Sharan vybiji baterku

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10028
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Demontáž jednotky motoru se zdánlivě jeví jako porod ježka řitním otvorem. Ale tak strašné to není. Je třeba mít TORXový bit T20 se středovou dírkou a ruce jako hadí žínka - a jde to za čtvrt hodiny. Ovšem když jsem ji vyndaval poprvé (samozřejmě, jak jinak, na svém autě), trvalo mi to dvě hodiny, rozebral jsem půl palubky od pedálů a těch sprostých slov, která jsem použil........................, ta možná ani neznáš :-).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Kolikrát jsem až překvapen, co ze mně leze za sprosťárny, hlavně když se začínám přehřívat, to mi omámí mozek a jsem nebezpečný i sám pro sebe. Takže v horku 30stupnů, v teplé košili a když mi to nejde, tam můžu skončit ve večerních zprávách na Nově. Proto se musím vždy včas svléci ... :)
nepropadat panice...
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10028
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Palcové titulky v upoutávce večerních Televizních novin:


Šílený mechanik středního věku nepříčetně kopal a železnou tyčí mlátil do cizího motorového vozidla se slovy: Tuhle mr*** zkur***** mi byl ču*** vypi***** dlužen!!! Že jsem se, já ko*** starej zje*****, na to radši nevys***!!!"

Takhle nějak? :-D



Znám...................... ;-)
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

:D asi tak nějak...
nepropadat panice...
x.gon
Přispěvovatel
Příspěvky: 379
Registrován: 17 led 2011, 13:33
Bydliště: Brno Venkov

Příspěvek od x.gon »

Zdravím vás, řeším taky samovybíjení je to Alhrambra 2006, odběr jsem naměřil 600mA , po výměně komfortky a opravení drátů ve dveřích jsem se dostal o něco méně ale pořád tam odběr je. Po odpojení budíků odběr klesne.. Ted otázka jestli to skutečně je budíkama nebo je neco (nenechá usnout) neřešil někdo?
Multivan T5, 2.5tdi 128kw
Octa 2 FL 1.9TDI 77KW
Honda Hornet 600
testasstreta
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 11 pro 2016, 09:39

Příspěvek od testasstreta »

Resim dot casto i u audin apod. Casto byva namontovane neorigo spotrebic. Umim resit ale mas to ke me dost daleko, jestli ji z Brna tak hodku a pul.. Kdyby se ti to nepovedlo vyresit tak to dovez...
prka
Aktivista
Příspěvky: 1142
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

x.gon píše:Zdravím vás, řeším taky samovybíjení je to Alhrambra 2006, odběr jsem naměřil 600mA , po výměně komfortky a opravení drátů ve dveřích jsem se dostal o něco méně ale pořád tam odběr je. Po odpojení budíků odběr klesne.. Ted otázka jestli to skutečně je budíkama nebo je neco (nenechá usnout) neřešil někdo?
Neukazuje Ti náhodou "blbě" Maxidot ? Mě to na O1 ASV dělal Maxidot. Směrem k levé straně se mi snižovala svítivost. Zejména v létě a při intenzivním svitu slunce byly údaje na levé straně téměř nečitelné. Klidový odběr kolem 300 mA. Po vyndání pojistky od budíků klesl asi na 26 mA. Vyměnil jsem Maxidot a od té doby v pohodě. Klidový odběr je asi 40 mA. Po zamčení auta nejdříve nastoupá asi kolem 600mA a potm klesne do minuty asi na 100mA. Asi po 5 min, kdy zhasne Maxidot, protože do té doby ukazuje otevření mot. prostoru /potřebného pro měření klidového proudu/ je klidový proud kolem 40 mA.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
x.gon
Přispěvovatel
Příspěvky: 379
Registrován: 17 led 2011, 13:33
Bydliště: Brno Venkov

Příspěvek od x.gon »

Dal sem na zkoušku jiné budíky a z mělo to odběr tak 200mA a po hodce to kleslo tak na 20-40mA. Třeba se dají opravit ale majitel si shání druhé budíky.
Multivan T5, 2.5tdi 128kw
Octa 2 FL 1.9TDI 77KW
Honda Hornet 600
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“