Stránka 1 z 2
race 520, životnosť + tlaky
Napsal: 26 srp 2013, 16:56
od vilozx6
Nazdar. Neviete mi poradiť ako sa dá odmerať či je tryska race 520 v poriadku? Nejaké hodnoty, prípadne kto by to odmeral na východe. Obehal som pár servisov a nikto nič kua. Meral som dnes tlaky vo valcoch tak výsledok je následovný: 12bar, 25bar,25bar,25bar... Ide o to , že ak sa vymení piest a tryska zalieva opäť ho dodrbe, či nie? Životnosť RACE 520 je asi aká? Posraté úpravy - nikdy viac. Človek už by mal nové auto.

Napsal: 26 srp 2013, 17:15
od TDI tech
dones mi ju kuknem ti ju na skusacke

Napsal: 26 srp 2013, 18:27
od vilozx6
TDItech: Nevieš aké hodnoty majú mať? Inak vraj je možné vymeniť piest zo spodu. Aby sa nedavala hlava dole. Dole vaňa, rozšrubovať ojnicu....Nemá nikto skúsenosť? Cca pred 3 týždňami som mal hlavu na magnet brúske, plus zvody od turba boli krivé, tak neviem, či je opäť nutné platiť a všetko to rozoberať, keď to nabehalo možno 3 tisíc km....

Napsal: 26 srp 2013, 18:34
od Joey22
Co třeba podpálenej ventil, nebo přetáhnout hlavu, třeba netěsní těsnění kdyžs to měl teďka dole. Jako aby toto dělal píst tak to by muselo být něco...
Napsal: 26 srp 2013, 18:50
od marena tdi
spodem to nejde . hlava dolu . tlaky jsou slabe v podstate všechny . dobre tdi 30-32 baru.
Napsal: 26 srp 2013, 19:17
od Joey22
Já myslím že to bude ta hlava

. Nejdřív to zkus přetáhnout - pak změř, pokud to bude špatný, sundat hlavu a mrknout na ventily
Napsal: 26 srp 2013, 19:21
od Martin.R
Vyndej žhavky, udělej si ze starý žhavky redukci, natoč motor tak aby byli zavřený ventily v daném válci redukci natoč do hlavy a foukni tam kompresorem a poznáš kudy ten tlak frčí ven.
Napsal: 26 srp 2013, 19:56
od Wena
Jo no..nic nevydrží většně
Blok si rovnal???ty tlaky jsou vážně nahraně.
Dej si spodek ASZ/ARL pěkně si ho poskládej a budeš mít klid.
Napsal: 26 srp 2013, 20:33
od brankar30
Joey22 píše:Co třeba podpálenej ventil, nebo přetáhnout hlavu, třeba netěsní těsnění kdyžs to měl teďka dole. Jako aby toto dělal píst tak to by muselo být něco...
mizne olej ako svina..typujem piest..

Napsal: 26 srp 2013, 21:45
od vilozx6
marena tdi píše:spodem to nejde . hlava dolu . tlaky jsou slabe v podstate všechny . dobre tdi 30-32 baru.
waw, ja žijem v tom, že do 20-22bar je to v pohode.
Napsal: 26 srp 2013, 21:46
od vilozx6
brankar30 píše:Joey22 píše:Co třeba podpálenej ventil, nebo přetáhnout hlavu, třeba netěsní těsnění kdyžs to měl teďka dole. Jako aby toto dělal píst tak to by muselo být něco...
mizne olej ako svina..typujem piest..

Mizne jura, z Prahy domov to spapalo 0,7litra
Napsal: 26 srp 2013, 21:53
od vilozx6
Wena píše:Jo no..nic nevydrží většně
Blok si rovnal???ty tlaky jsou vážně nahraně.
Dej si spodek ASZ/ARL pěkně si ho poskládej a budeš mít klid.
Wena - ja keď spočítam výdavky, tak by som sa na to najradšej vyprdol. O auto sa starám, no financie nepustia a čo je veľa, je veľa. Možno to spočítam a drbnem to sem. Mám uloženku ALH, myslím, že som to bral od Kornouta - údajne 120tisíc km tak skúsim asi výmenu, len do motora človek nevidí, no a že nič nevydrží večne, je jasné, len tu čítam - 500tis km, bez problémov, 600tisíc km bez problémov.....a ja nemám rok, aby som niečo neriešil, ale bude to asi aj o šťastí...
Napsal: 26 srp 2013, 21:58
od vilozx6
marena tdi píše:spodem to nejde . hlava dolu . tlaky jsou slabe v podstate všechny . dobre tdi 30-32 baru.
Mne sa zdá, že sme raz robili na škode 1000 spodom piest. Ojnicu povolíš, kľuku sme si natočili ako bolo treba a vybrali piest, no to som mal možno 15 rokov a asistoval som. Nie je to možné technický, alebo sa to nedá?
Napsal: 26 srp 2013, 22:50
od TDI tech
Sa ti zda zle, spodom to proste nejde. Skus gynekologa moznoze ti to spravy ambulantne cez vyfuk

Napsal: 26 srp 2013, 23:01
od vilozx6
TDI tech píše:Sa ti zda zle, spodom to proste nejde. Skus gynekologa moznoze ti to spravy ambulantne cez vyfuk

skúsim kolonoskopiu