Chtel by sem zacit s prestavbou ESCORT 1.6D 86
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
Chtel by sem zacit s prestavbou ESCORT 1.6D 86
takze abych nevypadal uplne za blbce, venoval jsem 2 dny precteni celeho fora a bioauto.sk, ale i tak bych chtel pozadat o radu zkusenejsich...
po precteni mnoha nazoru jsem si ujasnil v hlave ze chci 2nadrzovy system(v lete v hlavni nadrzi olej, v zime nafta) tak dale sem se zabyval tim co budu k prestavbe potrebovat a dosel jsem k tomuto:
auto Ford Escort 1.6D r.v.86 cerpadlo Bosch(takze snad bezproblemu), zamerne to chci nejdriv zkusit na tomhle starsim pracovnim aute nez bych to dal jinam s tim ze na RO by se jezdilo jen za tepla, prez zimu na naftu
1)vymenik: http://automotive.europecon.net/cs/konv ... desek.html vzhledem k vykonu motoru cca 54PS by mel stacit, nebo ne? nebo vzit radsi http://automotive.europecon.net/cs/konv ... .5-kw.html tento? nebo radsi pozadat nekoho kdo neco zbastli? )
nebo je lepsi dat dva vymeniky pro system výmeník - filtr - výměník - čerpadlo?
2)dale druha nadrz: pro zacatek bych to videl na 5l kanystr s naftou, muze byt?
3)ventily, tady vubec nevim co pouzit, mam v tom bordel 3 cestny ventil, nebo lpg ventil pripadne co byste mi doporucili?
uzivatel dvorky1 by mel mit stejny auto jako ja takze bych ho timto chtel poprosit, jestli by se mohl pochlubit jak to ma ve svym aute namontovane a jak na to?
samozrejme budu rad za vsechny nazory a rady, dekuji
po precteni mnoha nazoru jsem si ujasnil v hlave ze chci 2nadrzovy system(v lete v hlavni nadrzi olej, v zime nafta) tak dale sem se zabyval tim co budu k prestavbe potrebovat a dosel jsem k tomuto:
auto Ford Escort 1.6D r.v.86 cerpadlo Bosch(takze snad bezproblemu), zamerne to chci nejdriv zkusit na tomhle starsim pracovnim aute nez bych to dal jinam s tim ze na RO by se jezdilo jen za tepla, prez zimu na naftu
1)vymenik: http://automotive.europecon.net/cs/konv ... desek.html vzhledem k vykonu motoru cca 54PS by mel stacit, nebo ne? nebo vzit radsi http://automotive.europecon.net/cs/konv ... .5-kw.html tento? nebo radsi pozadat nekoho kdo neco zbastli? )
nebo je lepsi dat dva vymeniky pro system výmeník - filtr - výměník - čerpadlo?
2)dale druha nadrz: pro zacatek bych to videl na 5l kanystr s naftou, muze byt?
3)ventily, tady vubec nevim co pouzit, mam v tom bordel 3 cestny ventil, nebo lpg ventil pripadne co byste mi doporucili?
uzivatel dvorky1 by mel mit stejny auto jako ja takze bych ho timto chtel poprosit, jestli by se mohl pochlubit jak to ma ve svym aute namontovane a jak na to?
samozrejme budu rad za vsechny nazory a rady, dekuji
jeste v tomto schematu http://juraj.ozabal.googlepages.com/schema.bmp : podle kteryho bych to chtel udelat, kam patri palivovy filtr pred prvni vymenik, nebo pred druhej, nebo uplne jinam?
a taky na co a jak tam dat ten odvzdusnovaci ventil?
vim ze ty otazky pro vas mozna budou znit smesne, ale po precteni celeho obsahu si temito vecmi stale nejsem jisty... diky
a taky na co a jak tam dat ten odvzdusnovaci ventil?
