Stránka 1 z 1

E 220d r.v.1995 LUCAS EPIC. ROSTLINA NEBO HYDRAULIKA?

Napsal: 17 čer 2013, 18:46
od k.amerika
Ahoj všichni, brácha si koupil mercedes E 220d 1995 70Kw. Lucas epic. Protože spotřeba je kolem 6,5l, rozhodl se dávat pouze třetinový podíl alternativy. Otázka zní, co je pro tento systém menší zlo? (Tankovala by se nafta u EuroOil bez biosložky) Třetina nové a čisté hydrauliky, nebo vyfrit filtrovaný na mikron? Hydraulika by byla zdarma od známého který s ní krmí již několik let octavii tdi 81kw a nemá sebemenší problém, a nebo vyfrit za 16kč/l, tak z ekonomické stránky raději hydrauliku, a navíc u všech článků a recenzí čtu že tento systém nesnese větší podíl biosložky.. Co si myslíte Vy? Raději třetinu hydrauliky, nebo vyfritu? Díky moc za jakékoliv postřehy..

Re: COMMON RAIL-LUCAS EPIC. ROSTLINA NEBO HYDRAULIKA?

Napsal: 18 čer 2013, 06:58
od tempest
k.amerika píše:Ahoj všichni, brácha si koupil mercedes E 220 cdi. Lucas epic, common rail.. Protože spotřeba je kolem 6,5l, rozhodl se dávat pouze třetinový podíl alternativy. Otázka zní, co je pro tento systém menší zlo? (Tankovala by se nafta u EuroOil bez biosložky) Třetina nové a čisté hydrauliky, nebo vyfrit filtrovaný na mikron? Hydraulika by byla zdarma od známého který s ní krmí již několik let octavii tdi 81kw a nemá sebemenší problém, a nebo vyfrit za 16kč/l, tak z ekonomické stránky raději hydrauliku, a navíc u všech článků a recenzí čtu že tento systém nesnese větší podíl biosložky.. Co si myslíte Vy? Raději třetinu hydrauliky, nebo vyfritu? Díky moc za jakékoliv postřehy..
Lucas EPIC common rail???

Napsal: 18 čer 2013, 07:33
od k.amerika
Vyčteno, opraveno, díky :-) Otázka ale zní stejně. Choulostivý Lucas Epic a třetina hydrauliky, nebo vyfritu?

Napsal: 18 čer 2013, 08:02
od Stewa
k.amerika píše:Vyčteno, opraveno, díky :-) Otázka ale zní stejně. Choulostivý Lucas Epic a třetina hydrauliky, nebo vyfritu?
Do tohodle motoru bych nelil ani jedno. Když chce jezdit na alternativy měl si koupit jiný auto (wallbash)

Napsal: 18 čer 2013, 08:09
od k.amerika
Že by vadila i třetina? Mb byl za bezvadnou cenu a je v celkem dobrém stavu, tak odmítnout by byl hřích :-) Když i felicia něco dlouhodobě zvládne s lucasem, 1:1 se na ni podle mého nepodepíše, tak proč ne tohle Éčko? Jasný že E 300, nebo 290TD šestivál je na alternativy jako stvořený, ale je zase vysoká spotřeba, tak to pomalu nemá cenu..

Napsal: 19 čer 2013, 06:51
od k.amerika
160 lidí si tuto otázku prohlédlo a až na mercedesáře pod jménem Stewa k tomu nemá nikdo co říci?

Napsal: 19 čer 2013, 07:25
od Stewa
k.amerika píše:160 lidí si tuto otázku prohlédlo a až na mercedesáře pod jménem Stewa k tomu nemá nikdo co říci?
Protože všichni se mnou souhlasí.

Napsal: 19 čer 2013, 12:18
od Ferenzzo
třeba já jsem mezi těmi 160 lidmi, ale nemám k tomu co říct, protože ani s jedním základním bodem tvé otázky nemám zkušenosti ;)

Napsal: 19 čer 2013, 12:44
od k.amerika
Díky ;)

MB

Napsal: 10 srp 2013, 15:40
od TesákPce
Souhlasim - jine auto! Moje 124ka stale k mani:-) Jinak Corsu jsem zkousel i na cisty, ale vubec nechytala, i se sprejem spatne,jela ale pekne a bez koure. Sharan taky tragedie,marne premyslim, co jsem tam vse nalil :-( huli strasne bile,do ohrati, nejede ani za tepla. Vlek bych neuvezl ani prazdny. Cekam az to vyjedu,zrovna jsem si dal plnou.