odvzdušnění soustavy
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 548
- Registrován: 24 led 2006, 14:00
- Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.
odvzdušnění soustavy
Před časem jseem na starém foru četl diskusi o odvzdušnění palívové soustavy.jednalo se o stočenoou hadici s nějakým hřebíkem.dnes rano připohledu na mísící zařízení našeho podlahového vytápění jsem si všiml ovzdušnovacího automatu.Lze jej použít i do auta.vzduch propustí ,ale kapalinu udrží.z tlakem není problem. valeček má pruměr asi 3 cm výšku 5 cm.cena kolem stovky.
Re: odvzdušnění soustavy
A nějakou fotku, případně kontakt máš ?Libor Hanzal píše:Před časem jseem na starém foru četl diskusi o odvzdušnění palívové soustavy.jednalo se o stočenoou hadici s nějakým hřebíkem.dnes rano připohledu na mísící zařízení našeho podlahového vytápění jsem si všiml ovzdušnovacího automatu.Lze jej použít i do auta.vzduch propustí ,ale kapalinu udrží.z tlakem není problem. valeček má pruměr asi 3 cm výšku 5 cm.cena kolem stovky.
Skype Me: lerunka
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 548
- Registrován: 24 led 2006, 14:00
- Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.
Libor Hanzal píše:Dneska to vyfotím.Dejte sem prosím nějakou adresu kam to prepošlu kdo to sem umí naimplantovat.Firma co mi instalovala je z Č.KRUMLOVA což je pro většinu z vás asi trochu z ruky. kdyžtak od nich zjistim dodavatele.
Naposledy upravil(a) TTom dne 26 led 2006, 15:48, celkem upraveno 1 x.
Skype Me: lerunka
OK boys ... ale vy vsichni chcete jezdit bez spatecky. No jo v lete bezva ... ale nemyslite ze necim budete potrebovat prohrat i olej v nadrzi ??? Nebo jak chcete nasat to sadlo co se tam udela ??? Podle mne je nejidealnejsi tepla spatecka, vzdyt to tam musi ukapavat jeste minimalne o 40 stupnich. A na zkapalneni ztuhleho ojeje prece staci mit neco nad 0. A jeste ... ta spatecka prece kape skoro na nasavaci trubku ... vsim si toho nekdo ???
Volvo 340DL 1.6D
no ten hrníček se dá koupit i v Praze a všede,kde se zabejvaj podlahovým vytápěním. Ale jak ten hrníček zapojit do trubky,aby to šlapalo?Libor Hanzal píše:Dneska to vyfotím.Dejte sem prosím nějakou adresu kam to prepošlu kdo to sem umí naimplantovat.Firma co mi instalovala je z Č.KRUMLOVA což je pro většinu z vás asi trochu z ruky. kdyžtak od nich zjistim dodavatele.
Renault Scenic 1.9dti
A neví někdo, na jakám principu to vodvzdušňování funguje ??? Mě je to furt ňáký divný. Dokážu si představit vodvzdušnění soustavy, kde je přetlak, ale v tomhle případě jde o podtlak, a ne malej. Ňák mi neni jasný, co ten vzduch žene ven.
VW Passat 1.6 TD, motor CY, r.v. 1987
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
Tady mají odvzdušňovák určený na olejpohon.
http://automotive.europecon.net/index.p ... 29&lang=cz
http://automotive.europecon.net/index.p ... 29&lang=cz
Skype Me: lerunka
Stejně jsem moc nepobral, jak to funguje, a to ani z toho schematu, co tam je uvedenej. Při skoro ucpaným přívodu z hlavní nádrže ( typicky třeba v zimě) podle mě vznikne velkej podtlak, kterej uzavře to víčko na hoře a odvzdušňování se nekoná. Maximálně se možná nějakou dobu drží nahoře. Teprve možná po vypnutí motoru, až se tlaky jakž takž vyrovnají, může ten vzduch tim víčkem vybublat. Takže podle mě, pokud to ňákou netěsností v hadicích nasává vzduch, tak se to za jízdy za nějakej čas zavzdušní.
Jestli mi něco uniklo a někdo jste to pochopil, tak mě prosím poučte
Jestli mi něco uniklo a někdo jste to pochopil, tak mě prosím poučte
VW Passat 1.6 TD, motor CY, r.v. 1987
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
http://automotive.europecon.net/index.p ... &Itemid=29
Aha, tak už vim, jak to asi maká - ten kuželíkovej ventil od zpátečky do sání (nad tou kuličkou) je přetlakovej s otvíracím tlakem víc než 1 atmosféra, např 1,5 atmosféry- takže i když bude sání z nádrže totálně ucpaný (zamrzlý) tudíž podtlak 1 atmosféra, furt bude muset vstřikovací čerpadlo hustit ten olej do zpátečky pod tlakem 0.5 atmosféry, aby se ten kuželík votevřel. Čili kýženého přetlaku je dosaženo a vzduch uchází. Bingo.
Zároveň - pokud ten topenářskej odvzdušňovák ten přetlakovej ventil nemá - jakože ho asi na nic nepotřebuje, páč v topení už je přetlak sám vo sobě- tak tady makat nebude. Leda že by se za něj zařadil ňákej jinej přetlakovej ventil s otvíracím tlakem nad 1 atmosféru. Nemá někdo ňákou ideu, z čeho by šel vyndat ?
Aha, tak už vim, jak to asi maká - ten kuželíkovej ventil od zpátečky do sání (nad tou kuličkou) je přetlakovej s otvíracím tlakem víc než 1 atmosféra, např 1,5 atmosféry- takže i když bude sání z nádrže totálně ucpaný (zamrzlý) tudíž podtlak 1 atmosféra, furt bude muset vstřikovací čerpadlo hustit ten olej do zpátečky pod tlakem 0.5 atmosféry, aby se ten kuželík votevřel. Čili kýženého přetlaku je dosaženo a vzduch uchází. Bingo.
Zároveň - pokud ten topenářskej odvzdušňovák ten přetlakovej ventil nemá - jakože ho asi na nic nepotřebuje, páč v topení už je přetlak sám vo sobě- tak tady makat nebude. Leda že by se za něj zařadil ňákej jinej přetlakovej ventil s otvíracím tlakem nad 1 atmosféru. Nemá někdo ňákou ideu, z čeho by šel vyndat ?
VW Passat 1.6 TD, motor CY, r.v. 1987
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 95
- Registrován: 02 úno 2006, 20:57
- Bydliště: nitra
chcem vás upozorniť nie v zlom,ale ten orginál oventrop toc
Zdenda píše:http://automotive.europecon.net/index.p ... &Itemid=29
Aha, tak už vim, jak to asi maká - ten kuželíkovej ventil od zpátečky do sání (nad tou kuličkou) je přetlakovej s otvíracím tlakem víc než 1 atmosféra, např 1,5 atmosféry- takže i když bude sání z nádrže totálně ucpaný (zamrzlý) tudíž podtlak 1 atmosféra, furt bude muset vstřikovací čerpadlo hustit ten olej do zpátečky pod tlakem 0.5 atmosféry, aby se ten kuželík votevřel. Čili kýženého přetlaku je dosaženo a vzduch uchází. Bingo.
Zároveň - pokud ten topenářskej odvzdušňovák ten přetlakovej ventil nemá - jakože ho asi na nic nepotřebuje, páč v topení už je přetlak sám vo sobě- tak tady makat nebude. Leda že by se za něj zařadil ňákej jinej přetlakovej ventil s otvíracím tlakem nad 1 atmosféru. Nemá někdo ňákou ideu, z čeho by šel vyndat ?