Pomalejší nástup turba - 1.9 TDI PD AVF - nalogováno
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 634
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
Odpovědi: 0
Pomalejší nástup turba - 1.9 TDI PD AVF - nalogováno
Nevím, zda se mi to jen nezdá, ale připadá mi poslední dobou, že má turbo pomalejší nástup. Že tam je, je znát už od cca 1800-1900 otáček, ale klidně trvá další vteřinu až dvě (což udělá třeba nárůst na 2100 otáček), než zabere naplno. Pak už táhne jako za mlada. Aby taky ne, je loni čištěné. Na podtlaky jsem koukal, vše vypadá ok. Diagnostika bez chyb. Podezírám váhu, která už cca před rokem chvíli blbnula (shodou okolností po tom čištění turba) a házela motor do nouze. Stačilo ale domačkat všechny konektory a hadičky okolo a bylo to ok. Co myslíte, čím by to mohlo být? Asi by to chtělo nalogovat, to mi je jasný a jak bude trochu času, pustím se do toho. Ale třeba by někdo poradil i bez toho na základě zkušeností, jestli alespoň jdu správným směrem. Co když váhu odpojím (konektor) a testnu to bez ní? Je mi jasné, že to vygeneruje chybu, ale není tím možné odzkoušet na jízdě, zda to tím je? Vzduchovej filtr je novej.
Díky!
Díky!
Naposledy upravil(a) the_miracle dne 19 kvě 2013, 09:41, celkem upraveno 1 x.
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
- gigidpietro
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 294
- Registrován: 10 úno 2012, 16:13
- Bydliště: Vysočina
Odpovědi: 0
Když jí odpojíš, bude to ještě horší, jelikož jednotka tam pošle málo paliva a o to bude i horší nástup turba.
Bude se to chovat podobně jako na nouzový režim.
Chce to log, nejlíp skupiny 03,11 a potom klidně i samotnou sk. 11, kvůli přesnějšímu měření.
Bude se to chovat podobně jako na nouzový režim.
Chce to log, nejlíp skupiny 03,11 a potom klidně i samotnou sk. 11, kvůli přesnějšímu měření.
Audi A4 1.9 AFN, 105 kW / 326Nm, MAF+EGR Off
Seat Ibiza 1.9 ASZ, cca 125kW MAF+EGR ON // VCDS 2020
Seat Ibiza 1.9 ASZ, cca 125kW MAF+EGR ON // VCDS 2020
- gigidpietro
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 294
- Registrován: 10 úno 2012, 16:13
- Bydliště: Vysočina
Odpovědi: 0
nevravím že to bola sériová mapa....
ale blbo to
Neviem či to predchodzí majitel čipoval alebo nie. proste pri kúpe išlo všetko OK. neviem asi po cca 1 roku sa mi to začalo prejavovať, menil som všetko možné, teda požičiaval zo 100% vozidiel.

Neviem či to predchodzí majitel čipoval alebo nie. proste pri kúpe išlo všetko OK. neviem asi po cca 1 roku sa mi to začalo prejavovať, menil som všetko možné, teda požičiaval zo 100% vozidiel.

Golf IV 1,9 TDI 81 kw, EGR - OFF už nie , Teraz Octavia 2 2,0 TDI DSG
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 634
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
Odpovědi: 0
Tak mam nalogováno, může mi prosím někdo k tomu něco říct? Děláno za teplého motoru, vždy akcelerace s pedálem až na podlaze, aby turbo nabíhalo plynule. Moc díky.
log zde:
http://ulozto.cz/xxEWhbPD/log-01-003-011-zip
log zde:
http://ulozto.cz/xxEWhbPD/log-01-003-011-zip
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
Jojo pomalu se to nafukuje
naloguj ještě váhu vzduchu. Kanal 03

VW Golf IV 1.9,race 520,12mm hlava,hybrid turbo+chip MV,sání ARL,FMIC,,jednohmota spojka VR6,výfuk 60mm.MAHA 220PS
Seat Leon Cupra 1.9 ARL 4x4,GTB2264VK,Firad 80%.vyfuk 60mm,FMIC,soft MV
VW Golf VI,2.0 TDI GTD-125kw.úprava profituning--209PS
Seat Leon Cupra 1.9 ARL 4x4,GTB2264VK,Firad 80%.vyfuk 60mm,FMIC,soft MV
VW Golf VI,2.0 TDI GTD-125kw.úprava profituning--209PS
- gigidpietro
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 294
- Registrován: 10 úno 2012, 16:13
- Bydliště: Vysočina
Odpovědi: 0
Váha je o něco slabší, dává asi o 40-70 mg/z méňě (přepočet z tabulky), ale to zřejmě nebude hlavní problém. Ani nedosáhneš požadovaný tlak. Podobný log jsem viděl na autě, kde odešlo čidlo atm. tlaku v jednotce. Ještě by to chtělo log skupiny 8, 10, 11. Zajede táhlo na turbu na doraz, tak jak má?
Audi A4 1.9 AFN, 105 kW / 326Nm, MAF+EGR Off
Seat Ibiza 1.9 ASZ, cca 125kW MAF+EGR ON // VCDS 2020
Seat Ibiza 1.9 ASZ, cca 125kW MAF+EGR ON // VCDS 2020
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 634
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
Odpovědi: 0
Kanál 03 tam je v tom druhém souboru.
Turbo je rok od repase kvůli regulaci bylo kompletně čištěno a regulováno, takže předpokládám, že to funguje dobře.
Tady jsou fotky po vyčištění.
http://the-miracle.rajce.idnes.cz/turbo/
Turbo je rok od repase kvůli regulaci bylo kompletně čištěno a regulováno, takže předpokládám, že to funguje dobře.
Tady jsou fotky po vyčištění.
http://the-miracle.rajce.idnes.cz/turbo/
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
at nezakladam nove tema ja mam motor ATD a nekdy se mi zda,ze je tlak turba slabsi ale do nouzaku nejde 1x s emi teda stalo,ze sel do nouzaku kdyz sem to drzel na podlaze pri 140 kontrolka se nerozla a stacilo jen znovu nastartovat chyba byla myslim ten ventyl na tlak turba,ale nevim jestli to nemohlo byt i naklapenim lopatek. ja tomu moc nedavam,takze k tomu nemuzu vic rict.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 634
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
Odpovědi: 0
jinak teda, asi to tam je videt, ale po tom "zavahani" bych rekl, ze turbo uz pak tahne normalne. Ma proste jen pomalejsi nastup.
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
- gigidpietro
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 294
- Registrován: 10 úno 2012, 16:13
- Bydliště: Vysočina
Odpovědi: 0
Ale pořád jseš po tý dlouhý prodlevě (4sekundy od 1400 ot.) pod požadavkem. Dobře, že jsi to udělal na 2 krát, jednou z 1500 a potom z 2000 ot., ale od 2000 ot. by tam neměla být prodleva skoro vůbec a měl by být pěkný nášup a to není. Jestli můžeš udělěj ještě log 8,10,11, případně i 3,8,11 ať se dozvíme víc.
Audi A4 1.9 AFN, 105 kW / 326Nm, MAF+EGR Off
Seat Ibiza 1.9 ASZ, cca 125kW MAF+EGR ON // VCDS 2020
Seat Ibiza 1.9 ASZ, cca 125kW MAF+EGR ON // VCDS 2020
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 634
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
Odpovědi: 0
- gigidpietro
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 294
- Registrován: 10 úno 2012, 16:13
- Bydliště: Vysočina
Odpovědi: 0