trigger wheel 1.9tdi

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

kukam ze ste tam strcili motor generacie A4. Bolo stym vela roboty? Co vsetko bolo nutne upravit aby sa tam dal pouzit?
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

TDI tech píše:kukam ze ste tam strcili motor generacie A4. Bolo stym vela roboty? Co vsetko bolo nutne upravit aby sa tam dal pouzit?
velmi vela veci bolo potrebnych....hlavne vobec nemam prehlad v dieloch ze by som z hlavy zistil z akeho auta by sa dalo co pouzit takze samotny blok aj z vanou pasoval....hlava OK viko ventilov sa uz nezmestilo od kapoty....okrem toho vodne hadice som daval vsetko silikon...na hlavu zo zadu sme pripojku pouzili plastovu zo 77kw...a najtahsie bolo prisposobit predok....remene...ale sadlo to tam celkom pekne akurat remen som musel objednavat podla dlzky a klima kompresor sme nevedeli dostat do roviny s remenickou motora tak musel ist 3 drazkovy remen miesto 4 a je odsadeny na jednej remenicke do lava na druhej do prava....tak to presne sedi ale neviem ako dlho vydrzi ten remen...snad to bude OK..

robota to bola uzastna... na 3mesiaca na kazdy den...ale jazdi to chvala bohu
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
shima
Přispěvovatel
Příspěvky: 355
Registrován: 18 led 2011, 15:17

Příspěvek od shima »

chalani ako to je s olejovym cerpadlom ?

lepsie je pouzit z rotacky, alebo z PD ?
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

ja som nechal PD...ale ani som nevedel ci je v tom rozdiel
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
shima
Přispěvovatel
Příspěvky: 355
Registrován: 18 led 2011, 15:17

Příspěvek od shima »

tak je v tom rozdiel, len neviem sa rozhodnut ktoru dat
M4rt4s
Přispěvovatel
Příspěvky: 349
Registrován: 08 črc 2012, 09:15
Bydliště: Netolice, 30 km od Českých Budějovic

Příspěvek od M4rt4s »

Ahoj, taky se rozhodnu jaký dát olejový čerpadlo, PD má čerpadlovy kolo širší a myslím si, že by mělo víc vydržet a dodávat víc oleje. Vanu budu dávat z rotacky, takze bych dal čerpadlo PD a na něj sací koš z rotacky ten je zase menší a bude dělanej na vanu z rotacky. (noteeth)
M4rt4s
Přispěvovatel
Příspěvky: 349
Registrován: 08 črc 2012, 09:15
Bydliště: Netolice, 30 km od Českých Budějovic

Příspěvek od M4rt4s »

Ještě jsou tu vlastně dvě věci u kterých nevim co zvolit....
Těsnění pod hlavou vzít PD nebo rotacka? Cet jsem někde vlákno že se delaj těsnění s malej a drama na průchod vodu aby se líp motor hrál což zrovna nepotrebuju.... A ty s velkýma dirama se moc nedaj sehnat.?

A další věc jaky šrouby hlavy je lepší dát? PD je má prej silnější nebo kvalitnější? Vím že jste má o kus delší což mi nijak nevadí, to bych zkrátil.
tlakac3
Přispěvovatel
Příspěvky: 303
Registrován: 18 pro 2011, 12:13
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od tlakac3 »

Tesneni a srouby z rotacky, srovnat hlavu i blok
GOLF MK3-ASZ-GT2260VK+gtx.Port,vacka Chovanec 3xOFF,0.320,12hlava,FMIC,HDS+RACE,vyfuk 70,brzdyG60
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“