Stránka 1 z 1

T5 venitlátory, chladiče stále běží

Napsal: 22 kvě 2013, 20:11
od ejauto
T5 climatronic po nastartování sepnou ventilátory a stále běží, a to i při vypnuté klimatizaci.
Diagnostika píše závadu čidlo kvality vzduchu G238 (zkrat na plus) s snímač tlaku (zkrat na mínus).
Snímač tlaku i snímač kvality vzduchu jsem již vyměnil. Jedná se o závady, které nelze smazat. Relé pro větráky jsem také již vyměnil ... v pořádku.

Napsal: 22 kvě 2013, 20:29
od slovacek.milos
spečené relátka ;)

Napsal: 22 kvě 2013, 20:36
od ejauto
Relátka jsou vyměněna.

Napsal: 22 kvě 2013, 20:40
od Ladas
schnilej svazek

Napsal: 22 kvě 2013, 20:43
od ejauto
V kterých místech to mám hledat? (ten shnilý svazek)

Napsal: 22 kvě 2013, 20:46
od Ladas
sundej nárazník a čekal bych to k propoji s předním dílem elektriky

Napsal: 22 kvě 2013, 20:49
od ejauto
Dráty k těmto dvoum čidlům, které hlásí diagnostika, vedou vrchem pod torpédem do pojistkovky a z ní dovnitř do auta.

Napsal: 22 kvě 2013, 21:00
od dejdar
Vyměň pojistku....
Tyhle dva snímače jsou na jedné pojistce, nic dalšího na té pojistce není .
Řešil jsem to taky, odešel snímač kvality vzduchu (do zkratu - díky vodě), vyhodil pojistku a climatronic protože nemá info o tlaku v chladícím okruhu pouští radši ventilátory.

Napsal: 23 kvě 2013, 05:24
od ejauto
POJISTKY JSEM UŽ KONTROLOVAL DVAKRÁT A VŠECHNY

Napsal: 23 kvě 2013, 05:41
od dejdar
Napájení jde přes pojistku 22 na na piny 1 obou snímačů. Máš tam +12V? Jestli ne a pojistka je OK hledej mezi pojistkovkou a snímači - případně si tam zkus pustit napájení odjinud.

Napsal: 23 kvě 2013, 06:27
od ejauto
AUTO TU MOMENTÁLNĚ NEMÁM, POTOM VYZKOUŠÍM TO NAPÁJENÍ NA JEDNIČKÁCH
JE DIVNÉ PROČ JEDEN SNÍMAČ PÍŠE ZKRAT NA PLUS A DRUHÝ NA MÍNUS

Napsal: 23 kvě 2013, 06:40
od dejdar
Omlouvám se na tlakovém spínači to není pin 1, ALE PIN 3, 1 je kostra. Na snímači kvality vzduchu je +12V pin 1 a 2 je kostra.

Re: T5 venitlátory, chladiče stále běží

Napsal: 28 bře 2024, 18:12
od BigBang
Oživím tuhle mrtvolu. Začal mi nepřetržitě běžet ventilátor na chladiči. Díky radám zde jsem identifikoval KO pojistku č. 22. Novou to spálilo hned. Chyby na diagnostice viz první příspěvek zakladatele tohoto tématu. Proto se tedy ptám - je možný, že by čidlo po smrti vytvářelo zkrat? Víte, co všechno na té pojistce visí? Dočetl jsem se, že jen yhle dvě čidla, ale jo tomu opravdu tak? :?

Díky, BB