HDI chyba P0402
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1512
- Registrován: 24 kvě 2010, 19:26
- Bydliště: Mladá boleslav -okolí
HDI chyba P0402
ahoj.Berlingo r.v.02 2,0Hdi hlásí občas chybu P0402-Systém zpětného vedení výfukových plynů-prútok příliš velký
všude radí vyměnit EGR,aa vadná váha,ale nemyslím si,že by kvůli tomu nešlo občas natočit.i s vadným EGRem by to mělo chytit,je pravda,že když to chytne občas zahoupou otáčky.
děkuji za tipy
všude radí vyměnit EGR,aa vadná váha,ale nemyslím si,že by kvůli tomu nešlo občas natočit.i s vadným EGRem by to mělo chytit,je pravda,že když to chytne občas zahoupou otáčky.
děkuji za tipy
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1512
- Registrován: 24 kvě 2010, 19:26
- Bydliště: Mladá boleslav -okolí
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1512
- Registrován: 24 kvě 2010, 19:26
- Bydliště: Mladá boleslav -okolí
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1512
- Registrován: 24 kvě 2010, 19:26
- Bydliště: Mladá boleslav -okolí
HDI chyba P0402
pro r.martinec
A co když je všechno úplně obráceně. EGR neotvírá a váha vzduchu naměří větší množství vzduchu, než potřebné. Motor nenasál spaliny a dostal jen čistý vzduch. A proto píše průtok příliš velký ( ale vzduchu).
1. pokud neotevírá EGR, je malý, nebo žádný podtlak na membráně EGRu. Na vině může být přidřený elektroventil, kterým řídící jednotka řídí velikost podtlaku pro EGR. Změřit podtlak.
2. pokud má tento motor v sání vzduchovou přívěru, a EGR otvírá, ale vzduchová přívěra nepřivře (neomezí) přísun čistého vzduchu do motoru, nenasaje se správné množství spalin a motor nasaje více čistého vzduchu a váha vzduchu změří množství nasátého vzduchu větší než nezbytné, vypíše hlášku průtok příliš velký. Je přidřený elektroventil, přes který řídící jednotka řídí velikost podtlaku na membránu vzduchové přívěry. Změřit podtlak.
A co když je všechno úplně obráceně. EGR neotvírá a váha vzduchu naměří větší množství vzduchu, než potřebné. Motor nenasál spaliny a dostal jen čistý vzduch. A proto píše průtok příliš velký ( ale vzduchu).
1. pokud neotevírá EGR, je malý, nebo žádný podtlak na membráně EGRu. Na vině může být přidřený elektroventil, kterým řídící jednotka řídí velikost podtlaku pro EGR. Změřit podtlak.
2. pokud má tento motor v sání vzduchovou přívěru, a EGR otvírá, ale vzduchová přívěra nepřivře (neomezí) přísun čistého vzduchu do motoru, nenasaje se správné množství spalin a motor nasaje více čistého vzduchu a váha vzduchu změří množství nasátého vzduchu větší než nezbytné, vypíše hlášku průtok příliš velký. Je přidřený elektroventil, přes který řídící jednotka řídí velikost podtlaku na membránu vzduchové přívěry. Změřit podtlak.
Pokud nezvedám telefon, řídím letadlo.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1512
- Registrován: 24 kvě 2010, 19:26
- Bydliště: Mladá boleslav -okolí
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 75
- Registrován: 22 čer 2006, 08:47
Re: HDI chyba P0402
Také řeším tento problém. dal jsem nový EGR a přetrvává. Podle čeho vlastně jednotka pozná že je průtok přes EGR nadměrný?
Re: HDI chyba P0402
Z váhy, ktorá môže kecať.
Re: HDI chyba P0402
Hlavně taky EGR v druhovýrobě nefungují, třeba 1.6hdi můžeš dát co chceš a dobrý to nebude,zkoušeli jsme Valeo,MagnetiMarelli,Hitachi,když nezlobil hned tak do půl roku, jakž takž funguje Wahler ( BorgWarner ) ale nevím no
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 75
- Registrován: 22 čer 2006, 08:47
Re: HDI chyba P0402
Tak to bylo elektromagnetickým ventilem, zustával viset otevřenej, tím pádem byl furt otevřenej egr.
Re: HDI chyba P0402
Tak s tím BorgWarnerem jsem to zakřiknul, teď se vrátil jeden po půl roce...P308 1.6HDi, najeto na něj prd, zůstává pootevřený... , prostě ta kvalita dílů stojí za velký hovno
Re: HDI chyba P0402
No je to tak... najväčší problém u náhrad EGR sú buď zle dovierajúce sedlá, alebo nesprávne vyrobené vratné pružiny, ak to nie je 100% charakteristika ako u origo je skôr či neskôr problém.