odstředivka na vyjetak

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

ezop
Přispěvovatel
Příspěvky: 825
Registrován: 05 zář 2012, 20:00

Příspěvek od ezop »

ona se da koupit origo odstředivka na olej ale stoji 30 000 a to je ještě z usa.|Je to balik no jinak bych se o samodomo nepokoušel a rovnou ji koupil
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

Stejne je zvlastni, ze tam toho prodaji rocne treba nekolik stovek kusu a u nas bys to neprodal ani za 15 tisic (crazy), jelikoz by to bylo na nase pomery uz drahe (crazy)
ezop
Přispěvovatel
Příspěvky: 825
Registrován: 05 zář 2012, 20:00

Příspěvek od ezop »

Nove foto,ale velke zklamání (wallbash) motor to neutahne a hřeje se a mrči.Bude muset jit bokem a přes řemenici 2:1. Jinak jak se to roztoči to su prdy jak svina a celkem i vyvažene až na ten motor po 15 sekundach smrdi a je položhavy. :( ObrázekObrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

to je skoda, toci se samotny buben bez frezky volne a lehce? Nemas tam ty loziska moc nalisovane (aby sly ztuha), mels tam dat C3kove.
ezop
Přispěvovatel
Příspěvky: 825
Registrován: 05 zář 2012, 20:00

Příspěvek od ezop »

když oddělam buben tak se toči krasně.Ještě mě napadlo ten buben nechat trochu vyleštit ted je opracovany nahrubo(od soustruhu) a muže se brzdit o vzduch.když davam horni dekl tak je tam takovej podtlak jak ve visavači.Dekl mi to škube z ruky když to mam tak 2cm nad tim.
Uživatelský avatar
imakebiodiesel
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 01 črc 2012, 12:28
Bydliště: lu2 UK

odstredivka

Příspěvek od imakebiodiesel »

a co tak vuskusat toto http://goo.gl/MljT2F
viac ako 100000km len na ciste bio
ezop
Přispěvovatel
Příspěvky: 825
Registrován: 05 zář 2012, 20:00

Příspěvek od ezop »

na to jsem se už taky koukal ale ty ceny to jsou palky jak pra.e uvazoval jsem z tatry to překuchat ale to je daleko vice prace a materialu a penz...
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

ty odstredivky z toho odkazu jsou taky tuctovky ze stroju, z nejakych velkych tahacu, nebo vetsich motoru ;) , jen je vyuzili na vyrobu sve sady.

U LIAZ a aTatry je na prd, ze je moc mala a ma malou kapacitu, pro fritak naprosto nedostacujici. Slozite se rozebira a cisti...
ezop
Přispěvovatel
Příspěvky: 825
Registrován: 05 zář 2012, 20:00

tak už

Příspěvek od ezop »

tak boži dilo dokončeno.Dneska premiera.Motor sem dal bokem a hodil 1:3.Odstředil sem jen tu trochu co je vidět v kyblu asi 4l jen abych to vyzkoušel.A z těch 4 litru bylo hodně bordela po stěnach bubnu.Pak že se ty filtry hned zajebou :) o víkendu ještě hodim předehřev do kybla at je olejik řidoučkej a skusim neco odstředit.Uvazuji ted na zim 20l nadrž do auta kde bych měl naftu ktera by sloužila jen na zimni starty.Motor zahřeju a přepnu na olej.Jak budu dojiždět přepnu na naftu at se to ptoplachne a je přichystane na ranni zimní start.ObrázekObrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

super, prvni vlastovka :-)
Sikula.
Tohle je jedina mozna cesta pro jizdu na vyjetak, veskere ostatni filtrace stoji za prd a hned se zanesou, tohle je nesmrtelne a ma slusnou kapacitu proti zaneseni.
ezop
Přispěvovatel
Příspěvky: 825
Registrován: 05 zář 2012, 20:00

čistění

Příspěvek od ezop »

tak první čistka aso po 150l olejeObrázek
koil
Přispěvovatel
Příspěvky: 208
Registrován: 16 čer 2010, 17:16

Příspěvek od koil »

Pěkná práce :) Jenom jsem se chtěl zeptat jestli nemáš fotku před a po odstředění oleje ve sklence proti světlu-jestli je tam vidět patrný rozdíl?
ezop
Přispěvovatel
Příspěvky: 825
Registrován: 05 zář 2012, 20:00

Příspěvek od ezop »

jo to nemam ale zda se mi furt stejně černy.Až budu zas odstředovat tak to schvalně vyzkouším.A foto pošlu.
mynames
Přispěvovatel
Příspěvky: 297
Registrován: 01 říj 2006, 19:34
Bydliště: Dvůr králové

Příspěvek od mynames »

abys měl pruhledny olej musíš mít odstředivku která udělá min 15 000ot/min při teplotě oleje přes tusim 120 stupnu coz v domacich podminkach je nevyrobitelne... ale jsou takove i tady v ČR jen ta cena kdysi jsem ji chtěl koupit jetou protože firmě nestačil výkon nj ale bohužel byl jsem předeběhnut. jinak jednodusi je vyrobit si naftu z oleje nebo pneumatik opravdu funguje to mam to vyzkousene at zije pyrolýza výhoda oleje a pneumatik je ta že ji lze provádět již při cca 400 stupnich igelitaky flasky se mi nepodarily ani pri 550 stupnich vetsi teplotu jsem bohuzel nedokazal vyvinout v reaktoru ale již dost. p.s. přešel jsem na LPG a vubec toho nelituju :-)
jak málo stačí ke štěstí.....total km na autech 3xescort 1.8D, transit 2.5D,bmw 525tds,pickup 1.9D 253tis km na olej golf1.9TDI 1995 3:1 vyjeťák:benzin pouliční smesy 60TKM. OLEJ STOP jezdím na LPG :-) nyní T4 long 2.4D syncro - nafta
sineDko
Přispěvovatel
Příspěvky: 114
Registrován: 02 lis 2013, 11:57

Příspěvek od sineDko »

taktiez uvazujem o prechode na lpg. verim ze je to vo vysledku menej problemove ako riesit oleje a vyjetak a furt dokola tie iste problemy.
je tam sice cena oproti vyjetaku zadarmo plus od otho trocha benzinu ale kazdy zvazi ci mu to stoji za to. momentalne neriesim nic, povedal som si ze nebudem vymyslat ohrevy cerpadla nadrze a coja viem co na zimu tak som mu dal okostovat po prvy raz nafty a jazdim
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“