 |
|
 |
 | Klepou zdvihátka... |  |
Zaslal: út červenec 09, 2013 6:30 pm |
|
|
Jirka800 |
Přispěvovatel |
|
 |
Založen: 10.2.2009 |
Příspěvky: 297 |
Bydliště: Hradecko |
|
|
 |
 |
 |
|
Vyměnil sem hydroštěly(INA), bylo všechno v pohodě. po nějaký chvíli asi 10 tis. začali ráno zas klepat, tak sem zkusil i milošovo léčidlo M7adsIV a zlepšení žádný. ted mám na ně najeto asi 15tis. a ráno klepou vždycky do 15vteřin a po zastavení za 4 hodky si taky párkrát klepnou. zkoušel sem tlak oleje - na volnoběh 2bar, 2tis otač. 3bar atd. mohlo by to mít spojitost? co stím. auto v popisu |
|
_________________ Octavia TDI 81KW 1999 AHF |
|
|
|
Zaslal: út červenec 09, 2013 6:55 pm |
|
|
Seidl |
Přispěvovatel |
|
 |
Založen: 2.2.2006 |
Příspěvky: 420 |
Bydliště: Vysoké M. |
|
|
 |
 |
 |
|
Myslím, že v technických notách je psané, že můžou klepat až 20s.
"Nepravidelný hluk ventilů krátce po nastartování motoru je normální" |
|
|
|
|
Zaslal: út červenec 09, 2013 7:06 pm |
|
|
Jirka800 |
Přispěvovatel |
|
 |
Založen: 10.2.2009 |
Příspěvky: 297 |
Bydliště: Hradecko |
|
|
 |
 |
 |
|
to jako i když jsou takhle nový?
a ten tlak oleje je v poho nebo něco delat? |
|
_________________ Octavia TDI 81KW 1999 AHF |
|
|
|
Zaslal: út červenec 09, 2013 8:02 pm |
|
|
Seidl |
Přispěvovatel |
|
 |
Založen: 2.2.2006 |
Příspěvky: 420 |
Bydliště: Vysoké M. |
|
|
 |
 |
 |
|
Tlak oleje při volnoběhu: min. 0,1 MPa
.Tlak oleje při 2000 1/min: min. 0,2 MPa
Při vyšších otáčkách nesmí tlak oleje překročit
0,7 MPa.
Olej 80°C |
|
|
|
|
Zaslal: út červenec 09, 2013 8:51 pm |
|
|
josef10 |
Aktivista |
|
 |
Založen: 29.1.2010 |
Příspěvky: 1181 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Pokud to jsou zdvihatka INA, tak by to klepat nemelo... Kde jsi je kupoval? |
|
|
|
|
Zaslal: út červenec 09, 2013 8:53 pm |
|
|
Jirka800 |
Přispěvovatel |
|
 |
Založen: 10.2.2009 |
Příspěvky: 297 |
Bydliště: Hradecko |
|
|
 |
 |
 |
|
josef10 napsal: | Pokud to jsou zdvihatka INA, tak by to klepat nemelo... Kde jsi je kupoval? |
skoda-díly.cz |
|
_________________ Octavia TDI 81KW 1999 AHF |
|
|
|
Zaslal: út červenec 09, 2013 8:59 pm |
|
|
josef10 |
Aktivista |
|
 |
Založen: 29.1.2010 |
Příspěvky: 1181 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Ja jsem kupoval INA zdvihatka na CC-autodily.cz a na zdvihatkach bylo zespoda vyrazeno INA.. Vydel jsem i zdvihatka INA made in Poland...Jaka byla cena? |
|
|
|
|
 | Ahf 19Tdi |  |
Zaslal: út červenec 09, 2013 9:01 pm |
|
|
peto20400 |
Přispěvovatel |
|
 |
Založen: 18.6.2012 |
Příspěvky: 86 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Presne to iste riesim teraz.Menil som ich presne pred rokom spolu z rozvodom INA Germany aby som to mal ok.Asi uz nejaky mesiac pozorujem zvuky spod vika tak ma to nastvalo a zhodil som viko a cuduj sa jedno zdvihatko som stlacil az pomali ku ventylu,dalsie malo asi 0,30 a dalsie dva 0,15, a ostatne okolo 0,08 a jedno neslo stlacit vobec.To bolo asi po 15min odstavenia motora,kym som zhodil viko.Tak som zasa polozil viko a startol na 1 min,zhodil viko a to najhorsie som stlacil na 0,40 a druke na 0,25.ostatne mali asi 0,08-0,05.Pripustna hranica je 0,10.Cize dva su total.Dal som ich reklamovat vsedky.a dali mi na vymenu zasa nove ina.Caka ma zasa kopec roboty.Otazka znie preco vydrzali tak kratko?? |
