Stránka 1 z 2

Jednohmota AFN

Napsal: 27 črc 2013, 09:35
od Hrib
Ahoj, můžete mi někdo poradit jakou jednohmotu na Audi A4 B5 AFN? Díky :)

Napsal: 27 črc 2013, 20:16
od stouracvok
z Audi A4 1.9tdi 66kw nebo Audi 80 1.9 tdi 66kw.

Napsal: 27 črc 2013, 21:37
od Marek77
Podle Etky mají všechny A4 1,9TDi stejnou dvouhmotu, bez ohledu na kilowatty. Takže z A4 66kW asi ne.

Ale napadá mě Sharan 1Z / AHU.

Napsal: 27 črc 2013, 23:18
od peeeetr
Mam v A4 AHU origo jednohmotu.

Napsal: 28 črc 2013, 08:55
od Marek77
ETKA hovoří jinak: Všechny motory 1,9TDi mají stejný setrvačník a spojku o průměru 228 mm.



Obrázek

.


Obrázek

Napsal: 29 črc 2013, 18:21
od vadoho
Zkus si sehnat z passata b 5 1.9 tdi 66kw,ta tam jde sám jí tam mám.

Napsal: 29 črc 2013, 19:40
od Ladas
A4 AHU nebo B5 AHU má jednohmotu v sérii ať etka píše co chce

Napsal: 30 črc 2013, 21:17
od vadoho
Má pravdu ten chlapec :D

Napsal: 30 črc 2013, 21:39
od netopier
Marek77 píše:Podle Etky mají všechny A4 1,9TDi stejnou dvouhmotu, bez ohledu na kilowatty. Takže z A4 66kW asi ne.

Ale napadá mě Sharan 1Z / AHU.
netrep , ak sa nevyznas !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


btw : sharan ma priecny motor . .................

Napsal: 31 črc 2013, 06:51
od Marek77
No a co, že má příčný motor? To jako je důvod, proč tam nejde setrvák?

Napsal: 31 črc 2013, 07:43
od netopier
Marek77 píše:No a co, že má příčný motor? To jako je důvod, proč tam nejde setrvák?
ANO

Napsal: 31 črc 2013, 07:45
od Marek77
NE !!! Teď kecáš Ty. Ten setrvák tam pasuje. Klika v obou motorech je naprosto stejná. Tím rozteče šroubů pro přírubu kliky jsou naprosto stejné, což znamená, že i blbec pochopí to, že setrvačník na kliku pasuje. Problém, proč to nejde použít, je úplně jinde, že?

Tak nazývejme věci pravými jmény a pišme, proč nelze použít setrvačník z příčného motoru na podélný. Setrvačníkem jako takovým to není, protože ten by použít šel.

Napsal: 31 črc 2013, 07:55
od netopier
Marek77 píše:NE !!! Teď kecáš Ty. Ten setrvák tam pasuje. Rozteče šroubů pro přírubu kliky jsou naprosto stejné, což znamená, že i blbec pochopí to, že setrvačník na kliku pasuje. Problém je úplně jinde, že?

Tak nazývejme věci pravými jmény a pišme, proč nelze použít setrvačník z příčného motoru na podélný. Setrvačníkem jako takovým to není.
tebe uz musi vazne jebat , skus si na to najst nejake lieky, inak neviem ....


pre ostatnych normalnych : zotrvak z priecneho motora, nieje mozne pouzit na pozdlzny motor , pretoze sa lisia v polohe starteru a tym padom aj v tvare zotrvacnika

Napsal: 31 črc 2013, 08:37
od Marek77
Takže je to kvůli startéru, ne kvůli samotnému setrváku :-D. Setrvák pasuje, ale nejde ho použít kvůli jinému umístění startéru. A pak že jsem blbej..... ;-)

Napsal: 31 črc 2013, 08:42
od netopier
Marek77 píše:Takže je to kvůli startéru, ne kvůli samotnému setrváku :-D. Setrvák pasuje, ale nejde ho použít kvůli jinému umístění startéru. A pak že jsem blbej..... ;-)
i have bad news for you .... SI .