Seat Leon 1.9 Tdi 81kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 502
- Registrován: 29 pro 2012, 18:00
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 502
- Registrován: 29 pro 2012, 18:00
- Vladores
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 54
- Registrován: 21 úno 2013, 13:48
- Bydliště: Chvalšovice (okr. Strakonice)
Takle nějak to vypadá. Čekám na vstřiky, řeším spojku, nová volnoběžka alternátoru, ještě teče gufero na klice pod rozvodama. No, je toho ještě hodně. K tomu probíhá oprava pravého nosníku, někdo to "opravil" po bouračce. Až auto bude šlapat jak má, vrhnu se na lak. Ještě se uvidí, na co všecko bude, možná dojde jen na nárazníky a blatníky.
- Leon/kissiakos
- Aktivista
- Příspěvky: 2603
- Registrován: 24 pro 2010, 13:58
- Bydliště: Poprad
to vazne nepotesi... ale ak to bolo v plane nie je to az take hrozne..
Kissiakos - Matus/seat leon ASV/ASZ : kw-? / Nm - ? vacka 9,5 + 12mm + dssr 0,360 + sachs race performance ceramic + FMIC
Leon: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 160#533160
Leon: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 160#533160
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 502
- Registrován: 29 pro 2012, 18:00
Na chúlostivých miestach niekedy pomôže viac tmel ako keď sa ťahá navareným reverzom. Kolegovi tak v Škoda servise vyťahovali podbeh a do dvoch rokov tam vyhnila taká diera že sa menil celý. pokiaĽ sa použije kvalitný tmel aj v hrubšej vrstve možno je to lepšie ako keď sa rozpustí pozinkovaný plech navarením vyťahovákov a potom začne hniť.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 502
- Registrován: 29 pro 2012, 18:00