Přítlačák SAC
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Kornout
- Aktivista
- Příspěvky: 3097
- Registrován: 23 led 2006, 21:21
- Bydliště: šluknovský výběžek
Odpovědi: 0
Přítlačák SAC
Už jste to někdo dělal? Je to ten přítlačák se samovymezovacím mechanizmem. Když je novej, tak se tam jen nasadí a je to, ale když se tam dává podruhé, jak se to nastavuje?
http://autofrance.work.nexum.cz/pics/ak ... ka_SAC.pdf
http://autofrance.work.nexum.cz/pics/ak ... ka_SAC.pdf
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

Třeba Valeo prodává některé sac přítlačáky už stlačené a zaaretované, že se po montáži uvolní takové blokační mezikruží s výstupkama a jde vyndat.
Já osobně si ten přípravek na montáž ( zejména přítlačné talíře LUK ) půjčuji, v APM mají možnost půjčit tu sadu od fz. Klann, je tam i návod jak namontovat už jetý set znova, případně na jetý přítlačák novou lamelu apod, ale z hlavy nevím, pokud je set nový, jen se před utažením přítlačáku stlačí a utáhnou šrouby.
Někdo říká, že se to dělat nemusí, ale mě říkal chlap co má v APM na starost spojky že to LUK, Valeo apod. mají výslovně nařízeno a na zákazníkově autě nehodlám riskovat že to začně klouzat a budu to dělat znova.
Já osobně si ten přípravek na montáž ( zejména přítlačné talíře LUK ) půjčuji, v APM mají možnost půjčit tu sadu od fz. Klann, je tam i návod jak namontovat už jetý set znova, případně na jetý přítlačák novou lamelu apod, ale z hlavy nevím, pokud je set nový, jen se před utažením přítlačáku stlačí a utáhnou šrouby.
Někdo říká, že se to dělat nemusí, ale mě říkal chlap co má v APM na starost spojky že to LUK, Valeo apod. mají výslovně nařízeno a na zákazníkově autě nehodlám riskovat že to začně klouzat a budu to dělat znova.
- Kornout
- Aktivista
- Příspěvky: 3097
- Registrován: 23 led 2006, 21:21
- Bydliště: šluknovský výběžek
Odpovědi: 0
Tak novej vím, ten je jasnej, jde mi o jetej, to že se to nastvit musí už vím taky.
Jde o to, že se shodila spojka, jelikož klouzala po chipu, jenže když se shodila, tak se zjistilo, že je v podstatě nová komplet, jen lamela byla trošku jetá, tak jsem nechal přeobložit lamelu a dal jsem jim to tam. Namontovaly to bez toho, aby to nastvily i když jsem jim říkal mé pochybnosti o tom, že by to se to asi nějak řešit mělo. Teď má spojka poloviční chod a při plném sešlápnutí už mám talířovou pružinu na lamele, teda podle toho zvuku, co to dělá si myslím, že tomu tak je.
A logicky z toho vyplívá, že ten přítlačák bude roztaženej a s novou lamelou bude už pružina hodně stlačená.
Tak teď řeším, až to znova shoděj, jak to maj nastavit zpět, protože oni nevědí.
Jde o to, že se shodila spojka, jelikož klouzala po chipu, jenže když se shodila, tak se zjistilo, že je v podstatě nová komplet, jen lamela byla trošku jetá, tak jsem nechal přeobložit lamelu a dal jsem jim to tam. Namontovaly to bez toho, aby to nastvily i když jsem jim říkal mé pochybnosti o tom, že by to se to asi nějak řešit mělo. Teď má spojka poloviční chod a při plném sešlápnutí už mám talířovou pružinu na lamele, teda podle toho zvuku, co to dělá si myslím, že tomu tak je.
A logicky z toho vyplívá, že ten přítlačák bude roztaženej a s novou lamelou bude už pružina hodně stlačená.
Tak teď řeším, až to znova shoděj, jak to maj nastavit zpět, protože oni nevědí.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

- Kornout
- Aktivista
- Příspěvky: 3097
- Registrován: 23 led 2006, 21:21
- Bydliště: šluknovský výběžek
Odpovědi: 0
Tak takhle to taky zkusím, něco tam nacpu, aby se to zpět nevrátilo, mělo by se to vracet proti směru hodin.Tono píše:Robil som to už pod lisom, skrutkovačmi som zatlačil ten aretačný prsten proti pružine, musí sa nachádzat v označenej polohe a musíš to takto stlačené zaaretovat tou hviezdou ktorou je to zaistené aj v novej sade. Inak prípravok.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

http://www.youtube.com/watch?v=I9g691FxNZ0 je to tam pěkně vidět jak se to dělá, použitej přítlačák se dá použít, ale musí se u něj znova nastavit ten mechanismus, jen stlačení nestačí
- Kornout
- Aktivista
- Příspěvky: 3097
- Registrován: 23 led 2006, 21:21
- Bydliště: šluknovský výběžek
Odpovědi: 0
no 20 000km těžko, to musí jít ven hned, pedál jde jen do poloviny a pak to dře o lamelu. Navíc to bez sešláplý spojky ani nejde nastartovat, je to tlačítkem.
Jsem nasranej, to se neboj.
Jsem nasranej, to se neboj.

KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

Kornoute, co si pamatuju na návodu od fy. Klann, když se montoval použitý přítlačák na novou nebo přeobloženou lamelu, bylo potřeba ten samostav jakoby vyaretovat do polohy nového přítlačáku, rozuměl jsem tomu, že jak jsou na přítlačáku ty excentry tak se zase přemrskaly do výchozí polohy a pak se přítlačák namotoval jako nový na novou lamelu, tj. stlačit a utáhnout šrouby.
V tý sadě co si pamatuju byl takovej rozpínák, co se namontoval do mezery, točilo závitem a přítlačák se přestavil.
V tý sadě co si pamatuju byl takovej rozpínák, co se namontoval do mezery, točilo závitem a přítlačák se přestavil.
- Kornout
- Aktivista
- Příspěvky: 3097
- Registrován: 23 led 2006, 21:21
- Bydliště: šluknovský výběžek
Odpovědi: 0
Já si dnes domů vzal jeden novej a na stojanovce jsem ho trošku testoval, tak už mám asi jasno, trošku jsem byl omezenej tou aretační hvězdicí, ale i tak s tím šlo ještě kousek hnout. Mám ten s 3ma pružinkama, a ty klíny tam jsou krásně vidět. Tak ještě na autě na to mrknem.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

Chtel bych se zeptat.
Dneska jsem montoval do O2 1.9 77kw komplet spojku LUK vcetne setrvacniku. Byl tam pouzity pritlacak SAC. Je to potreba montovat pomoci toho pripravku? Nebo se to srovna po seslapnuti spojky?
Jinak spojka funguje normalne, otazkou je jak dlouho
Diky
Dneska jsem montoval do O2 1.9 77kw komplet spojku LUK vcetne setrvacniku. Byl tam pouzity pritlacak SAC. Je to potreba montovat pomoci toho pripravku? Nebo se to srovna po seslapnuti spojky?
Jinak spojka funguje normalne, otazkou je jak dlouho

Diky
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika