Sharan vybiji baterku
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Demontáž jednotky motoru se zdánlivě jeví jako porod ježka řitním otvorem. Ale tak strašné to není. Je třeba mít TORXový bit T20 se středovou dírkou a ruce jako hadí žínka - a jde to za čtvrt hodiny. Ovšem když jsem ji vyndaval poprvé (samozřejmě, jak jinak, na svém autě), trvalo mi to dvě hodiny, rozebral jsem půl palubky od pedálů a těch sprostých slov, která jsem použil........................, ta možná ani neznáš .
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Kolikrát jsem až překvapen, co ze mně leze za sprosťárny, hlavně když se začínám přehřívat, to mi omámí mozek a jsem nebezpečný i sám pro sebe. Takže v horku 30stupnů, v teplé košili a když mi to nejde, tam můžu skončit ve večerních zprávách na Nově. Proto se musím vždy včas svléci ...
nepropadat panice...
Palcové titulky v upoutávce večerních Televizních novin:
Šílený mechanik středního věku nepříčetně kopal a železnou tyčí mlátil do cizího motorového vozidla se slovy: Tuhle mr*** zkur***** mi byl ču*** vypi***** dlužen!!! Že jsem se, já ko*** starej zje*****, na to radši nevys***!!!"
Takhle nějak?
Znám......................
Šílený mechanik středního věku nepříčetně kopal a železnou tyčí mlátil do cizího motorového vozidla se slovy: Tuhle mr*** zkur***** mi byl ču*** vypi***** dlužen!!! Že jsem se, já ko*** starej zje*****, na to radši nevys***!!!"
Takhle nějak?
Znám......................
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Zdravím vás, řeším taky samovybíjení je to Alhrambra 2006, odběr jsem naměřil 600mA , po výměně komfortky a opravení drátů ve dveřích jsem se dostal o něco méně ale pořád tam odběr je. Po odpojení budíků odběr klesne.. Ted otázka jestli to skutečně je budíkama nebo je neco (nenechá usnout) neřešil někdo?
Multivan T5, 2.5tdi 128kw
Octa 2 FL 1.9TDI 77KW
Honda Hornet 600
Octa 2 FL 1.9TDI 77KW
Honda Hornet 600
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 103
- Registrován: 11 pro 2016, 09:39
Neukazuje Ti náhodou "blbě" Maxidot ? Mě to na O1 ASV dělal Maxidot. Směrem k levé straně se mi snižovala svítivost. Zejména v létě a při intenzivním svitu slunce byly údaje na levé straně téměř nečitelné. Klidový odběr kolem 300 mA. Po vyndání pojistky od budíků klesl asi na 26 mA. Vyměnil jsem Maxidot a od té doby v pohodě. Klidový odběr je asi 40 mA. Po zamčení auta nejdříve nastoupá asi kolem 600mA a potm klesne do minuty asi na 100mA. Asi po 5 min, kdy zhasne Maxidot, protože do té doby ukazuje otevření mot. prostoru /potřebného pro měření klidového proudu/ je klidový proud kolem 40 mA.x.gon píše:Zdravím vás, řeším taky samovybíjení je to Alhrambra 2006, odběr jsem naměřil 600mA , po výměně komfortky a opravení drátů ve dveřích jsem se dostal o něco méně ale pořád tam odběr je. Po odpojení budíků odběr klesne.. Ted otázka jestli to skutečně je budíkama nebo je neco (nenechá usnout) neřešil někdo?
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip