Stránka 1 z 2
Poradtě se vstřiky
Napsal: 03 dub 2013, 09:48
od Bradytec
kluci poraďte. Mám koupit tady
http://eshop.svetluska.cz/vstrikovaci-t ... 4/d-71867/
nebo tady na bazoši jakési bosch ale ta cena ? není to nějaké divné? Má jich podle mě víc.
http://auto.bazos.cz/inzerat/21523502/DSLA150P764.php
Pk je tady to samé o 300kč dráž a tam je jedna fotka jiný ( poizdra na špičky)
http://auto.bazos.cz/inzerat/23148888/T ... nt-764.php ale kdo ví co by poslal. Asi risknu ty firds Sad Nebo co mi k tomu řeknete.
Napsal: 03 dub 2013, 09:48
od Bradytec
tan ty bosch mi tvrdí že to má od bráchy z anglie.
Napsal: 03 dub 2013, 09:51
od RudisTDic
Tak ať ti pošle fotku tý trysky,, pokud tam bude pouze DSLA 150 P764,tak to je FIRDS,nebo podobná čína..kdyby to byly BOSCH,tak je tam znak a spousta čísel..
Napsal: 03 dub 2013, 10:03
od Bradytec
Tak já vůbec nevím. Napsal jsem mu tak uvidím. Váhám. Už jsem kupoval přes 3 známe race a pěkně jsem naletěl. Byly to špičky z 66kw

kdybych hned na začátku koupil z krámu mohl jsme mít už teď klidně od kluků z DP. Ale teď už se mi tokik za ně dávat nechce

proto vezmu ty bosch nebo firds snad to bude ok.
Na tom druhém odkazu co jsou za 2800kč je fotka kde jsou špičky v obalu se znakem bosch a čísli ale špičky tam zase samotné na foto nejsou. A něco mi řiká že to je stejně pořád jeden prodejce. Ostrava a šumperk
Napsal: 03 dub 2013, 11:58
od Bradytec
tak zítra přijdou firds. Snad to bude OK.

Napsal: 03 dub 2013, 13:46
od RudisTDic
Tak ty FIRDS taky fungujou,ale jde o to jak dlouho,tedy kolik km udělají..já je měl 10dní a paráda,starty v -10°C na otočku a žádný vynechávání..výkon taky ok..
Napsal: 03 dub 2013, 13:49
od Bradytec
jj. Vím že jsou ok, ale kolik vydrží

To samé by byli ty jako by bosch. Ale jak dlouho vydrží

Napsal: 03 dub 2013, 17:29
od karluci2
Bradytec píše:Tak já vůbec nevím. Napsal jsem mu tak uvidím. Váhám. Už jsem kupoval přes 3 známe race a pěkně jsem naletěl. Byly to špičky z 66kw

kdybych hned na začátku koupil z krámu mohl jsme mít už teď klidně od kluků z DP. Ale teď už se mi tokik za ně dávat nechce

proto vezmu ty bosch nebo firds snad to bude ok.
Na tom druhém odkazu co jsou za 2800kč je fotka kde jsou špičky v obalu se znakem bosch a čísli ale špičky tam zase samotné na foto nejsou. A něco mi řiká že to je stejně pořád jeden prodejce. Ostrava a šumperk
ty bosch se šumperka mám v autě koupil jsem je od toho samého člověka zatím to jezdí čas ukáže jejich kvalitu

Napsal: 04 dub 2013, 10:49
od Leos1988
Ty z ostravy sem zkoušel a ze 4 trysek rozprašovala 1...
Napsal: 05 dub 2013, 13:31
od Bradytec
Leos1988 píše:Ty z ostravy sem zkoušel a ze 4 trysek rozprašovala 1...
Mno taky hezký
Trisky mám doma. Ted ještě otázečka, mám je dát do původního těla (AFN) otevírací tlak snad 190 nebo do těla asi z 66kw kde je otevírací tlak myslím 210
Co je lepší peo tyto větší špičky?
Napsal: 05 dub 2013, 13:42
od Leos1988
Nevedel sem ze je v tom rozdil ale dal bych to do tech 66.. Kdyz sem kupovak jinou sadu nechaval sem to serizovat na 210 aby meli vsechny stejne.
Napsal: 05 dub 2013, 15:24
od Bradytec
něco jsem snad četl že když někdo má motor 66kw a dá do vstřiků z 66kw špičky z 81kw tak je to stejné nebo skoro horší. Některé 66kw to mají snad podle normy nebo co. Tak teď váhám do čeho je dát.
Napsal: 05 dub 2013, 17:00
od RudisTDic
Bradytec píše:něco jsem snad četl že když někdo má motor 66kw a dá do vstřiků z 66kw špičky z 81kw tak je to stejné nebo skoro horší. Některé 66kw to mají snad podle normy nebo co. Tak teď váhám do čeho je dát.
Řešíš úplnej nesmysl..je jedno do jakých vstřiků je dáš..

Napsal: 11 dub 2013, 23:11
od Bradytec
Hele takhle, v pátek mi přišli firds P764 flákl jsem je to těla nstavil na 220- rozprašovali duprově. A jak prděli. Dal jsme i je na AFN a auto od té doby od 1000 do 2500 ot. se jako by hádalo když fouklo turbo. Nevím čím to. A od 2500 kopanec do sedačky a superrr. Ale Sad auto mám pro práci a prostě ať jsem udělal cokoli, tlaky na 180, 2x čerpadlo, snímač otáček, váha, jednotka, tak pořád to samé. Sal jsme origo a jelo to normíl. Mám tam chip tak to s nima jelo brutálně ale sralo mě to poškubávání. Na druhé ecu chip nebyl a škubalo to také... Neví náhodou někdo co s tím? Jo, a čerpadlo jsem zkoušel ladít tak či tak nijak to nepomohlo. Dnes jsem to po 6 dnech bádání vzdal a dal origo špičky. Zítra ještě zkouknu jesltli náhodou kde mám ty P764 není vadný ten el. vstřik ale podle mě ne. Předtím mi normál chodily. Mrzí mě to. Prdí pěkně, ale proč to škubalo nebo jako by se hádalo. Něco jako by vynechával jeden válec Sad
Napsal: 23 úno 2015, 18:58
od MARWOLE
Ahoj,
mam uplně stejnej problém na AHF,tlaky ok,rozprach ok,akorat to poškubávání,nějaká rada?