vim ze ty otazky pro vas mozna budou znit smesne, ale po precteni celeho obsahu si temito vecmi stale nejsem jisty... diky
čus ohledně tý 1,6 D líp sis vybrat od Forda nemohl jsou to super motory a celkem dost vydrží. Řekl bych že jsou i lepší než ty 1,8. Já mám tu 1,6 upravenou pouze na růčo dělanej výmeník. Mám tam natočený 2,5 m měděný trubky a po chvíli provozu je palivový filtr celkem dost ohřátej. Ruku na něm udržím ale je tio už tak na hraně. Pro průchod přes filtr to stačí. Teplotu jsem neměřil. Na výměníku ruku neudržím. Hodím sem fotku. Mám ho napojenej na výstup z topení - výměník - motor. Ještě jsem šlusnul zpátečku. Napojil jsem jí zpátky do výměníku bez jakýhokoliv odvzušňováku. Zatím jsem si to připravil přes kříž ( má 4 vstupy na místo T kusu ) Jeden vývod jsem zaslepil. Pokud budou problémy se zavzdušněním hodil bych tam růčo ventil aby se vzduch pustil do zpátečky ale to jen pokud by se měnil filtr a nebo by došlo palivo. Zatím tam mám vyjetej olej s friťákem. Zatím mám projetý dvě nádrže a v pohodě. Ráno to tedy hůř chytne. Vždycky čapne a hned chcípne pak to drapne asi na pátý opakování. Za studena horší volnoběh ale zruba po 5 min. je to ok.Jsem schopnej nějakou přestavbu i provést podle požadavků a za nějakou solidní cenu. JInak já používám LPG ventily. Zatím jsem je sehnal po vrakáči. Plánuju jít do Omegy 2,3 D tak tam tu přestavbu udělám sakum prásk. Všechno na koleni. Mám to odzkoušený v 1,8 TD.
pokud by to chtěl někdo vyrobyt sám tak to ani nepřijde na moc draho. Já to dělám za 500 ať z toho něco mám ale zručnej typ si s tím poradí.
pokud by to chtěl někdo vyrobyt sám tak to ani nepřijde na moc draho. Já to dělám za 500 ať z toho něco mám ale zručnej typ si s tím poradí.
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
Proto sem zamerne vybral tohle auto, mame ho v rodině uz 15 let a zadna závada, o ceny si muže nechat rada moderních aut zdát, ten motor je nesmrtelnej
dvorky1: kde by se daly sehnat ty lpg ventily nový? pripadne myslíš že je lepsi ten tvuj vyměnik nez ten za ten litr? kdyby jo tak bys měl zákazníka
dvorky1: kde by se daly sehnat ty lpg ventily nový? pripadne myslíš že je lepsi ten tvuj vyměnik nez ten za ten litr? kdyby jo tak bys měl zákazníka
no to je věc názoru jestli je lepší nebo ne. Urcitě to splní svůj účel takovej aby to olej ohřálo aby prošel přes filtr. Dál před čerpadlem mám ještě jeden pro doohřátí. Kámošovi jsem to dělal na Mercedesa piáno a ten jezdí na topňák a nějaký další oleje. Má zpátečku do nádrže a během cesty mu to dost ohřeje celou nádrž. Natankoval plnou a po ujetí zhruba 25 km to chtěl omrknout a jak otevřel nádrž tak mu to pěkně vychrstlo jak to tím teplem nabylo, takže bych řekl že to šlape tak jak má. Hlavně pokud jsi zručnej zvládneš to udělat sám a nebo za 500 to vyrobím. U origoš je určitě větší účinnost ale zase podstatně vyšší cena.
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
Chci Tě jen kolego varovat před používáním výměníku, který je pájený mědí. Toto je již v současné době zakázáno i v SRN, protože olej je agresivní a tento spoj časem dejde. Je nutné se podívat po jiných výměnících. Firma madumoil s.r.o. (www.madumoil.eu) je schopna tyto výměníky dovážet ze zahrančí a v zajímavých cenách.
Ještě bych Ti poradil. Jezdím na olej vozidlem Škoda octávia 1,9 TDi dva roky a najezdil jsem skoro 50 000 kilometrů Jezdím na řepkový surový a sojový olej. Nevyhnul jsem se ani oleji z obchodních řetězců a jezdí to dobře. Pokud máš forda je potřeba opravdu se obrátit na odborníky, protože pokud máš čerpadlo lucas jde i tento automobil upravit, avšak musíš ohřívat více, resp. na dvou místech. Nestačí jeden ohřev. otřebuješ dva třícestné ventily a nádrž Ti doporučuji minimálně standartní kolem 12 litrů. Já mám zbytečně velou 44 litrů, ale jsou i 20 litrové.
