čidlo tlaka G3 AFN

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
walda.karcoolka
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 24 zář 2012, 14:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Louny

čidlo tlaka G3 AFN

Příspěvek od walda.karcoolka »

zdravím vás,

jde předělat a co by to obnášelo předělat klasickou hadičku ze sání do jednotky na plně elektro, jako na O1 nebo G4

nebo by bylo jednoduší dát jednotku z ASV třeba?

nebo je to blbost zbytečná?

nikde sem o tomhle nic nenašel, díky za rady
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

proč to řešíš?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
walda.karcoolka
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 24 zář 2012, 14:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Louny

Příspěvek od walda.karcoolka »

zvládne ta jednotka třeba dva bary?
walda.karcoolka
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 24 zář 2012, 14:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Louny

Příspěvek od walda.karcoolka »

nebo spíš jaký má AFN jednotka možnosti?
vikink
Přispěvovatel
Příspěvky: 146
Registrován: 24 črc 2012, 09:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od vikink »

Na vysvětlenou: Týpek předělává obtok turbo na VGT a potřebuje jednotku, která zvládá N75 a B čidlo tlaku z O1, možná C, záleží kolik bude tlačit turbo. Má tam jednotku, která má plnící tlak měřen hadičkou ze sání do jednotky.

Já problematiku G3 TDI moc neznám, takže jsem mu houby poradil jak na to, ale viděl jsem tu několikrát, že týpci na AFN tlačí, tak to nějak musí jít, samotnýho mě to taky doccela zajímá :-)
Škoda O1 L&K ASV, spodek ASZ, 12mm hlava, podávačka PD, Race 520, 2052V, FMIC, ATD + HDS, 3xOFF, 312+286
walda.karcoolka
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 24 zář 2012, 14:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Louny

Příspěvek od walda.karcoolka »

díky ;)
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

povodne cidlo v rj je DO tlaku 2570 mbar , cize 1,57 bar pretlaku (potom hodi skrat)

staci vyviest 2 droty z RJ von, a do sania implantovat cidlo z okty,(tiez 1,5 alebo 2 barove) a prisposobit software , plus par detialov.. robota na pol hodiny
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“