trigger wheel 1.9tdi

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

a mal si prebrus?
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

regrind=prebrus
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

chapem...len sa pytam ci si taku mal ze vravis ze origo je lepsia..
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

Nevie mi niekto poradit ako je to zo srubami hlavy valcov? vsade som cital ze treba sruby z ARL a ked mi dnes dosli tak som zistil ze su asi o 40mm dlhsie...ako to mate spravene? diky
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

co zo skrutkami chalani?
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
Lupino
Přispěvovatel
Příspěvky: 346
Registrován: 24 bře 2007, 11:37
Bydliště: Orlickoústecko

Příspěvek od Lupino »

šroby klasika na rotačku vždyt skládáš rotačku
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

takze nie je potrebne riesit silnejsie sruby? stacia akekolvek nove sruby na rotacku a pohoda?
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
jizzle
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 29 dub 2011, 14:41
Bydliště: Brno

Příspěvek od jizzle »

Prostě origo šrouby na rotačku. Je na tom něco k nepochopení?
Ibiza mk3 230hp 440nm
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

tu hlavu z AFN tam doufám nedáváš...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

nie...hlava ide z ASV ale je potrebna uprava vika ventilov...dufam ze sa to bude dat nejak zvladnut...najma koli tesneniu sa bojim...
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
jizzle
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 29 dub 2011, 14:41
Bydliště: Brno

Příspěvek od jizzle »

A nebylo by jednodušší sehnat ventilový víko, který tam patří? Někdo na fóru by mohl mít, nebo vrakáče bych zkusil.
Ibiza mk3 230hp 440nm
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

a ake ventilove viko tam patri? podla mojich vedomosti sa tam neda nic dopasovat..
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

víko ASV když je z ASV hlava...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
jizzle
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 29 dub 2011, 14:41
Bydliště: Brno

Příspěvek od jizzle »

gabo00000 píše:je potrebna uprava vika ventilov...dufam ze sa to bude dat nejak zvladnut...najma koli tesneniu sa bojim...
Teď když se dívám, jak vypadá AFN víko.. Ne že by to asi nešlo předělat, ale to bys musel být slušnej masochista. :D

A s těsněním by problém byl, protože ty hliníkový víka (ASV, ALH..) mají těsnění vulkanizovaný, tudíž nevyměnitelný a nedá se ani koupit. Navíc mají ty hlavy a víka trochu odlišnou dosedací plochu a úplně jinak vyřešený šrouby.

Jestli si dobře pamatuju, když jsem držel náhradní těsnění na to starý plechový víko, tak i radiusy oblouků na stranách (nad vačkou) jsou u plechovýho trochu větší, takže kdybys to posadil na ASV hlavu, tak tam bude mezera. Tímto si nejsu 100% jistej, ale každopádně těch rozdílů je tam víc než dost, aby to byl nesmysl předělávat.

Však si je porovnej sám..

AFN víko
Obrázek

moje ASV hlava na ASZ spodku (víko není standartně černý, je to holej hliník, toto je komaxit)
Obrázek
Ibiza mk3 230hp 440nm
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

zabudate ze to davam do audi...je jasne ze na ASV hlavu pojde ASV viko...AFN viko tam nechcem pasovat ale kedze je ASV viko vizsie o dost nepojde zavriet kapota preto sa musi rozrezat a prevarit nalievacie hrdlo...akurat sa bojim o tesnenie pocas toho zvarania...no ale skusime a uvidime...
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“