Klepou zdvihátka...

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Jirka800
Přispěvovatel
Příspěvky: 309
Registrován: 10 úno 2009, 18:04
Bydliště: Hradecko

Příspěvek od Jirka800 »

volal sem do skodadílů a ten mě řekl že neměl na zdvihátka(jakýkoli) zatím žádnou reklamaci. tak teda nevím co stím. dneska když sem jel z práce tak po nastartování to cvakalo skoro jak ráno. :(
Octavia TDI 81KW 1999 AHF
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1408
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

A co treba upcany saci kos ve vane?Veci spojene s olejem resim od zdroje.
Uživatelský avatar
rehak6co
Přispěvovatel
Příspěvky: 474
Registrován: 30 říj 2009, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od rehak6co »

Jirka800 píše:volal sem do skodadílů a ten mě řekl že neměl na zdvihátka(jakýkoli) zatím žádnou reklamaci. tak teda nevím co stím. dneska když sem jel z práce tak po nastartování to cvakalo skoro jak ráno. :(
Padá olej zpět do vany, v těle filtru je zpětnej ventil. Viděl jsem to jen na fotce, ale náhradní díl koupíš jen celej držák a když dáš jetej může to bejt stejný. Možná by šla napružit pružina zpětnýho ventilu.
....320cd
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14262
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Ale těch držáků je hodně, sám mám doma dva, na zkoušku bych ho určitě vyměnil.
Jirka800
Přispěvovatel
Příspěvky: 309
Registrován: 10 úno 2009, 18:04
Bydliště: Hradecko

Příspěvek od Jirka800 »

tak budu muset zajet někam na vrakáč a sehnat ten držák, novej to je darda. snad to bude tím,,,nechá se vyměnit v pohodě nebo je si třeba dát na něco pozor?
Octavia TDI 81KW 1999 AHF
peto20400
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 18 čer 2012, 19:53

Příspěvek od peto20400 »

U nas v jednych autodieloch som sa pytal a ze na zdvihatka ina pre vw su dost caste reklamacie,ale nechcu ich uznat a napisu ze bola chybna montaz a nespravny olej atd.A tie moje davam reklamovat aj ked 3su ok,davam celu sadu tak ako som ju kupil a prezenieme cez nas servis v ktorom robim.Tak uvidime co si vymislia.A drzak filtra vy som neriesil.tlak oleja spadne v kazdom motore.Dobre zdvihadka musia tesnit aj niekolko dni
Jirka800
Přispěvovatel
Příspěvky: 309
Registrován: 10 úno 2009, 18:04
Bydliště: Hradecko

Re: Ahf 19Tdi

Příspěvek od Jirka800 »

peto20400 píše:Presne to iste riesim teraz.Menil som ich presne pred rokom spolu z rozvodom INA Germany aby som to mal ok.Asi uz nejaky mesiac pozorujem zvuky spod vika tak ma to nastvalo a zhodil som viko a cuduj sa jedno zdvihatko som stlacil az pomali ku ventylu,dalsie malo asi 0,30 a dalsie dva 0,15, a ostatne okolo 0,08 a jedno neslo stlacit vobec.To bolo asi po 15min odstavenia motora,kym som zhodil viko.Tak som zasa polozil viko a startol na 1 min,zhodil viko a to najhorsie som stlacil na 0,40 a druke na 0,25.ostatne mali asi 0,08-0,05.Pripustna hranica je 0,10.Cize dva su total.Dal som ich reklamovat vsedky.a dali mi na vymenu zasa nove ina.Caka ma zasa kopec roboty.Otazka znie preco vydrzali tak kratko??
když to udělám jak píšeš tady tak budu mít jasno který jsou špatný, hranice je ta desetina jo?
Octavia TDI 81KW 1999 AHF
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Škoda, že se člověk nemůže vrátit zpět k podložkám. JTD používá rozum konstruktérů, má podložky a tenhle debilní problém nezná..U koncernu je to pořád dokola, něco to najede, je to klepušák, u PD člověk neví, kdy se mu proklube zvedátko, nebo omete vačka, teď dělám staré BMW benzin, vačka na sračku, ať ti blbci dělají dvoutakty, když tohle neumí. To jsou samé kosmické oleje za litr 700 kč a je to k hovnu...Servisy se pakují a lidé platí jako mourovatí..Uff, to jsem si ulevil, bolí mě zub.. :)
nepropadat panice...
maiello
Přispěvovatel
Příspěvky: 551
Registrován: 03 pro 2007, 20:14
Bydliště: Doksy + Praha

Příspěvek od maiello »

taky mi odtéká olej zpět do vany. dá se zpětnej ventil nějak vyměnit?
nikdy jsem ten nálitek nerozebíral. Za dvě hodiny po zastavení motoru je celá nádobka s filtrem prázdná. docela mě to štve. Pokaždé trvá tak 10s než to natlačí a přestanou klepat.
R. LAGUNA II 2,0 DCi 110 KW 530 TIS KM
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Jak tady píšou pánové, zpěTák je kurva. Já to řešil o benzina 1,8T a byl normálně jen vypadlý z uložení..
nepropadat panice...
peto20400
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 18 čer 2012, 19:53

Ahf 1.9TDI

Příspěvek od peto20400 »

Tak som dostal novu sadu zdvihatok zalozil som ju a zrobil som asi 100km.Zistil som ze jedno klepe urcite.Zajtra dam zasa dole rozvod a s tych dvoch novych sad vyberiem tie naj a Ostatne pojdu na reklamaciu.To nieje normalne ze druha sada a znova cvrlikanie.A oreginal ina germany.Tlak oleja ok,olej ma 1200km.Normalne ma asi jebne.Dam dnes este viko dole a zmeram vole.Tie oreginal co mam doma v sufliku su este poroku natlakovane a jedno je uplne tvrde.Ostatne maju do 0,8 volu.Ani som ich nemusel menit
peto20400
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 18 čer 2012, 19:53

Ahf 1.9TDI

Příspěvek od peto20400 »

Tak dnes po asi 100 km viko dolu a 2 zdvihatka cvakaju ,maju volu pri horucom motore po 5min vypnutom motore 0,15mm a rychlo stracaju tlak.Po 15 min cez 0,20mm.A jedno malo volu 0,10 a tiez dot rychlo trati tlak.Tak vymenim aj to.A ked to bude aj potom cvakat tak polejem auto benznom a podpalim
Jirka800
Přispěvovatel
Příspěvky: 309
Registrován: 10 úno 2009, 18:04
Bydliště: Hradecko

Příspěvek od Jirka800 »

jo toje taky řešení :-) zlatě když sem si mohl na favoritu doštelovat šroubkem..
Octavia TDI 81KW 1999 AHF
Jirka800
Přispěvovatel
Příspěvky: 309
Registrován: 10 úno 2009, 18:04
Bydliště: Hradecko

Příspěvek od Jirka800 »

tak sem dneska zkoušel taky vuli vačky a zdvihátka a nedostal sem tam ani desetinu. takže to vypadá na ten zpěták ve filtru. ten je přímo vevnitř nebo se k němu dostanu i zvenku abych ho nemusel sundávat...
Octavia TDI 81KW 1999 AHF
maiello
Přispěvovatel
Příspěvky: 551
Registrován: 03 pro 2007, 20:14
Bydliště: Doksy + Praha

Příspěvek od maiello »

taky by mě to zajímalo :D
R. LAGUNA II 2,0 DCi 110 KW 530 TIS KM
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“