Sharan vybiji baterku

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2963
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Sharan vybiji baterku

Příspěvek od dhfool »

Nema někdo info, jaký je max povolený klídový proud ? Přes pojistku 32 mi teče 150 mA a celkově na baterce po zamknutí 200 mA. Za jak dlouho to auto komplet usne ? Sharan asz 2004.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10039
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Klidový proud je ideálně do 20 mA, maximum tak do 50 mA. Usnout by to mělo určitě nejdéle do minuty, spíš dřív.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2963
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Myslím tu potvoru zapálím... odpojené všechny dveře, budíky, navi, telefon interface....... (wallbash) jedinou věc jsem zjistil a to lehce zoxidovaný pin do levých zadních dveří a tyto žerou 50mA . Pokud je odpojím, tak mám odběr 150mA místo 200mA. Takže ty dveře kuchnu, ale pořád tam něco žere a pokaždé jinak.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14266
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Co všechno pod pojistku 32 spadá za el. systémy? Krom dveří apod.
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2963
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

spínač centrálního zamykání na straně řidiče -F59-
spínač centrálního zamykání na straně spolujezdce -F114-
ovladač centrálního zamykání vpředu vlevo -F131-
spínač centrálního zamykání v zadní kapotě -F218-
snímač úhlu vychýlení řízení -G85-
relé čisticího zařízení světlometů -J39-
řídicí jednotka ve sdružených přístrojích -J285-
řídicí jednotka Climatronic -J255-
řídicí jednotka klimatizace -J301-
relé vyhřívání předního skla vlevo -J410-
řídicí jednotka ovládací elektroniky mobilního telefonu -J412-
řídicí jednotka pomoci při parkování -J446- (do dubna 2001)
řídicí jednotka multifunkčního volantu -J453-
řídicí jednotka multifunkční jednotky -J501-
řídicí jednotka se zobrazovací jednotkou autorádia a systému navigace -J503-
relé čerpadla ostřikovače skla -J576-
kontrolka imobilizéru -K117-
konektorové spojení, 16pólové -T16- , vývod vlastní diagnostiky

(rofl)
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2963
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Marek77 píše:Klidový proud je ideálně do 20 mA, maximum tak do 50 mA. Usnout by to mělo určitě nejdéle do minuty, spíš dřív.
tak podle pripisu vw se klidovy proud musi merit az po dvou hodinach,kdy usnou vsechny jednotky. plati to pro vozy po 1999.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2963
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

max kl. proud 40ma vsechny vozy , 50ma pro phaeton. me to po hodine spadne na 30ma, takze honim ducha. baterie se vybila zrejme neustalym oteviranim dveri pri praci v interieru. tak jsem si alespon procvicil rozborku auta (LOL)
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Pánové, kde je u Sharana 1 řídící jednotka Digifant? Díky
nepropadat panice...
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10039
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Jakou motorizaci máš na mysli?
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
vikino1
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Registrován: 27 lis 2006, 21:32

Příspěvek od vikino1 »

Tiež sa mi vybíjala bateria na Alhambre, vypol som stropné svetla a vo dverách a kufri som nahradil sufitky ledkami a mám pokoj.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

2.0 i 85 kw /8 ventil/ před rokem 2000 ..
nepropadat panice...
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10039
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

jericho-3 píše:2.0 i 85 kw /8 ventil/ před rokem 2000 ..
Motor ADY. To mám dojem, že je Simos.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Patrně máš pravdu, já to určoval podle Transporteru, kde je obdobný motor , ale možná jsem se sekl v kilowatech..Tenhle motor má rozdělovač, snímač klepání a snímač Hů, zapalovací cívka je stejná jako ve Felicii..Nenašel jsem ŘJ, ať jsem čuměl , kam jsem čuměl..Uvedl jsem to do chodu /nebyla jiskra/ale bohužel nevím proč...Má tam taky ůniky, dráty navíc, kdoví, jak tam namontoval rádio, ale prší mu do auta, tak jsem chtěl najít mozek... :)
nepropadat panice...
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10039
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Myslivna motoru je v palubní desce, za přístroji - to mají takhle blbě všechny "jedničky".

Jinak pokud je to Sharan do modelu 1998 včetně, má v podlaze pod nohama šoféra jednotky komfortu - tam by mohl být zakopaný pes při vodě v autě.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Ano, komfortky má už pryč, měl je plné vody. Od té doby ujel mnoho km a jak píšeš, když jsem viděl tu dlouhou přístrojovku, říkal jsem si, ti ocasové to určitě narvali tam..Trochu mne zarazilo, že známý dráteník mi říkal, že je ŘJ pod torpedem jako vždy..... :)
Jinak děkuji...konečně někdo, kdo ví, o co gou..
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“