Stránka 1 z 2

race 520, životnosť + tlaky

Napsal: 26 srp 2013, 16:56
od vilozx6
Nazdar. Neviete mi poradiť ako sa dá odmerať či je tryska race 520 v poriadku? Nejaké hodnoty, prípadne kto by to odmeral na východe. Obehal som pár servisov a nikto nič kua. Meral som dnes tlaky vo valcoch tak výsledok je následovný: 12bar, 25bar,25bar,25bar... Ide o to , že ak sa vymení piest a tryska zalieva opäť ho dodrbe, či nie? Životnosť RACE 520 je asi aká? Posraté úpravy - nikdy viac. Človek už by mal nové auto. :?

Napsal: 26 srp 2013, 17:15
od TDI tech
dones mi ju kuknem ti ju na skusacke ;)

Napsal: 26 srp 2013, 18:27
od vilozx6
TDItech: Nevieš aké hodnoty majú mať? Inak vraj je možné vymeniť piest zo spodu. Aby sa nedavala hlava dole. Dole vaňa, rozšrubovať ojnicu....Nemá nikto skúsenosť? Cca pred 3 týždňami som mal hlavu na magnet brúske, plus zvody od turba boli krivé, tak neviem, či je opäť nutné platiť a všetko to rozoberať, keď to nabehalo možno 3 tisíc km.... :(

Napsal: 26 srp 2013, 18:34
od Joey22
Co třeba podpálenej ventil, nebo přetáhnout hlavu, třeba netěsní těsnění kdyžs to měl teďka dole. Jako aby toto dělal píst tak to by muselo být něco...

Napsal: 26 srp 2013, 18:50
od marena tdi
spodem to nejde . hlava dolu . tlaky jsou slabe v podstate všechny . dobre tdi 30-32 baru.

Napsal: 26 srp 2013, 19:17
od Joey22
Já myslím že to bude ta hlava :). Nejdřív to zkus přetáhnout - pak změř, pokud to bude špatný, sundat hlavu a mrknout na ventily

Napsal: 26 srp 2013, 19:21
od Martin.R
Vyndej žhavky, udělej si ze starý žhavky redukci, natoč motor tak aby byli zavřený ventily v daném válci redukci natoč do hlavy a foukni tam kompresorem a poznáš kudy ten tlak frčí ven.

Napsal: 26 srp 2013, 19:56
od Wena
Jo no..nic nevydrží většně ;)

Blok si rovnal???ty tlaky jsou vážně nahraně.
Dej si spodek ASZ/ARL pěkně si ho poskládej a budeš mít klid.

Napsal: 26 srp 2013, 20:33
od brankar30
Joey22 píše:Co třeba podpálenej ventil, nebo přetáhnout hlavu, třeba netěsní těsnění kdyžs to měl teďka dole. Jako aby toto dělal píst tak to by muselo být něco...
mizne olej ako svina..typujem piest.. :roll:

Napsal: 26 srp 2013, 21:45
od vilozx6
marena tdi píše:spodem to nejde . hlava dolu . tlaky jsou slabe v podstate všechny . dobre tdi 30-32 baru.
waw, ja žijem v tom, že do 20-22bar je to v pohode.

Napsal: 26 srp 2013, 21:46
od vilozx6
brankar30 píše:
Joey22 píše:Co třeba podpálenej ventil, nebo přetáhnout hlavu, třeba netěsní těsnění kdyžs to měl teďka dole. Jako aby toto dělal píst tak to by muselo být něco...
mizne olej ako svina..typujem piest.. :roll:
Mizne jura, z Prahy domov to spapalo 0,7litra

Napsal: 26 srp 2013, 21:53
od vilozx6
Wena píše:Jo no..nic nevydrží většně ;)

Blok si rovnal???ty tlaky jsou vážně nahraně.
Dej si spodek ASZ/ARL pěkně si ho poskládej a budeš mít klid.
Wena - ja keď spočítam výdavky, tak by som sa na to najradšej vyprdol. O auto sa starám, no financie nepustia a čo je veľa, je veľa. Možno to spočítam a drbnem to sem. Mám uloženku ALH, myslím, že som to bral od Kornouta - údajne 120tisíc km tak skúsim asi výmenu, len do motora človek nevidí, no a že nič nevydrží večne, je jasné, len tu čítam - 500tis km, bez problémov, 600tisíc km bez problémov.....a ja nemám rok, aby som niečo neriešil, ale bude to asi aj o šťastí...

Napsal: 26 srp 2013, 21:58
od vilozx6
marena tdi píše:spodem to nejde . hlava dolu . tlaky jsou slabe v podstate všechny . dobre tdi 30-32 baru.
Mne sa zdá, že sme raz robili na škode 1000 spodom piest. Ojnicu povolíš, kľuku sme si natočili ako bolo treba a vybrali piest, no to som mal možno 15 rokov a asistoval som. Nie je to možné technický, alebo sa to nedá?

Napsal: 26 srp 2013, 22:50
od TDI tech
Sa ti zda zle, spodom to proste nejde. Skus gynekologa moznoze ti to spravy ambulantne cez vyfuk (noteeth)

Napsal: 26 srp 2013, 23:01
od vilozx6
TDI tech píše:Sa ti zda zle, spodom to proste nejde. Skus gynekologa moznoze ti to spravy ambulantne cez vyfuk (noteeth)

skúsim kolonoskopiu