Stránka 1 z 2

problém s DSG

Napsal: 20 kvě 2013, 18:58
od r.martinec
ahoj.popíšu závadu.-nemám s DSG žádné zkušenosti.
při zařazení z P na D někdy chcípne,jako bych u manuální pustil rychle spojku.
nebo při dojíždění třeba na křižovatku,tak jak podřazuje až na 1.st tak taky chcípne motor,jako bych u manualu spojku nevyšlápl.ale ne pokaždé,jinak řadí uplně normalně.

spojka,nebo převodovka?
děkuji

Napsal: 21 kvě 2013, 17:51
od r.martinec
žádný nápad?

Napsal: 21 kvě 2013, 19:52
od MoFa82
mechatronika špatně ovládá ventil co ovládá tlak na spojce. vyměnit mechatroniku a zase to pojede

Napsal: 21 kvě 2013, 20:17
od r.martinec
MoFa82 píše:mechatronika špatně ovládá ventil co ovládá tlak na spojce. vyměnit mechatroniku a zase to pojede
je to jisté?
nemá někdo na půjčení a v případě pak odkup v okolí MB?

Napsal: 21 kvě 2013, 20:36
od cosby
zkusil bych do škodovky a udělat znova základní nastavení.
Tohle je pro Superba,u Octy to může být jinak

Pozadavky: Teplota ATF 30-100 °C (merene hodnoty skupina 019).
Paka volice v poloze P
Zapalovani zapnute
Motor ve volnobehu
Brzdovy pedal seslapnut po celou dobu operace
Plynovy pedal uvolnen
Nastaveni provadejte presne v popsanem poradi!
Skupina 061 Zakladni nastaveni - tolerance prevodu
ZAP/VYP/dalsi
Skupina 060 Zakladni nastaveni - prizpusobeni spojky
ZAP/VYP/dalsi
---------------------------------------
Pro ridici jednotku s verzi SW < 0800:
Skupina 061 Zakladni nastaveni
ZAP/VYP/dalsi
---------------------------------------
---------------------------------------
Pro ridici jednotku s verzi SW >= 0800:
Skupina 067 Zakladni nastaveni - reset hodnot
(bezpecnostni funkce spojky)
ZAP/VYP/dalsi
---------------------------------------
Skupina 068 Zakladni nastaveni - reset hodnot
(prizpusobeni tlaku)
ZAP/VYP/dalsi
Skupina 065 Zakladni nastaveni - reset hodnot
(instalace volantu)
ZAP/VYP/dalsi
Skupina 063 Zakladni nastaveni - reset hodnot
(ESP a Tempomat)
ZAP/VYP/dalsi
Skupina 069 Zakladni nastaveni
ZAP/VYP/dalsi
Zpet
Ukonceni komunikace
Kontrola vymazani pameti zavad

Napsal: 21 kvě 2013, 20:56
od geo
Je uložená nějaká závada?Projevuje se to stále nebo za studena ne

Napsal: 21 kvě 2013, 21:04
od cosby
ještě mě napadá,jestli tohle nemůže dělat už moc rozhášený setrvák

Napsal: 22 kvě 2013, 05:27
od r.martinec
geo píše:Je uložená nějaká závada?Projevuje se to stále nebo za studena ne
závada žádná.studené i teplé

Napsal: 22 kvě 2013, 05:27
od r.martinec
cosby píše:ještě mě napadá,jestli tohle nemůže dělat už moc rozhášený setrvák
a jak to popř. poznám?

Napsal: 22 kvě 2013, 12:48
od cosby
Že bude klepat,ale to jsou moje doměnky.Setrvákem asi né.
Jak tu píšou,může být KO mechatronika.Zkusil bych udělat olej a to zákl.nastavení

Napsal: 23 srp 2013, 14:44
od DAN
už jsi to nějak vyřešil ? Co to bylo?
Mám tu stejnej problém.

Napsal: 27 srp 2013, 21:08
od MoFa82
že by to byla mechatronika? (LOL)

Napsal: 19 zář 2013, 11:06
od barty7
Zdravím,mám oktávii 07 ,2.0TDI,103kw,najeto 177000km s 6" dsg,která při rozjíždění (po zahřátí motoru) cukne,jako byste pustil rychle spojku.Udělá to s plynem i bez..Potom řadí perfektně.
Když je motor studený,auto se rozjížďí plynule .
Co by to mohlo bejt? Díky všem,kteří se kouknou do křišťálový koule :)

Napsal: 19 zář 2013, 11:23
od anydraj
Zkusil bych prvne udelat olej a filtr.Pk napis.

Napsal: 19 zář 2013, 14:10
od barty7
Říkal jsem si to,že by to mohl být špatnej olej,právě,že to dělá jen ohřátý.