Kluci prosím o pomoc mam tu jeden problém s tímto autem za jizdy pocuká a zase jede po chvilce zase .nové filtry ,diagnostika moje delphi se nespojila s ř.j. motoru a kamarád má atala a to mu napsalo chybu 146 ale nevím co to znamená z delphi jsem zvyklý na formát p0000 .
Děkuju za rady
rover freelander td4 1998 chyba 146
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ahojte, nechcem zakladať novú tému zbytočne tak to pridám sem. Mám u seba kôli brzdám mamin Land Rover freelander. Je to motor 2,0 DI 72 kW .
Už dlhšie sa mi na ňom nezdá, že hneď po otočení klúča do predštartovacej polohy sa zapne elektrické podávacie čerpadlo ( myslím že je súčasťou vysokotlakého CR čerpadla? ) . Ale toto elektrické bzučí stále, aj keď motor nebeží.
Je to tak OK ?
Nemalo by to podávacie čerpadlo vypnúť keď dosiahne nejaký tlak? Diag na tento voz nemám, len ma tak napadá či nemôže byť nejaké čidlo KO.
ďakujem
Už dlhšie sa mi na ňom nezdá, že hneď po otočení klúča do predštartovacej polohy sa zapne elektrické podávacie čerpadlo ( myslím že je súčasťou vysokotlakého CR čerpadla? ) . Ale toto elektrické bzučí stále, aj keď motor nebeží.
Je to tak OK ?
Nemalo by to podávacie čerpadlo vypnúť keď dosiahne nejaký tlak? Diag na tento voz nemám, len ma tak napadá či nemôže byť nejaké čidlo KO.
ďakujem
Chlapi prosím poradte mi
Na land roveri 2,0 DI 72 kW som menil palivový filter (totožný so starým) a teraz sa mi nedarí odvzdušniť to.
Má to balónovú pumpu, a na hociakom inom aute som vždy len pumpoval a ono to natiahli naftu. Ale tu som trocha zmätený z týchto odvzdušňovákou, jeden je na filtri a jeden na rotačnom čerpadle. Nikdy som nemusel totiž odvzdušňováky použiť.
Pumpujem jak blázon a nič. Nemôže byť balónik pokazený? Ono keď som ho odpojil a skúsil tak pri stlačení vyfúkol vzduch v smere šípky ale keď som ho pustil tak ho aj nasal naspäť. Nikdy som nemal odpojený balónik tak neviem či to funguje správne.
Na land roveri 2,0 DI 72 kW som menil palivový filter (totožný so starým) a teraz sa mi nedarí odvzdušniť to.
Má to balónovú pumpu, a na hociakom inom aute som vždy len pumpoval a ono to natiahli naftu. Ale tu som trocha zmätený z týchto odvzdušňovákou, jeden je na filtri a jeden na rotačnom čerpadle. Nikdy som nemusel totiž odvzdušňováky použiť.
Pumpujem jak blázon a nič. Nemôže byť balónik pokazený? Ono keď som ho odpojil a skúsil tak pri stlačení vyfúkol vzduch v smere šípky ale keď som ho pustil tak ho aj nasal naspäť. Nikdy som nemal odpojený balónik tak neviem či to funguje správne.