Řetěz. rozvody Agila 1.2 16v
Moderátor: Moderátoři
Řetěz. rozvody Agila 1.2 16v
Toto "auto" má od kamoše stará, dojel že bude chtít technickou
auto celkem v pohodě, brzdy a tak jsem tam dělal no budiž
teď k problému - auto má na volnoběh strašný kovový zvuk, jde to od rozvodů, posledně když dojel tak jsem tam dolil asi 2litry oleje a ztichlo to, ted uz ne
je tam jakýsi kontrolní otvor na TX45 - jde vidět pístek šponováku, když jsem ho zatlačil šroubovákem ven, motor byl chvíli tišší a pak začal znovu - šponovák nemá sílu
jak jsou tady dělané rozvody, díval jsem se že prsa musí samozřejmě dolů ( obdoba HTP ), jde mi spíš o aretaci
prodávají řetízek buď v kuse nebo půlený se zálisnou spojkou, jde mi o to abych ten v celku tam dostal
jinak šponovák a plastová vodítky by měla být jasná
díky
auto celkem v pohodě, brzdy a tak jsem tam dělal no budiž
teď k problému - auto má na volnoběh strašný kovový zvuk, jde to od rozvodů, posledně když dojel tak jsem tam dolil asi 2litry oleje a ztichlo to, ted uz ne
je tam jakýsi kontrolní otvor na TX45 - jde vidět pístek šponováku, když jsem ho zatlačil šroubovákem ven, motor byl chvíli tišší a pak začal znovu - šponovák nemá sílu
jak jsou tady dělané rozvody, díval jsem se že prsa musí samozřejmě dolů ( obdoba HTP ), jde mi spíš o aretaci
prodávají řetízek buď v kuse nebo půlený se zálisnou spojkou, jde mi o to abych ten v celku tam dostal
jinak šponovák a plastová vodítky by měla být jasná
díky
Nebude to podobný jako 1.3CDTi?
Přípravek na kliku jsem použil šroubovák a na vačku šroub kliky z 1.9TDi, tím nechci říct, že to bude "stejné", ale prvně jsem na to koukal divně a nakonec celkem ok.
Vačka a klika taky nebyla na klínek, dal jsem nejdříve řetězky na řetěz a nasunul na oba hřídele, potom odaretoval vačky ( abych nepřemáhal přes aretaci), pákou podržel a utáhnul šroub vačky, pak zase vačku vrátil zpět do aretace, potom nasadil vodítko co napíná, napínák a potom druhé vodítko po kterém jen řetěz klouže, odjistil napínák a po sestrojení zbytku stáhnul spodek, to jsem dělal tak, že zaaretovaná klika/vačka, bouchačkou to jen stáhnul, odaretoval abych to nerval přes přípravky, stáhnul finálně momentem, zkusil zaaretovat, to vyšlo krásně a bylo.
Přípravek na kliku jsem použil šroubovák a na vačku šroub kliky z 1.9TDi, tím nechci říct, že to bude "stejné", ale prvně jsem na to koukal divně a nakonec celkem ok.
Vačka a klika taky nebyla na klínek, dal jsem nejdříve řetězky na řetěz a nasunul na oba hřídele, potom odaretoval vačky ( abych nepřemáhal přes aretaci), pákou podržel a utáhnul šroub vačky, pak zase vačku vrátil zpět do aretace, potom nasadil vodítko co napíná, napínák a potom druhé vodítko po kterém jen řetěz klouže, odjistil napínák a po sestrojení zbytku stáhnul spodek, to jsem dělal tak, že zaaretovaná klika/vačka, bouchačkou to jen stáhnul, odaretoval abych to nerval přes přípravky, stáhnul finálně momentem, zkusil zaaretovat, to vyšlo krásně a bylo.
Jde to dobře elit prodává sadu od swagu je to komplet akorát musíš pod impulzní kolo vačky srazit ze starého kola tu podložku aby jsi vymezil tu vůli od snímače.Musí dolu i vana.Potřebuješ připravky hlavně na nastavení impulzního kola, do kliky trn a na vačky pravítko.Pokud si to pořádně označíš tak to jde i bez přípravků problém je v tom vygajdaným řetezu pak se muže stát že to impulzní kolo vačky nebude úplně ideálně.
uz si to nepamatuju presne ty aretace ale taky sem na to koukal jak na novy vrata a nakonec v pohode do kliky je zatka tu vyndas a strcis tam kolik ja mel dole vanu protoze byl motor plnej karbonu tak sem si to odmeril drazku v klice a diru v bloku(musel bych pohledat) a vacky byly zarezy vodorovne, me ruplo pero v napinaku abylo to skoceny asi o 7 zubu, nahodil sem novy rozvody a uz to vrcelo a do posledni chvile nez to kleklo zvuk od rozvodu jak facko s pul milionem na jeden retez
Rapid 1.0
Focus II TDCi
BEJVALO
Roomster TDI
GIV 55KW
Focus 1.8 TDCi
Felda 1.3 LXi
Focus II TDCi
BEJVALO
Roomster TDI
GIV 55KW
Focus 1.8 TDCi
Felda 1.3 LXi
do XEP jsem dával trny(šrouby) zvrchu do vaček na zadním konci zdruhý strany než jsou kola škvíry na pravítko jsem si nikde nevšiml.
Díra pro kliku je zepředu motoru dole.
Vanu jsem měl taky dole motor jsem čistil.
A vačkový kola jsem měl taky dole obě ale nevím zda bylo nutné obě sundavat.
Díra pro kliku je zepředu motoru dole.
Vanu jsem měl taky dole motor jsem čistil.
A vačkový kola jsem měl taky dole obě ale nevím zda bylo nutné obě sundavat.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K