Klepou zdvihátka...
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Padá olej zpět do vany, v těle filtru je zpětnej ventil. Viděl jsem to jen na fotce, ale náhradní díl koupíš jen celej držák a když dáš jetej může to bejt stejný. Možná by šla napružit pružina zpětnýho ventilu.Jirka800 píše:volal sem do skodadílů a ten mě řekl že neměl na zdvihátka(jakýkoli) zatím žádnou reklamaci. tak teda nevím co stím. dneska když sem jel z práce tak po nastartování to cvakalo skoro jak ráno.
....320cd
U nas v jednych autodieloch som sa pytal a ze na zdvihatka ina pre vw su dost caste reklamacie,ale nechcu ich uznat a napisu ze bola chybna montaz a nespravny olej atd.A tie moje davam reklamovat aj ked 3su ok,davam celu sadu tak ako som ju kupil a prezenieme cez nas servis v ktorom robim.Tak uvidime co si vymislia.A drzak filtra vy som neriesil.tlak oleja spadne v kazdom motore.Dobre zdvihadka musia tesnit aj niekolko dni
Re: Ahf 19Tdi
když to udělám jak píšeš tady tak budu mít jasno který jsou špatný, hranice je ta desetina jo?peto20400 píše:Presne to iste riesim teraz.Menil som ich presne pred rokom spolu z rozvodom INA Germany aby som to mal ok.Asi uz nejaky mesiac pozorujem zvuky spod vika tak ma to nastvalo a zhodil som viko a cuduj sa jedno zdvihatko som stlacil az pomali ku ventylu,dalsie malo asi 0,30 a dalsie dva 0,15, a ostatne okolo 0,08 a jedno neslo stlacit vobec.To bolo asi po 15min odstavenia motora,kym som zhodil viko.Tak som zasa polozil viko a startol na 1 min,zhodil viko a to najhorsie som stlacil na 0,40 a druke na 0,25.ostatne mali asi 0,08-0,05.Pripustna hranica je 0,10.Cize dva su total.Dal som ich reklamovat vsedky.a dali mi na vymenu zasa nove ina.Caka ma zasa kopec roboty.Otazka znie preco vydrzali tak kratko??
Octavia TDI 81KW 1999 AHF
Škoda, že se člověk nemůže vrátit zpět k podložkám. JTD používá rozum konstruktérů, má podložky a tenhle debilní problém nezná..U koncernu je to pořád dokola, něco to najede, je to klepušák, u PD člověk neví, kdy se mu proklube zvedátko, nebo omete vačka, teď dělám staré BMW benzin, vačka na sračku, ať ti blbci dělají dvoutakty, když tohle neumí. To jsou samé kosmické oleje za litr 700 kč a je to k hovnu...Servisy se pakují a lidé platí jako mourovatí..Uff, to jsem si ulevil, bolí mě zub..
nepropadat panice...
taky mi odtéká olej zpět do vany. dá se zpětnej ventil nějak vyměnit?
nikdy jsem ten nálitek nerozebíral. Za dvě hodiny po zastavení motoru je celá nádobka s filtrem prázdná. docela mě to štve. Pokaždé trvá tak 10s než to natlačí a přestanou klepat.
nikdy jsem ten nálitek nerozebíral. Za dvě hodiny po zastavení motoru je celá nádobka s filtrem prázdná. docela mě to štve. Pokaždé trvá tak 10s než to natlačí a přestanou klepat.
R. LAGUNA II 2,0 DCi 110 KW 530 TIS KM
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
Ahf 1.9TDI
Tak som dostal novu sadu zdvihatok zalozil som ju a zrobil som asi 100km.Zistil som ze jedno klepe urcite.Zajtra dam zasa dole rozvod a s tych dvoch novych sad vyberiem tie naj a Ostatne pojdu na reklamaciu.To nieje normalne ze druha sada a znova cvrlikanie.A oreginal ina germany.Tlak oleja ok,olej ma 1200km.Normalne ma asi jebne.Dam dnes este viko dole a zmeram vole.Tie oreginal co mam doma v sufliku su este poroku natlakovane a jedno je uplne tvrde.Ostatne maju do 0,8 volu.Ani som ich nemusel menit
Ahf 1.9TDI
Tak dnes po asi 100 km viko dolu a 2 zdvihatka cvakaju ,maju volu pri horucom motore po 5min vypnutom motore 0,15mm a rychlo stracaju tlak.Po 15 min cez 0,20mm.A jedno malo volu 0,10 a tiez dot rychlo trati tlak.Tak vymenim aj to.A ked to bude aj potom cvakat tak polejem auto benznom a podpalim