jo?? povídej mi o tom. Přečti si téma Zkušenosti s Fordem sem s nimi ) už mám taky něco za sebou a naježdíno ještě víc:-)) ohledně tý mědi myslím, že až se to pos... tak já už tady nebudu )Jinak Lucas je super na výkon, ale i přesto tam mám už dávno Bosche z GolfaDušan píše:Ještě bych Ti poradil. Jezdím na olej vozidlem Škoda octávia 1,9 TDi dva roky a najezdil jsem skoro 50 000 kilometrů Jezdím na řepkový surový a sojový olej. Nevyhnul jsem se ani oleji z obchodních řetězců a jezdí to dobře. Pokud máš forda je potřeba opravdu se obrátit na odborníky, protože pokud máš čerpadlo lucas jde i tento automobil upravit, avšak musíš ohřívat více, resp. na dvou místech. Nestačí jeden ohřev. otřebuješ dva třícestné ventily a nádrž Ti doporučuji minimálně standartní kolem 12 litrů. Já mám zbytečně velou 44 litrů, ale jsou i 20 litrové.
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
- ozi
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 141
- Registrován: 26 úno 2007, 08:30
- Bydliště: Topolcany, Nitra, Slovenska Republika
- Kontaktovat uživatele:
zdar ....filter na olej musi ist za vymennik, aby cezen tiekol zohriaty olej, inak sa Ti to bude zapchavat....cize za prvy vymennik.....naftovy mozes dat hned z privodu z nadrze, nafta je tekuta vacsinou staleMichelin píše:jeste v tomto schematu http://juraj.ozabal.googlepages.com/schema.bmp : podle kteryho bych to chtel udelat, kam patri palivovy filtr pred prvni vymenik, nebo pred druhej, nebo uplne jinam?
a taky na co a jak tam dat ten odvzdusnovaci ventil?
vim ze ty otazky pro vas mozna budou znit smesne, ale po precteni celeho obsahu si temito vecmi stale nejsem jisty... diky
Clio 1991 1.9 D Lucas CAV od 15.4.2007 2x Peveko, oventrop Afriso Flow Control, vymenniky Alu 24 a 30 dosiek, nafta v nerez 25 l, manualne ovladanie spinacov ventilov
Ahoj,dvorky1 píše:čus ohledně tý 1,6 D líp sis vybrat od Forda nemohl jsou to super motory a celkem dost vydrží. Řekl bych že jsou i lepší než ty 1,8. Já mám tu 1,6 upravenou pouze na růčo dělanej výmeník. Mám tam natočený 2,5 m měděný trubky a po chvíli provozu je palivový filtr celkem dost ohřátej. Ruku na něm udržím ale je tio už tak na hraně. Pro průchod přes filtr to stačí. Teplotu jsem neměřil. Na výměníku ruku neudržím. Hodím sem fotku. Mám ho napojenej na výstup z topení - výměník - motor. Ještě jsem šlusnul zpátečku. Napojil jsem jí zpátky do výměníku bez jakýhokoliv odvzušňováku. Zatím jsem si to připravil přes kříž ( má 4 vstupy na místo T kusu ) Jeden vývod jsem zaslepil. Pokud budou problémy se zavzdušněním hodil bych tam růčo ventil aby se vzduch pustil do zpátečky ale to jen pokud by se měnil filtr a nebo by došlo palivo. Zatím tam mám vyjetej olej s friťákem. Zatím mám projetý dvě nádrže a v pohodě. Ráno to tedy hůř chytne. Vždycky čapne a hned chcípne pak to drapne asi na pátý opakování. Za studena horší volnoběh ale zruba po 5 min. je to ok.Jsem schopnej nějakou přestavbu i provést podle požadavků a za nějakou solidní cenu. JInak já používám LPG ventily. Zatím jsem je sehnal po vrakáči. Plánuju jít do Omegy 2,3 D tak tam tu přestavbu udělám sakum prásk. Všechno na koleni. Mám to odzkoušený v 1,8 TD.
pokud by to chtěl někdo vyrobyt sám tak to ani nepřijde na moc draho. Já to dělám za 500 ať z toho něco mám ale zručnej typ si s tím poradí.
hele dvorky 1 - měl by ses přelmenovat , teda jenom jestli je to tvoje ruka, co drží tu zamotanou trubku, teda né ruka ta tlapa, co drží tu zamotanou trubku - navrhuji DVOREC 150, co ty na to?