Sharan vybiji baterku
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Sharan vybiji baterku
Nema někdo info, jaký je max povolený klídový proud ? Přes pojistku 32 mi teče 150 mA a celkově na baterce po zamknutí 200 mA. Za jak dlouho to auto komplet usne ? Sharan asz 2004.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Myslím tu potvoru zapálím... odpojené všechny dveře, budíky, navi, telefon interface....... jedinou věc jsem zjistil a to lehce zoxidovaný pin do levých zadních dveří a tyto žerou 50mA . Pokud je odpojím, tak mám odběr 150mA místo 200mA. Takže ty dveře kuchnu, ale pořád tam něco žere a pokaždé jinak.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
spínač centrálního zamykání na straně řidiče -F59-
spínač centrálního zamykání na straně spolujezdce -F114-
ovladač centrálního zamykání vpředu vlevo -F131-
spínač centrálního zamykání v zadní kapotě -F218-
snímač úhlu vychýlení řízení -G85-
relé čisticího zařízení světlometů -J39-
řídicí jednotka ve sdružených přístrojích -J285-
řídicí jednotka Climatronic -J255-
řídicí jednotka klimatizace -J301-
relé vyhřívání předního skla vlevo -J410-
řídicí jednotka ovládací elektroniky mobilního telefonu -J412-
řídicí jednotka pomoci při parkování -J446- (do dubna 2001)
řídicí jednotka multifunkčního volantu -J453-
řídicí jednotka multifunkční jednotky -J501-
řídicí jednotka se zobrazovací jednotkou autorádia a systému navigace -J503-
relé čerpadla ostřikovače skla -J576-
kontrolka imobilizéru -K117-
konektorové spojení, 16pólové -T16- , vývod vlastní diagnostiky
spínač centrálního zamykání na straně spolujezdce -F114-
ovladač centrálního zamykání vpředu vlevo -F131-
spínač centrálního zamykání v zadní kapotě -F218-
snímač úhlu vychýlení řízení -G85-
relé čisticího zařízení světlometů -J39-
řídicí jednotka ve sdružených přístrojích -J285-
řídicí jednotka Climatronic -J255-
řídicí jednotka klimatizace -J301-
relé vyhřívání předního skla vlevo -J410-
řídicí jednotka ovládací elektroniky mobilního telefonu -J412-
řídicí jednotka pomoci při parkování -J446- (do dubna 2001)
řídicí jednotka multifunkčního volantu -J453-
řídicí jednotka multifunkční jednotky -J501-
řídicí jednotka se zobrazovací jednotkou autorádia a systému navigace -J503-
relé čerpadla ostřikovače skla -J576-
kontrolka imobilizéru -K117-
konektorové spojení, 16pólové -T16- , vývod vlastní diagnostiky
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
tak podle pripisu vw se klidovy proud musi merit az po dvou hodinach,kdy usnou vsechny jednotky. plati to pro vozy po 1999.Marek77 píše:Klidový proud je ideálně do 20 mA, maximum tak do 50 mA. Usnout by to mělo určitě nejdéle do minuty, spíš dřív.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
max kl. proud 40ma vsechny vozy , 50ma pro phaeton. me to po hodine spadne na 30ma, takze honim ducha. baterie se vybila zrejme neustalym oteviranim dveri pri praci v interieru. tak jsem si alespon procvicil rozborku auta
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Patrně máš pravdu, já to určoval podle Transporteru, kde je obdobný motor , ale možná jsem se sekl v kilowatech..Tenhle motor má rozdělovač, snímač klepání a snímač Hů, zapalovací cívka je stejná jako ve Felicii..Nenašel jsem ŘJ, ať jsem čuměl , kam jsem čuměl..Uvedl jsem to do chodu /nebyla jiskra/ale bohužel nevím proč...Má tam taky ůniky, dráty navíc, kdoví, jak tam namontoval rádio, ale prší mu do auta, tak jsem chtěl najít mozek...
nepropadat panice...
Myslivna motoru je v palubní desce, za přístroji - to mají takhle blbě všechny "jedničky".
Jinak pokud je to Sharan do modelu 1998 včetně, má v podlaze pod nohama šoféra jednotky komfortu - tam by mohl být zakopaný pes při vodě v autě.
Jinak pokud je to Sharan do modelu 1998 včetně, má v podlaze pod nohama šoféra jednotky komfortu - tam by mohl být zakopaný pes při vodě v autě.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Ano, komfortky má už pryč, měl je plné vody. Od té doby ujel mnoho km a jak píšeš, když jsem viděl tu dlouhou přístrojovku, říkal jsem si, ti ocasové to určitě narvali tam..Trochu mne zarazilo, že známý dráteník mi říkal, že je ŘJ pod torpedem jako vždy.....
Jinak děkuji...konečně někdo, kdo ví, o co gou..
Jinak děkuji...konečně někdo, kdo ví, o co gou..
nepropadat panice...