Stránka 1 z 1

Passat B5 81KW klouzání automatu na všechny rychlosti

Napsal: 22 čer 2013, 09:14
od AlexTD
Zdravim, předem se omlouvám že zakládám tema o automatech o kterejch je už "všude" napsáno dost.
Jde mi o to že mám možnost koupit passata B5, automat ale klouze a dělá to na všechny převodový stupně snad jen na R mi přijde že ne, nebo mín, druhá věc je že po zarazeni D se nerozjede dokud netuknu o plyn...majitel mi řikal že se to stalo náhle bez předchozích projevů, prý jel po dálnici a zvuk jakoby hvízdnutí a vylítli mu otáčky, po ubraní plynu se to pry chytlo ale pri kazdem pokusu akcelerovat to zacne klouzat.
Nemám možnost to tam před ním nějak zkoumat jestli je dost oleje a tak, tak jen bych chtel radu zkusenych jestli je to treba castá závada a dalo by se říct jak odstranitelná, nebo jestli to muze být spousta vecí a je lepsí se na to auto vy...t
nebo jestli to muze byt "jen" vada měniče třeba protože k autu je druha prevodovka koupena bez zaruk na inzerat i s měničem
Díky moc

Napsal: 22 čer 2013, 10:53
od geo
Kontaktuj Lubmonta řekne ti rozpočet na repas převodovky a budeš mít klid.
podle toho bych se pak rozhodnul zda si to koupit nebo ne.Namontuješ si tam nějakou dojetou převodovku a za půl roku se ti to někde na dovolený vymstí a ušetřený peníze za první opravu vyletí komínem.

Napsal: 22 čer 2013, 11:00
od AlexTD
jasně tohle mi dochází všechno...mě spíš šlo o to jestli měl někdo stejný problém a jak ho vyřešil a cca kolik to vyšlo... ale i tak ti děkuji za odpověď

Napsal: 22 čer 2013, 11:39
od lubomt
Pravdepodobne prevodovka KO. Na dialnici pri vyssej rychlosti dostava prevodovka dost zabrat.
Este sa v ratim k zaciatku - predpokladam podla motora 81kw, ze je to 4St 01M. Tie prevodovky dost znesu.
Takze sa prerievala dovtedy, az pokial sa "nespalila". Takze asi spalene lamely, kose a menic. Olej by mal smrdiet...
De-montaz 190 s adaptaciou, olej 96, oprava od 500 do 1130... Vratane noveho menica. Vsetko mam skladom, aj cele repasovane prevodovky

Napsal: 22 čer 2013, 16:19
od peterA4
Presne tak,toto iste sa stalo par tyzdnou dozadu kamaratovi taxikarovi na takom istom aute ...po otvoreni vsetko modre,spalene proste cely pohon na repas.
Dodavam ze pred tym auto jazdilo uplne bez chyby sice to radenie nebol super komfort ale bezproblemov to gulalo desattisice km po meste.

Ked to vytocil na dialnici tak prevodovka klakla doslova v priebehu minuty....samozrejme ze bolo odstavene chladenie kvoli hnilym trubkam pri vodnom chladici. (LOL)

Napsal: 22 čer 2013, 16:28
od lubomt
Ono ani nemusi byt odstavene chladenie. Ak uz to raz aj nebadane klze, prevodovka pri vyssej zatazi odide

Napsal: 22 čer 2013, 19:45
od peterA4
No ved to je mi niekedy divne ze ludom vadi jemne trhanie ale klzanie co je posledny stupen pred smrtou im nevadi...pritom niektore prevodovky a hlavne tato vie ist este velmi dlho aj ked riadne seka.

AlexTD:Nedaj sa zlakat na to ze je kupena druha skrina... je velmi pravdepodobne ze je na prd.Uz som tychto AG4 kupil niekolko pouzitych a vzdy boli velmi slabe.Aj sam na sebe som to vyskusal a pocitil.Ale ked sa da do poriadku tak je to drziak....nie je problem 500 tis. km.

Napsal: 22 čer 2013, 20:15
od AlexTD
peterA4 píše:No ved to je mi niekedy divne ze ludom vadi jemne trhanie ale klzanie co je posledny stupen pred smrtou im nevadi...pritom niektore prevodovky a hlavne tato vie ist este velmi dlho aj ked riadne seka.

AlexTD:Nedaj sa zlakat na to ze je kupena druha skrina... je velmi pravdepodobne ze je na prd.Uz som tychto AG4 kupil niekolko pouzitych a vzdy boli velmi slabe.Aj sam na sebe som to vyskusal a pocitil.Ale ked sa da do poriadku tak je to drziak....nie je problem 500 tis. km.
já ani nepočítám stím že by byla v pořádku v čechách je moc vychcanejch lidí:-)
za auto chce 23 tis B5 kombi, kuze s alkantarou,vyhrejvany kresla,4 okna v elektrice, stresni, dokonce ta prvni navy jak je pres budiky ale proste automat KO a 20 tisíc na repas převodovky nemám to koupim hezkej manual