Hlava - repas

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
cin
Aktivista
Příspěvky: 1582
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Bydliště: jihlavsko

Hlava - repas

Příspěvek od cin »

Chtel bych se zeptat, jestli je po 230 000km treba nejak repasovat hlavu. Myslim nechat prebrousit a zabrousit ventily, nebo se na to vykaslat , jen vymenit hydra a jezdit dal :?
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14271
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Pokud je sundaná, nechal byl udělat kontrolu rovinnosti ( obvykle se trochu lízne ) o to zapustit ventily ( solidní hlavárny to dělaj automaticky, nikoli dáme tlustší těsnění ), nová gufírka na ventily, gufero vačky a hydra bych dal taky, pokud auto nehodláš potom hned prodat.
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4192
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

pokud nejni sundaná tak nový hydroštely a zbytečně nesahat do něčeho co funguje
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14271
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Právě, nepochopil jsem, jestli je ještě na voze, nebo již sundaná, pokud na voze, tak určitě preventivě nesundavat.
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4643
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Co jezdí,funguje,nesahat.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Přesně tak, mám kamaráda, který mne neustále přemlouvá k nějaké opravě i když motor jde jako housle..Marně mu vysvětluji, že zbytečným rozebíráním a dáváním dohromady se motor ničí..Za chvilku nám vyndají srdce, aby se nám podívali zda nemáme zarostlé přívody/tepny/.. :)
nepropadat panice...
Lupino
Přispěvovatel
Příspěvky: 346
Registrován: 24 bře 2007, 11:37
Bydliště: Orlickoústecko

Příspěvek od Lupino »

Taky dotaz do pranice stavím si druhou rotačku spodek je ASZ, hlava nejeto 400tis ma smysl menit vodítka i ventyli předpokladany vykon 200-220ps
Naposledy upravil(a) Lupino dne 22 kvě 2013, 19:21, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
cin
Aktivista
Příspěvky: 1582
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

kluci, diky za rady, hlava je nasazena, s autem jezdim, jen me to tak zajimalo do budoucna. Jinak dam na radu odborniku a necham vymenit jen ty hydrostely a simerink na vacce :)
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2864
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

nezabudni aj na gufera ventilov, ked uz budes mat rozvody dole...
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jericho-3 píše:Přesně tak, mám kamaráda, který mne neustále přemlouvá k nějaké opravě i když motor jde jako housle..Marně mu vysvětluji, že zbytečným rozebíráním a dáváním dohromady se motor ničí..Za chvilku nám vyndají srdce, aby se nám podívali zda nemáme zarostlé přívody/tepny:)

taky mám takové pacienty hlavně v létě přes sobotu a neděli, to sou romány co snimi prožvaním. začne to u půl litriu chladící kapaliny a tři hodiny v prdeli
ale o tom to opraverenství taky je (LOL)

http://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=& ... GE&cad=rja
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4643
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Lupino píše:Taky dotaz do pranice stavím si druhou rotačku spodek je ASZ, hlava nejeto 400tis ma smysl menit vodítka i ventyli předpokladany vykon 200-220ps
Chceš to ťip top nebo koukáš na korunu? Z motoru,který jsem znal,vlastnil,jezdil,vím,v jaké byl kondici a dle toho se zařídím.Seatem jsem taxikařil od začátku a na motor jsem ani nemusel šáhnout.Kupující nechtěl věřit najetým km.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Lupino
Přispěvovatel
Příspěvky: 346
Registrován: 24 bře 2007, 11:37
Bydliště: Orlickoústecko

Příspěvek od Lupino »

tak auto jsem koupil s 300tis km a když už to mam rozkuchlé tak mu dopřeju
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“