Stránka 1 z 1

BXE - brzká výměna těsnění pod hlavou a chladiče oleje?

Napsal: 26 bře 2013, 10:12
od Lukky
Ahoj,
plánuji koupit koktu 1.9TDi PD, motor BXE a při prolustrování jsem zjistil, že cca v 50tis km měla měněno těsnění pod hlavou a krátce poté chladič oleje. Je to normální v takto nízkém nájezdu? Co to mohlo znamenat?

Díky.
L.

Napsal: 26 bře 2013, 10:37
od Vici
že šel olej do vody nebo voda do oleje.. a že asi zbytečně vyměnili těsnění pod hlavou, protože to bylo chladičem oleje ? :-)

Napsal: 26 bře 2013, 11:34
od Lukky
No to by mohlo být :) Díky.
Ale stejně, když tady čtu o prasklých ojnicích u tohoto motoru a zvláště kritického roku 2007, tak se na to asi vykašlu...

Napsal: 26 bře 2013, 12:27
od nostromo
Lukky píše:No to by mohlo být :) Díky.
Ale stejně, když tady čtu o prasklých ojnicích u tohoto motoru a zvláště kritického roku 2007, tak se na to asi vykašlu...
V tom mnozstvi vyrobenych motoru je to jen minimalni procento

Napsal: 26 bře 2013, 13:45
od nogis
to sice ano, ale to mu moc nepomůže. navíc jiné motory tyhle problémy neměly, tak proč si je přidělávat. tak kup 2009, tam je zatím klid...

Napsal: 26 bře 2013, 14:15
od Lukky
no právě...
1. je tam zatím klid..., slovo zatím bych zvýraznil
2. cena už je o hodně výše.

Člověk už si ani nevybere, o naftě tady je informací halda, a když chce benzín, tak už jsou teď jen TSI, které stojí taky za ... Takže mi z toho vychází 1.6MPi :)

Napsal: 26 bře 2013, 14:37
od nogis
mám stejný problém - nevím co koupit. Bora už je stará a nic novýho mě neláká... a to ani v benzínu

Napsal: 26 bře 2013, 14:37
od Vici
kup si TDI 2.0 16v BKD a máš klid ..relativně.. a nebo pak něco s CR

Nogis : tak to bych měl stejné dilema... nějak mě nic neláká

Napsal: 26 bře 2013, 15:27
od Lukky
Z aut se stále více stává spotřebka na 2-3 roky a pak zahodit. Kéž by tomu odpovídala cena...

Napsal: 26 bře 2013, 17:50
od Jarda S.
nostromo píše: V tom mnozstvi vyrobenych motoru je to jen minimalni procento
to ano ale proti jiným motorům je stále vysoký riziko do toho jít (hm)

Napsal: 26 bře 2013, 18:09
od nostromo
Jarda S. píše:
nostromo píše: V tom mnozstvi vyrobenych motoru je to jen minimalni procento
to ano ale proti jiným motorům je stále vysoký riziko do toho jít (hm)
Nevim, mne ojnice vydrzely 250Ps/500Nm. Kdyby byla chyba, tak by sly jako prvni. Kdyz se musely menit pistni krouzky, tak jsme je meli venku a ojnice nebyly nijak ohnute nebo poskozene apod.

Napsal: 26 bře 2013, 20:43
od Lukky
a jaký máš rok výroby?

Napsal: 26 bře 2013, 20:46
od nostromo
Lukky píše:a jaký máš rok výroby?
2008

Napsal: 27 bře 2013, 13:51
od marthass
Spíš mi přijde že víc problémů s ojnicema je na rv 2008 než 2007...já bych se toho nebál. Je to trochu přefouklý.

KAždopádně jsem jel o víkendu v superbu 2.0tdi 103kw cr s dsg a jako to bych asi doporučil víc :D

Napsal: 01 dub 2013, 20:48
od Alficek
Když se bojíš ojnice, preventivně vyměň šrouby na ojnici ...