Stránka 1 z 1

O1 hoří budíky VYŘEŠENO

Napsal: 25 črc 2013, 11:40
od favo18
Zdravím, mam tu oct. 1 1.9tdi, vyhořeli muu budíky, sehnal jsem jiné ale když je připojím začne se to opět tavit, ve vagu to hlásí zkrat vedení na chlazení a palivoměr. se starýma budíkama to jede ale nefunguje palivoměr ani teplota. někdo nějaký tip? Bo musím líst po kabelech?

Napsal: 25 črc 2013, 12:27
od Ladas
asi kabeláž v motoru...

Napsal: 25 črc 2013, 12:30
od ThrashTheTrash
ALTIK? Nepřebíjí to nějak extra moc?Třeba na 20V?Jen hádám...

Napsal: 25 črc 2013, 12:43
od favo18
altík ne, dělá to i když neběží motor

Napsal: 25 črc 2013, 14:13
od ThrashTheTrash
Tak je svazek šlahlej někde. Hledat a hledat v kablikach.

Napsal: 25 črc 2013, 15:21
od favo18
jedině, nic jineho mi nezbiva

Napsal: 25 črc 2013, 15:41
od dibarbora
zase ti diagnostika napisala po com konkretnom mas ist.

Napsal: 25 črc 2013, 20:21
od favo18
tak po dalším bádání stále bez výsledku, chjo budu muset rozebírat dál. někdo nějaký další tip? díky

Napsal: 28 črc 2013, 06:30
od favo18
takže konečně vyřešeno, vyl total vypálenej konektor pod kaslíkem baterky v motorovém prostoru, hlavně nechápu jak mohl být celej mokrej, jestli se to vysráželo bo co nevím ale závada odstraněna. ale díky za snahu

Napsal: 31 črc 2013, 13:58
od luckyluke_007
Ahoj, mám ten samý problém. Co jsi s konektorem udělal? Vyměnil jsi celý kabelový svazek?

Napsal: 31 črc 2013, 14:15
od Lu82
Ahoj vyměnil jen konektory a kabelaž cca 5cm od konektoru (přepajel)

Napsal: 31 črc 2013, 16:26
od luckyluke_007
Ty konektory se dají samostatně koupit? Já zvažoval že bych je ušmikl a kabely spojil napřímo bez konektorů...

Napsal: 31 črc 2013, 17:55
od favo18
jj, jen jsem je utřihl a napájel na sebe, super práce. ale je klid. ani jsem se nepídíl po tom jestli se dají koupit. bylo v nich vlhko- tudíž zkrat. takhle je klid.