Stránka 1 z 2

LTO v zimě

Napsal: 28 bře 2013, 21:43
od Vircz
Zdravim jezdí někdo na LTO i v zimě, případně co do něj dáváte? Teď jsem par dní na něj jezdil golf TDI 66kw, ale dnes už mi přes filtr z ničeho nic začla téct jen pěna. (půl roku starý). Tak jsem ho raději odtáhl do tepla.

Napsal: 29 bře 2013, 06:46
od tonik25
já měl LTO přes celou zimu venku v sudu a tekutost byla po celou dobu jako voda :)

Napsal: 29 bře 2013, 07:41
od Vircz
Já nechal průhledný kanystr venku a mel jsem půl růžový a půl jogurtu :D tak mám dojem, že to co jsem koupil zrovna kvalitní nebude.

Napsal: 29 bře 2013, 07:52
od nogis
bez problémů i v -24°C

Napsal: 29 bře 2013, 10:46
od radluk
Vircz píše:Já nechal průhledný kanystr venku a mel jsem půl růžový a půl jogurtu :D tak mám dojem, že to co jsem koupil zrovna kvalitní nebude.
muze tam byt voda, proto mirne zmrzne, jinak LTO, kvalitni LTO by mel aspon do -20 fungovat, protoze je to palivo na topeni a k cemu palivo ktere hned pod nulou zatuhne (wallbash)

Napsal: 29 bře 2013, 10:48
od Vircz
Tahle to vypadá...
Obrázek

Napsal: 29 bře 2013, 16:40
od imakebiodiesel
hento som mal kedysi davno vo filtri ked som jazdil
na polske lto na starej mazde vrch vyzera ze obsahuje vodu preto pomarancova farba zljat vrch a vysusit a sup do nadrze

Napsal: 29 bře 2013, 19:58
od radluk
no jestli jste nakapli na pancovane LTO !! (crazy)

Napsal: 07 dub 2013, 12:04
od smudlik843
Zdravím jen jsem se chtěl zeptat známý má možnost jezdit na LTO,ale na netu jsem četl že když se jezdí na LTO tak pak zůstává v nádrži ještě delší dobu stopa po barvivu co je v LTO.Je to pravda?jak dlouho tam to barvivo zůstane i když bude jezdit pak už jen na naftu.?

Napsal: 07 dub 2013, 12:09
od Vircz
Jezdil po jedny nádrzi na čistou naftu jsou zase hadičky v normální barvě.

Napsal: 07 dub 2013, 12:58
od smudlik843
aha já jsem pravě na netu četl,že když ho třeba zastaví celní zpráva tak jde zpětně zjistit i po cca 5 nádržích nafty,že v té nádrži bylo LTO.

Napsal: 18 lis 2013, 11:58
od mmozga
pokud vyjedeš nádrž "do sucha" tak těžko..

Napsal: 21 lis 2013, 23:20
od Petr H.
(LOL) do sucha nikdy nádrž nevyjedeš to ví i malé děcko. Jinak vážení žádné LTO není do mínusu. Protože se skladuje obvykle v nádržích co jsou ve sklepech domu. (Alespoň v německy hovořících zemích) nebo se dává trubka hoodně vysoko nade dno. A to co je v tom barelu na dně to jsem měl vždy. Bez ohledu jestli jsem to natankoval v zimě nebo v létě. A v zimě jsem pravidelně topil pod filtrem novinama. Ani moc nepomáhalo přidávat benzín. Ty zbytky parafínu z barelu můžeš použít v červenci a ještě to budeš muset naředit. Jinak se to dá zjistit opravdu hodně dlouho.. Musíš vypustit a vypláchnout úplně vše, vyměnit filtry atd... Však si to dogůglujte dá se najít do jaké koncentrace se to dá poznat.

Napsal: 22 lis 2013, 07:01
od nogis
Petr H. píše:...Jinak vážení žádné LTO není do mínusu....
Když v -24°C chytne na drc a v pohodě odjedu, tak jsou mi tyhle teorie víš k čemu, váženej ;)

Napsal: 22 lis 2013, 13:29
od mmozga
Petr H. píše:(LOL) do sucha nikdy nádrž nevyjedeš to ví i malé děcko.
vážně?
myslel jsem to spíš tak že pokud jezdím celý rok v čr a jednou za rok se vypravím do zahraničí tak vyjedu do sucha tím způsobem co popisuješ(výprázdnit nádrž třeba motorkem na ostřikovače,prolít vedení čistou naftou a novej palivák(na ten jsem zapoměl (hm) )
kvůli případné kontrole..