 bře 2013, 16:41
od Vici
Majkl.fiat píše:A nemuže to být skládačka VB ve Včkovým obale? Jak to tady pár lidí má? Odpadly by upravy při montáži. A když je tam nový štítek Honeywell tak to muže být poskládané z nových dílů.
takovou zmršeninu by asi nikomu nenamontovali jen tak...
to když už tak VB a dát na něj upravený kryt komresoru ze V.. a ani to není 100% košer
Napsal: 02 bře 2013, 22:25
od Kornout
Je to sériové turbo, soft v sérii má 1,3bar, tak tomu trochu hoši německý přidaly. Podle mě vůbec neřešily co a jak, protože už těch 1.5 bar a B čidle o něčem svědčí. To jsou jen stupidní kecy o origo VW úpravě, nebo mám to origo z německa. Vždyť je to tam to samé jak u nás v čr, taky je tu spousta úpravců co maj mega reklamu a uměj hovno.
Taky záleží jakej tlak kdy a v kolik nafty, nicméně to že takhle odchází dvouhmota u 6Q taky není jen tak, buď tomu kámoš dává kotel dole, nebo je to celý nahouby.
Ale tohle je furt dokola

Napsal: 02 bře 2013, 22:28
od RudisTDic
No na tom taky něco bude..soft ještě nemám,,tak sned zítra se dozvim co tam má nalitý..