rozvody aex
Moderátoři: šulda, Moderátoři
rozvody aex
poradi niekto ako mam nastavit rozvod na aex podla tohoto obrazku to nefunguje
ja mam rysku na vacke ako je cervena ciara
dik za pomoc
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32862
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
je to ina nahoda včera sme tu kecali o AEX 1,4i a dneska mi doviezol kamarat jeho sestry auto:Dneska zavada VW1,4i ide na 3valce. po kontrole 2valec "nepali"menila sa sviečka z 2.valca "chybneho" na 1valec tam palila a v druhom opat mrtva.nechytal sa 2valec. Takže palivo ,odmerane osciloskopom priebeh "štavu" a impulzi s porovnavanim sedeli aj o ostatnimy valcami-vstrekmi čiže vymena vstreku a musi to jazdit a nejazdilo stale 2valec nepalil. kompresie merane boli ako prve všetky 4valce cez 10bar. sviečka vytiahnuta s valca a sucha..odložene veko ventilov po dlhej anabáze sa predsa sa niečo našlo zodrata vačka ,všade karbonu 1cm vrstva... pytam sa je lepšie zohnat nezhumplovanu hlavu AEX alebo kupit nove štely a poskladat to na povodnu vačku ? :/ vačka by sa patrila vymenit len ked tam pojde z druheho motora či sadne s povodnymi uloženiami vačky.. pokial viem sa mi vidi že su tam neni šalky ložiska panve klasicke , že by sa kupil štandart rozmer a bolo by vybavene. ked kupim aj vačku s uloženiami ku tej vačke( z jedneho motora) zase budem vkladat nesurodenecku vačku na inu hlavu ..raz som už mal taky problem v 2,0TDci mondeu po dotiahnuty som ju nepretočil
Trochu ti nerozumím, vačka musí být nová, stejně jako hydra a pokud se ti vačka neotočila v jiné hlavě, je buď vačka ohnutá, ale spíše hlava. Tohle je častý problém, stará i nová vačka ve zbroušené hlavě s novými lágry se těžce točí..Pokud to jde protočit rukou , tak musíš doufat, že to natočíš a "ono si to sedne".Protože když je prohnutá hlava, která se dá zbrousit, je prostě ohnutá všude..To, že se styčná plocha dole zbrousí, je uložení nahoře fuk, tam je to prohnuté pořád...Proto také jsou staré motory po opravách často tak hlučné..vačky tam vibrují..
nepropadat panice...