P307 2.0HDI 66KW RHY mod2001 problem scipa pri vyssich ot.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
P307 2.0HDI 66KW RHY mod2001 problem scipa pri vyssich ot.
Ahojte
Na P307 hdi , RHY vstrekovanie bosch, auto pri cca 3-4000 otacoch v tahu scipne, treba trosku pockat potom nastartuje a ide OK, dokial mu zase nepridam.
Start, volnobeh je OK.Na volnobeh ho mozem vytacat kolko chcem , nescipne.
Na diagnostike hlasilo chybu P1112, tlak v raily a presnejsie sledovanie vysokeho tlaku paliva, nedostatocny tlak, unik
Chyby vznikla pri cca 2000 otackach,snimac tlaku 698Bar,RCO regul.tlaku 97,3percenta, prud regulatora 1129mA,teplota paliva 29stupnov
Nepomohlo ani vycistenie DRV ventila, nadrze, vymena palivoveho filtra a nafty.
Kupil som novy drv ventil bosch, ale uz zo sitkom, dal som ho auto Ok, ide, nevypina, da sa vytacat do otacok, ale akonahle zastavim, a necham ho na volnobehu, samo scipne.Alebo sa stane ze ho nastartujem, ide v pohode, stojim na krizovatke na volnobehu a scipne, alebo ho vypnem a ide este cca 5 sekund.
Tam mi uz nabehne chyba P1112 a aj P1138 snimac tlaku.Prekontroloval som uz aj kabelaz k snimacu tlaku na raily je OK.
Akonahle dam ten akoze vadny stary DRV ventil bez sitka, auto scipne pri vytoceni, ale je tam chyba iba P1112.Na volnobeh ide OK a aj pokial ho nevytacam cez 3000ot. da sa stym ist bez scipnutia motora.
Prepady som meral, vsetky vtrekovace davaju na volnobeh priblizne rovnako, za cca 30 sekund asi 5 ml nafty, neviem ci je to malo ci vela.
Este dodam ze je asi rok odpojeny egr ventil, hadicku od neho, ale to bolo aj predtym a auto chodilo OK
DRV ventile ci ten moj stary , ci novy zo sitkom som skusal na druhom aute C Xsare ten isty motor a funguju dobre, auto nevypina ,da sa vytacat.
Kde by este mohol byt problem?, odbornici naokolo tvrdia vysokotlake cerpadlo
Vdaka za odpoved
Na P307 hdi , RHY vstrekovanie bosch, auto pri cca 3-4000 otacoch v tahu scipne, treba trosku pockat potom nastartuje a ide OK, dokial mu zase nepridam.
Start, volnobeh je OK.Na volnobeh ho mozem vytacat kolko chcem , nescipne.
Na diagnostike hlasilo chybu P1112, tlak v raily a presnejsie sledovanie vysokeho tlaku paliva, nedostatocny tlak, unik
Chyby vznikla pri cca 2000 otackach,snimac tlaku 698Bar,RCO regul.tlaku 97,3percenta, prud regulatora 1129mA,teplota paliva 29stupnov
Nepomohlo ani vycistenie DRV ventila, nadrze, vymena palivoveho filtra a nafty.
Kupil som novy drv ventil bosch, ale uz zo sitkom, dal som ho auto Ok, ide, nevypina, da sa vytacat do otacok, ale akonahle zastavim, a necham ho na volnobehu, samo scipne.Alebo sa stane ze ho nastartujem, ide v pohode, stojim na krizovatke na volnobehu a scipne, alebo ho vypnem a ide este cca 5 sekund.
Tam mi uz nabehne chyba P1112 a aj P1138 snimac tlaku.Prekontroloval som uz aj kabelaz k snimacu tlaku na raily je OK.
Akonahle dam ten akoze vadny stary DRV ventil bez sitka, auto scipne pri vytoceni, ale je tam chyba iba P1112.Na volnobeh ide OK a aj pokial ho nevytacam cez 3000ot. da sa stym ist bez scipnutia motora.
Prepady som meral, vsetky vtrekovace davaju na volnobeh priblizne rovnako, za cca 30 sekund asi 5 ml nafty, neviem ci je to malo ci vela.
Este dodam ze je asi rok odpojeny egr ventil, hadicku od neho, ale to bolo aj predtym a auto chodilo OK
DRV ventile ci ten moj stary , ci novy zo sitkom som skusal na druhom aute C Xsare ten isty motor a funguju dobre, auto nevypina ,da sa vytacat.