|
|
|
|
 | |  |
Zaslal: út červenec 09, 2013 9:04 pm |
|
|
josef10 |
Aktivista |
|
 |
Založen: 29.1.2010 |
Příspěvky: 1181 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
No ja jsem si sam menil na podzim zvihatka na ASV motoru, od te doby najeto 26000 Km a vse O.k. Jezdim na olej SHELL 10W40 HX7... Na jaky olej jezdis? No a jeste pokud delas novy zdvihatka tak musis dat novy olej.. |
|
|
|
|
Zaslal: út červenec 09, 2013 9:15 pm |
|
|
peto20400 |
Přispěvovatel |
|
 |
Založen: 18.6.2012 |
Příspěvky: 86 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Predtym castrol magnatec 10W40 a teraz mobil sper2000 10W40 a ten tam uz necham.tlak oleja ok.Davam do svojho motora len kvalitne veci a takto to dopadlo.Keby som to menil niekomu cudziemu tak ma asi rozdupe ze ako som to spravil,a zasa to rozoberat, cely rozvod vacka ,nastavenie predvstreku cez wag. A na oleji som mal asi 800km.A olej vymenis ale v kanalikoch ostane ten stary a ked nastartujes tak do zdvihatok pride prv stary az potom novy |
|
|
|
|
Zaslal: út červenec 09, 2013 9:33 pm |
|
|
mirdasR32 |
Přispěvovatel |
|
 |
Založen: 8.7.2008 |
Příspěvky: 500 |
Bydliště: Písek |
|
|
 |
 |
 |
|
Si myslim, že vyteče všechen olej z držáku olejového filtru zpět do vany. a čerpadlu pak trvá než natlačí |
|
_________________ Combi ASZ |
|
|
|
Zaslal: út červenec 09, 2013 9:50 pm |
|
|
peto20400 |
Přispěvovatel |
|
 |
Založen: 18.6.2012 |
Příspěvky: 86 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
to by trvalo par sekund kym sa zasa naplni.Problem je ze klepou i pri teplom motore a pritom su nove.To som mohol nechat stare a mozno len ich vycistit a nebol by problem |
|
|
|
|
Zaslal: st červenec 10, 2013 5:29 am |
|
|
Jirka800 |
Přispěvovatel |
|
 |
Založen: 10.2.2009 |
Příspěvky: 297 |
Bydliště: Hradecko |
|
|
 |
 |
 |
|
josef10 napsal: | Ja jsem kupoval INA zdvihatka na CC-autodily.cz a na zdvihatkach bylo zespoda vyrazeno INA.. Vydel jsem i zdvihatka INA made in Poland...Jaka byla cena? |
jeden stál 140kč a to klepání se mě zdá taky trochu i při teplem motoru |
|
_________________ Octavia TDI 81KW 1999 AHF |
|
|
|
Zaslal: st červenec 10, 2013 6:21 am |
|
|
Tomas.cz |
Aktivista |
|
 |
Založen: 6.4.2006 |
Příspěvky: 13700 |
Bydliště: Praha |
|
|
 |
 |
 |
|
mirdasR32 napsal: | Si myslim, že vyteče všechen olej z držáku olejového filtru zpět do vany. a čerpadlu pak trvá než natlačí |
Taky si myslím, možná by stálo zato změřit hladinu oleje po chcípnutí motoru a pak druhý den ráno, pokud vyleze víc než je zdrávo tak stejká olej.
Těch držáků filtru je hafo a výměna není nijak hrozná. |
|
|
|
|
Zaslal: st červenec 10, 2013 8:01 am |
|
|
misoVW |
Aktivista |
 |
 |
Založen: 24.10.2007 |
Příspěvky: 8060 |
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN |
|
|
 |
 |
 |
|
peto20400 napsal: | .....a zasa to rozoberat, cely rozvod vacka ,nastavenie predvstreku cez wag. |
nemusis to cele rozoberat, zotrvak das na rysku, sklepes dole vackove koleso a mas. Nemusis ani napinaciu kladku povolovat. Vymena zdvihatok na rotacke je 40 min. prace. |
|
_________________ Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R |
|
|
|
|
|