Seřízení po výměně rozvodů BMM

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20278
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Seřízení po výměně rozvodů BMM

Příspěvek od roman1648 »

Ahoj,
dělal jsem na BMM rozvody, nějak to pořád blbě startuje, ani výkon není bůh ví co, turbo nové před 8tis.km ( to teda dělalo i předtím )
Jak se správně dělá nast. synchronizace - asi něco dělám blbě...
díky
smrcke
Přispěvovatel
Příspěvky: 228
Odpovědi: 0
Registrován: 07 led 2007, 15:58
Bydliště: Kadan

Příspěvek od smrcke »

na aretovaci pripravky.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20278
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

připravky mám, jako o zub to není neboj (noteeth)
spíš mi jde o to finální doladění - vačka na nulu
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7565
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

jen podle přípravku..
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Motor zohriaty na prevadzkovu teplotu (min. 80C). Nastartujes motor spojis sa s RJ motora zvolis merane hodnoty a v nich zadas skupinu 004 a sledujes hodnotu v poli 4 treba nastavit na 0.0CF. V poli 3 ti bude pisat drive alebo pozdej podla toho ako to aktualne je. Takze vies kam mas tocit. Vypnes motor. Povolis tie 3 sruby na ozubenej remenici vacky a naozaj len velmi jemne tak asi po 0.5stupna poototcis vackovym hriadelom (tou prostrednou velkou srubou) v pozadovanom smere. Naozaj len velmi nepatrne pretoze je to velmi citlive. Dotiahnes tie 3 sruby a znova nastartujes a skontrolujes. Tento postum opakujes aj niekoklko krat kym sa trafis na 0.
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7565
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

jenže u EDC 16 není nula přesně nula jako u EDC 15 :(
Uživatelský avatar
JohnyFlat
Přispěvovatel
Příspěvky: 882
Odpovědi: 0
Registrován: 23 črc 2008, 16:06
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od JohnyFlat »

u toho 2,0 se to na nulu už nedělá, udělej to na přípravky a mělo by to sedět...
Octavia TOUR 1.9 TDI ALH
Uživatelský avatar
JohnyFlat
Přispěvovatel
Příspěvky: 882
Odpovědi: 0
Registrován: 23 črc 2008, 16:06
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od JohnyFlat »

Vici píše:jenže u EDC 16 není nula přesně nula jako u EDC 15 :(
byl jsi rychlejší :-)
Octavia TOUR 1.9 TDI ALH
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Robim to normalne aj u EDC16 presne tak ako na EDC15, akurat v EDC16 sa to neda robit v zakladnom nastaveni. Takze nenastavis magneticku 0 ale iba el. korigovanu 0 co zjavne tej EDC 16 staci.
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

Mam taky pocit,ze Huml raz spominal,ze pri EDC 16 je spravna hodnota okolo -2.0
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20278
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

O.K. tak to tak udělám
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Ono taky EDC16 má snad toleranci -8 až +8, patrně díky tomu, že kroužek je nalisován a asi trefit polohu když to mrskaj jak Baťa cvičky...

Nicméně já mám u EDC16 nastevnou 0 kontrolou přes diagnostiku, spotřeba na volnoběh ok, starty taky tak to neřeším. ( najeto 360tis. km )
PeITeeR
Přispěvovatel
Příspěvky: 125
Odpovědi: 0
Registrován: 15 zář 2014, 00:53
Bydliště: Tachau

Příspěvek od PeITeeR »

Cao, koupil jsem a3 bmm a nejde se dostat pod 6.5 spotreba. Celkove je auto tupý a liny. Synchronizace je 9°. Mam nechat prenastavit ?
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

MĚLO by to sedět..Ale je to jen stroj a v podstatě každý je jiný. Poslechl bych TDI techa, já to takhle dělal i bez drátu a našel jsem mez, kdy motor chytal na otočení teplý -studený, zvuk jako housličky a spotřeba také. Pokud někdo honí jen spotřebu, může být zklamán, kolikrát hajtra žere málo a výborný motor si vezme víc. Pokud chcete být štastni s PD, tak zapomeńte na ukazatel spotřeby, a pokud na naftu nemáte, vezměte si práci domů , ale jezděte s PD svižně , byl k tomu zkonstruován. Upřímně šetřílky lituji, žít v děsu z toho, co mi to auto zase sežralo.. :)
nepropadat panice...
Matias
Přispěvovatel
Příspěvky: 755
Odpovědi: 0
Registrován: 07 říj 2008, 10:02
Bydliště:

Příspěvek od Matias »

Romane,
blbě jako dlouho? Padá nafta? Tandem?
Tak mi po karambolu motoru umřel tandem. Hodně dlouho jsem točil než to chytlo. Dal jsem jinej a na drc. Teda, než se natlačila nafta.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“