Fiat Florino 1,3JTD

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

Fiat Florino 1,3JTD

Příspěvek od kaad »

Kámoš si loni koupil v Německu Fiat Florino 1,3JTD 55kW r.v. 2007. Jezdí mi sem na běžnou údržbu. Od začátku bylo znát, že motor není zcela ok. Při studeném motoru byl jeho chod nevyvážený, jako by vynechával válec a při akceleraci neměl žádný výkon, jako by jel bez turba. Po zahřatí vše ok. Stav se poslední dobou zhoršil, takže jsem to napíchnul na diagnostiku, ale žadná chyba. Chtěl jsem změřit tlaky a ostatní veličiny, ale majitel auto vzal a odvezl do značkového servisu. Tam mu vyměnili EGR. Dojel s tím domů a ejhle. Je to ještě horší. Po startu bez přidání plynu motor zhasne. Vůbec se neudrží v chodu. Má výkon tak 5kW, protože se neutáhne ani po rovině. Jakmile se tak 15min ohřeje dá se s tím jet, ale jen tak, tak. Takže nakonec to přece jen dotáhne ke mně a dojde na měření. Setkal se s tím už někdo? Na co se zaměřit? Díky.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

Tak zbezne co popisujes sa to podoba na skoceny rozvod. Diagnostika co ukazuje?
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

Příspěvek od kaad »

Torgan píše:Tak zbezne co popisujes sa to podoba na skoceny rozvod. Diagnostika co ukazuje?
Diagnostika neukázala nic ani mi ani ve Fiatu. Pokud by to byly přeskočené rozvody, tak by to dělalo studené i teplé, ne? Ale pokud se motor ohřeje cca na 60st. dá se s tím jet. Ikdyž žádná sláva to není.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

Příspěvek od kaad »

Tak konečně došlo na opravu. Borec jezdil Ducatem, takže tohle auto chvíli stálo. Diagnostika mi tentokrát napsala dvě závady: P0089-77 Fuel pressure regulator perfomance a P0003-7A Obvod regulátoru objemu směsi. Zkusil jsem vyměnit regulátor tlaku paliva, který jsem si zatím zapůjčil, protože nový je dost drahý a chci mít jstotu, že je fakt ko. A udělal jsem taky trysky. Auto se dost zlepšilo chytá bez toho, aby zakouřilo celé okolí, jede taky schopně, ale do 2000ot se tomu moc nechce. Jakmile dosáhne 2000ot vystřelí jak raketa. A při rozjezdu se musí dát více plynu jinak se udusí. Turbo???
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Grandák
Přispěvovatel
Příspěvky: 269
Registrován: 28 srp 2008, 19:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Habry

Příspěvek od Grandák »

Ještě se podívej jestli chodí regulace na turbu a jestli není pootevřený EGR.
Jinak tyhle motory pod 2tis. ot. nejsou žádný tahouni.
Grande Punto 1,3JTD 90PS
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Má to turbo regulované obtokem a tam pod 2000 ot/min netlačí.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Mě osobně na tomhle motoru skočil rozvod o zub a diagnostika nic nepsala, jako snímač otáček vačky signál mimo toleranci apod, motor běžel o trochu hůř a netáhnul teda vůbec, max 30km/h víc to nejelo.

Jinak co mám zkušenost, pod 2000 ot/min tyhle motory nejedou, jak píše origoš.
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“