rozvody aex

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

jiná vačka se musí zaškrabat / usadit do hlavy a podkov, pokud bude volná bude to klepat pokud nafest tak se zadře..
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Ano, přesně tak, je to jako u vylitých ojnic, protočit, kouknout, zaškrábnout a zase..Mám pořád v hlavě, jak jsem dodělal 405 TD po potkání, majitel přivezl dělaná víka , tak jsem to namontoval , vačku protočil ,dobrý a tak jsem to naškub , motor šel pěkně, já pokuřuji, říkám si, je pátek bude džem, najednou motor jako vynechal, pak se srovnal , mě polil pot a než jsem stačil skočit ke klíčku, tak se zasekl natvrdo..A vše znova... :(
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jojo přesně stejná zkušenost jen to bylo 1.8i ve 406ve,chvíli to jelo cajk,jak se to ohralo tak se vacka zadrela a potkalo se to
Protože majitel stal ve vratech a rychle rychle,ale to už je kolik let...dneska by mi to mohlo
RAPIDmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Registrován: 18 lis 2013, 22:01
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od RAPIDmen »

Hej hej napisal som to tak dost "kostrbato" Bolo vtedy na tom niečo kod motora sedel všetko a vačka sa nedala pretočit v inej hlave a to som dotiahol da sa povedat na dotyk te šály. Zakaznik si našiel už hlavu s AEX udajne kompletnu, len otazka vystrel do prazdna: hlava AEE a AEX popripade AEV asi nebudu zamenne ? Však. zohnal si to sam čiže či ho neodrbkali lebo aj auto kupil 4valcove a kupil ho ako 3valcove ,"pytam sa ked mi to bol ukazat ved to ide na 3valce a on že stale to tak ide" ako hlava mi to nebere ale su aj taky (noteeth) . je tu možnost že kupil s 1,0-1,4-1,6 tu hlavu, už ma neprekvapi nič u neho (LOL)
RAPIDmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Registrován: 18 lis 2013, 22:01
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od RAPIDmen »

tak nakoniec ako som predpokladal tak sa aj stalo podla serioveho čisla na hlave kupil hlavu s octavie 1,6 55kw -hlava s 1,4 uplne na "vlas"rovnaka akurat vačka ma menšie zdvihy tak som mu to preskladal auto už jazdi mesiac (LOL) tak hadam bude dobre už
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“