Ahoj přemýšlím o koupi diagnostiky, jaký je rozdíl mezi těmito dvoumi verzimi? Máte nějaké zkušenosti? VAG CAN PRO je o cca 4tis levnější.
Díky.
VAG COM MAX vs VAG CAN PRO
Moderátoři: šulda, Moderátoři
VAG COM MAX vs VAG CAN PRO
Golf Variant AGR 4x4, GT 1749VA, 120 kW. Prodáno.
Seat Cordoba Vario GT, GT 1749VA, 125 kw. Sešrotováno
Audi A4 Avant Quattro 81KW, GT 1749 VA. Naše rezerva
Caddy 2.0 TDI 4x4 125 kw. Rodinné
Seat Cordoba Vario GT, GT 1749VA, 125 kw. Sešrotováno
Audi A4 Avant Quattro 81KW, GT 1749 VA. Naše rezerva
Caddy 2.0 TDI 4x4 125 kw. Rodinné
Funkce PROFI Max Standard
Zobrazení identifikace ANO ANO ANO
Rozšířená identifikace ANO ANO ANO
Čtení paměti závad ANO ANO ANO
Mazání paměti závad ANO ANO ANO
Upřesnění vzniku závady ANO ANO ANO
Čtení měřených hodnot ANO ANO ANO
Rozšířené čtení měřených hodnot ANO ANO ANO
Osciloskopické zobrazení - Grafy ANO ANO ANO
Logování (ukládání hodnot) ANO ANO ANO
Čtení jednotlivé hodnoty ANO ANO ANO
Readiness ANO ANO ANO
Základní nastavení ANO ANO ANO
Graf pro nastavení předvstřikuANO ANO ANO
Akční členy ANO ANO ANO
Login ANO ANO ANO
Bezpečnostní přístup ANO ANO ANO
7-mi místný PIN ANO ANO ANO
Kódování ANO ANO ANO
Dlouhé kódování ANO ANO ANO
Přizpůsobení (klíče, immo, nastavení) ANO ANO ANO
Aktivace/deaktivace transportního režimu ANO ANO ANO
Mapování kanálů jednotky ANO ANO ANO
Automatický test vozu ANO ANO ANO
Nastavení servisních intervalů ANO ANO ANO
Nastavení startovací dávky ANO ANO ANO
Podpora ostatních OBD-II a EOBD značek ANO ANO ANO
Výpis závad z Gateway ANO ANO ANO
Hromadné mazání závad ANO ANO ANO
Tisk protokolů ANO ANO ANO
Zjišťování skutečného stavu ujetých klimetrů ANO ANO ANO
Měření zrychlení ANO ANO ANO
Diagnoza optické sběrnice ANO ANO ANO
Automatické dlouhé kódování ANO ANO NE
Automatické funkce ANO ANO NE
Řízení zadních brzdičů při výměně destiček ANO ANO NE
Online služby ANO ANO NE
Příslušenství
Příručka VIS ANO ANO NE
Kalkulačka pro dlouhé kódování CodingCalculator ANO ANO NE
Redukce pro starší vozy VW - 2x2 PIN ANO NE NE
Redukce pro LT ANO NE NE
Publikace VAG-COM ANO NE NE
Plastový kufr ANO NE NE
Prodlužovací kabel ANO NE NE
Zobrazení identifikace ANO ANO ANO
Rozšířená identifikace ANO ANO ANO
Čtení paměti závad ANO ANO ANO
Mazání paměti závad ANO ANO ANO
Upřesnění vzniku závady ANO ANO ANO
Čtení měřených hodnot ANO ANO ANO
Rozšířené čtení měřených hodnot ANO ANO ANO
Osciloskopické zobrazení - Grafy ANO ANO ANO
Logování (ukládání hodnot) ANO ANO ANO
Čtení jednotlivé hodnoty ANO ANO ANO
Readiness ANO ANO ANO
Základní nastavení ANO ANO ANO
Graf pro nastavení předvstřikuANO ANO ANO
Akční členy ANO ANO ANO
Login ANO ANO ANO
Bezpečnostní přístup ANO ANO ANO
7-mi místný PIN ANO ANO ANO
Kódování ANO ANO ANO
Dlouhé kódování ANO ANO ANO
Přizpůsobení (klíče, immo, nastavení) ANO ANO ANO
Aktivace/deaktivace transportního režimu ANO ANO ANO
Mapování kanálů jednotky ANO ANO ANO
Automatický test vozu ANO ANO ANO
Nastavení servisních intervalů ANO ANO ANO
Nastavení startovací dávky ANO ANO ANO
Podpora ostatních OBD-II a EOBD značek ANO ANO ANO
Výpis závad z Gateway ANO ANO ANO
Hromadné mazání závad ANO ANO ANO
Tisk protokolů ANO ANO ANO
Zjišťování skutečného stavu ujetých klimetrů ANO ANO ANO
Měření zrychlení ANO ANO ANO
Diagnoza optické sběrnice ANO ANO ANO
Automatické dlouhé kódování ANO ANO NE
Automatické funkce ANO ANO NE
Řízení zadních brzdičů při výměně destiček ANO ANO NE
Online služby ANO ANO NE
Příslušenství
Příručka VIS ANO ANO NE
Kalkulačka pro dlouhé kódování CodingCalculator ANO ANO NE
Redukce pro starší vozy VW - 2x2 PIN ANO NE NE
Redukce pro LT ANO NE NE
Publikace VAG-COM ANO NE NE
Plastový kufr ANO NE NE
Prodlužovací kabel ANO NE NE
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
- leonardino
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 545
- Registrován: 27 říj 2009, 14:36
- Bydliště: Brno, Kutná Hora
Mam VAG CAN PRO, není to spatny, ale par much to ma. Preklad není dokonalej, coz by az tak nevadilo, ale mel jsem problém s nekterejma jednotkama přes K line, v komfortních funkcích taky občas něco zlobilo ale zas na druhou stranu je tam prehledny dlouhy kodovani. Vadi mi, ze strasne dlouho nabiha samotnej program. Ma to externi hardwarovy klic, coz je trosku problém, zvlast když se pohybuješ s notesem v aute. Napad je to dobrej, grafika taky ale je to zbytecny, chtelo by to tomu vychytat ty mouchy, když sem se snazil kontaktovat robeko, tak odpověď neprisla ani po opakovanym mailu. Osobne bych uz sel do vaga, jestli nepotrebujes kufrik a vis a ja nevim co všechno, tak jsi na cene kolem 7 tisíc a vag je proste bezkonkurenci.