Stránka 1 z 2

superb II klepe-VYŘEŠENO

Napsal: 23 dub 2013, 07:02
od mia1
na půl roku starém SII ,103kw,najeto 25tkm,na dvojku a trojku na plný plyn v tahu něco silně klepe,ale jen když je to studené, zahřáté to nedělá,jde to někde zepředu uprostřed,posundával jsem plasty kolem motoru ,nic se nezměnilo,je to klepání jak kdyby tam někdo rychle mlátil kladívkem. nesetkal se s tím někdo?

Napsal: 23 dub 2013, 09:03
od slovacek.milos
když supovi nakládáš studený motor trojka plný,

tak se připrav na častější výměnu celého agregátu ;)

Napsal: 23 dub 2013, 09:54
od roti
a proc nejedes do servisu? Mas preci zaruku ne??

Napsal: 09 říj 2013, 18:22
od mia1
ve škodovce to bylo 3krát,a na nic nepřišli.klepe to čím dál víc.jen za studena,jde to někde z prostředka,jako by tam někdo mlátil kladívkem.z motoru /vstřik,klika to není/mohla by to dělat dvouhmota ?

Napsal: 09 říj 2013, 18:38
od DOLPH
dvouhmota na teplé-studené až tak moc nereaguje.

já bych asi vyzkoušel sundat multiřemen,ať se vyloučí volnoběžka startéru a pod...

..a pak bych hodně přemýšlel,jestli to nemůžou dělat třeba vyvažováky v motoru(pokud tam jsou)

Napsal: 09 říj 2013, 18:44
od Huml
jestli je to ostrý klepot jakoby detonace, jak dřív na 120kách, když cvrlikaly, tak to dělavají vstřiky, píšeš, že vstřiky to nejsou, byly testovány?

Napsal: 09 říj 2013, 20:30
od mia1
chlapi :) od řemenu to nejde (wallbash) vstřiky měnilio ve škodovce zbytečně (wallbash) je to ostré kovové klepání v době kdy motor má nejvíc síly,je to jako by přitom rozvibrovalněco na nápravě,jde to z prostřed zespodu,posundával jsem plasty,nic se nemění,když je to teplé a nechám to půl hod stát tak to havně na dvojku taky zaklepe,ale je to jen mezi 1500-2500ot. provozuju 20let autoopravnu ale toto mi hlava nebere (LOL) dělá to jen při max axeleraci,kdyby to bylo chiplé tak to klepe jak kráva

Napsal: 09 říj 2013, 20:38
od DOLPH
se hned nerozčiluj-chápej,chodí tady i pitomci co se ptají jak vyměnit termostat.


...ještě jsem si vzpoměl,kdysi se tady něco podobného řešilo-a nakonec to byla prasklá klika.

Napsal: 09 říj 2013, 20:40
od Ladas
hlava dole byla?

Napsal: 09 říj 2013, 20:41
od Huml
ještě by to mohlo dělat podfouknutý těsnění mezi turbem a hlavou, dělalo to v podstatě stejně jak tobě, je studený a v největším tahu, jen mi tam nesedí ty kilometry, toto většinou řeším až po víc jak 100000km

Napsal: 10 říj 2013, 07:37
od mia1
zatím se nic moc nerozebíralo,je to v záruce,a i ve škodovce jsem s nima domluvený pokud si nebudou jistí at to zbytečně nerozdělávají,
hlava proč ?
ta klika,jako zvuk je to takový,ale to by se už projevilo,né ?
jak se to trochu ohřeje,tak to dělá méně,až to přestane,na vyšší kvalty to neudělá,protože motor nato nemá sílu
furt čekám že něco klekne a nic
píšu to sem,protože doufám v to, že už to někdo řešil
je to podobný zvuk jak udělá vnější kloub poloosy v rejdu,v tahu
to turbo by mělo klepat proč?

Napsal: 10 říj 2013, 11:04
od chosepm
No a na ty klouby někdo koukal?

Napsal: 10 říj 2013, 11:17
od mia1
dělá to i při rovné jízdě,jako vůli nemají,a kdyby byla prasklá klec tak to bude dělat i za tepla,

Napsal: 10 říj 2013, 11:34
od chosepm
Měl jsem na mysli vnitřní...každopádně na tak novým autě a pokud to souvisí s teplotou motoru, tak se to 100% bude odehrávat v motoru podle mýho názoru... Hodně důležitý je v jaký frekvenci to klepe ;)

Napsal: 10 říj 2013, 11:38
od Huml
to nedělá turbo, ale při plný zátěži je velkej tlak plynů před turbem a proprcává to pod těsněním, když jsem to řešil já, tak se to chovalo stejně jak popisuješ, i s tím zahřátím, kdy to za chvíli uplně zmizelo, nebylo to vůbec vidět, nějaký očouzení, až zrcátkem a pořádný světlo to chtělo, neříkám, že je to tím, jak jsem psal má to celkem málo kiláků na to, aby to profouklo, možná by bylo dobrý zkusit to nahrát, ten zvuk