Kde by este mohol byt problem?, odbornici naokolo tvrdia vysokotlake cerpadlo
Vdaka za odpoved
Ahojte.
Sitko nebolo ucpane, ciste jak slza, ked som ten drv ventil bez cistenia vybral z P307 co vypadaval, v Xsare siel bezproblemov, dokonca som uz aj vymenil este raz druhy kvalitnejsi filter paliva, namiesto mann, som dal knech a nepomohlo to.
A co sa tyka tlaku podavacieho cerpadla , meral som to a na volnobeh tlaci cca 2, 5 baru a pri otackach ale bez zataze ked som mu pridaval ten tlak klesal na cca 1,5-1, 8 baru.
Ze by skusit podavacie cerpadlo?
Sitko nebolo ucpane, ciste jak slza, ked som ten drv ventil bez cistenia vybral z P307 co vypadaval, v Xsare siel bezproblemov, dokonca som uz aj vymenil este raz druhy kvalitnejsi filter paliva, namiesto mann, som dal knech a nepomohlo to.
A co sa tyka tlaku podavacieho cerpadla , meral som to a na volnobeh tlaci cca 2, 5 baru a pri otackach ale bez zataze ked som mu pridaval ten tlak klesal na cca 1,5-1, 8 baru.
Ze by skusit podavacie cerpadlo?
Aky regulator myslis?,
meral som na konektore vzadu za sedackami a bolo tam 12V, cely ten snimac nafty aj s cerpadlom som mal vonku a nijaky regulator som tam nevidel.
Naspodu cerpadla je sitko, to je ciste, nasava cerpadlo, tlaci naftu na vstup do palivoveho filtra.Spät co sa vraca do nadrze , spatecka , ide priamo do tej nadobky s cerpadlom cez nejaky spätny ventil, ktory predpokladam ma za ulohu nepustat naftu do nadrze a ta nadobka plavaku z filtrom sa plni do plna , aby auto malo staly prisun nafty aj pri malom mnozsve paliva v nadrzi, pri jazde do kopca a podobne.
meral som na konektore vzadu za sedackami a bolo tam 12V, cely ten snimac nafty aj s cerpadlom som mal vonku a nijaky regulator som tam nevidel.
Naspodu cerpadla je sitko, to je ciste, nasava cerpadlo, tlaci naftu na vstup do palivoveho filtra.Spät co sa vraca do nadrze , spatecka , ide priamo do tej nadobky s cerpadlom cez nejaky spätny ventil, ktory predpokladam ma za ulohu nepustat naftu do nadrze a ta nadobka plavaku z filtrom sa plni do plna , aby auto malo staly prisun nafty aj pri malom mnozsve paliva v nadrzi, pri jazde do kopca a podobne.
Trisky, no meral som prepad, na testeri som ich nemal, prepad je cca 10ml nafty za 1 minutu na volnobeh, na stvrom valci bol 8 ml.
Ked som meral korekcie cez diagnostiku, bolo to: 0-1,5 mm3 na zvih, dal by som do aj sem, ale nejde vlozit prilohy , tak to je na :
http://ulozto.sk/x9ykYCKw/p-307-merania-zip
Ked som meral korekcie cez diagnostiku, bolo to: 0-1,5 mm3 na zvih, dal by som do aj sem, ale nejde vlozit prilohy , tak to je na :
http://ulozto.sk/x9ykYCKw/p-307-merania-zip
Naposledy upravil(a) servis-sk dne 28 dub 2013, 20:33, celkem upraveno 1 x.
No a este mi nejde nejako do hlavy preco to pri DRV ventily zo sitkom, ktory ma samozrejme ine cislo ako ventil bez sitka, ale je to priama nahrada, lebo tento bez sitka uz nieje mozne objednat motor ide OK, mozem ho prehanat, tocit do maxima a nescipne, ale pri vyhodeni rychlosti, alebo volnobehu na krizovatke to scipne pise dve chyby a to 1112 a aj 1138.
Pritom ak by boli vadne trisky, auto by neslo, nemalo tah, hulilo a pod....
Pritom ak by boli vadne trisky, auto by neslo, nemalo tah, hulilo a pod....
Ahojte.
Tu su este nejake merania, snad Vas mozno nieco napadne.
http://ulozto.sk/xQcE2SSA/p-307-merania-1-zip
Tu su este nejake merania, snad Vas mozno nieco napadne.
http://ulozto.sk/xQcE2SSA/p-307-merania-1-zip