Ford FOcus 2006 2,0TDCI 100 KW-zapečený kroužky?

Před přispíváním si projděte tuto kategorii!!
Diskuze o tech. problémech fóra, problémech s uživateli, oznámení atd.. Není o autech.

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44

Ford FOcus 2006 2,0TDCI 100 KW-zapečený kroužky?

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Zdravím, kamoš dneska jel domů z práce, jel v pohodě,ale rupla hadice od vody, jde o koleno do pravého uhlu, které je skované za halvou motoru pod vysokotlakým čerpadlem. Spojuje to plastovou a kovovou trubku kdo to zná. Jenže než si všiml že to je bez vody, tak se zadymilo z motoru a ten teď točí a je bez komprese, sice sem to neměřil, ale je to prostě jak felda bez sviček.

Chtěl jsem se zeptat, má cenu takovej motor překroužkovat?nebo tam dát druhej??

Děkuji.
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť :)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Záleží, kolik to má za sebou a zda se nezkroutil tím teplem celý..Dal bych tam vodu a koukal, kam poteče nebo co to dělá..A zkusil bych jednotlivé válce, jestli jsou bez tlaku , když budou jen 2 vedle sebe, může být v háji těsnění. Možná by stálo zato, vyndat žhavku, dát válec do Hů a fouknout do válce vzduch, kudy to utíká....Takhle se vyhodil motor a bylo v háji jen těsnění..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44

Příspěvek od ThrashTheTrash »

jericho-3 píše:Záleží, kolik to má za sebou a zda se nezkroutil tím teplem celý..Dal bych tam vodu a koukal, kam poteče nebo co to dělá..A zkusil bych jednotlivé válce, jestli jsou bez tlaku , když budou jen 2 vedle sebe, může být v háji těsnění. Možná by stálo zato, vyndat žhavku, dát válec do Hů a fouknout do válce vzduch, kudy to utíká....Takhle se vyhodil motor a bylo v háji jen těsnění..
Perfektní úvaha, děkuji za radu.Motorový olej je těžce přepálen,smrdí to děsně a je mi z toho na blití :D, bojíme se zda neukápli vstřiky nebo tak něco.
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť :)
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1408
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

Aby ten olej nesmrdel po nafte....
Uživatelský avatar
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44

Příspěvek od ThrashTheTrash »

anydraj píše:Aby ten olej nesmrdel po nafte....
Po naftě bych neřekl že smrdí, smrdí přepáleným olejem, je to hnus. Jak to kuchnu, dám vědět.
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť :)
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2963
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Pokud to tak utavil, tak to bude spíš zadřené na válcích.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Uživatelský avatar
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44

Příspěvek od ThrashTheTrash »

dhfool píše:Pokud to tak utavil, tak to bude spíš zadřené na válcích.
Já si taky myslím, no on ani není schopný říct jak to bylo, prostě jel na šestku,ztratilo to tah, pak vyřadil,motor scípl a už točil bez komprese,takže bych to viděl na kruhy, ale uvidime,zkusim to nějak kuchnout.
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť :)
Uživatelský avatar
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Vytáhl sem vstřiky a komprese je:

První válec 2bary
Druhý válec 2,5 bar
Třetí má 2bary
Čtvrtý má 4,5bar

Zalil sem válce naftou, uvidim co to podělá, potom směr vrakáč!
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť :)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Tam mu bude asi nejlépe.. :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Prej vymontuj žhaviče :D To je tak vymontovat motor ven :D!Kamoš co takovy auta už dělal, tak říkal, že dycky zalomil žhavič a motor šel ven nebo aspoň hlava dolu. Ať se na mě nikdo nezlobí, ale toto jsou auta totálně o ničem.
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť :)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Dokud to jede, je to dobré, ale jakmile to začne poklepávat nebo blbě chytat, je lepší od toho utéct.. :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44

Příspěvek od ThrashTheTrash »

jericho-3 píše:Dokud to jede, je to dobré, ale jakmile to začne poklepávat nebo blbě chytat, je lepší od toho utéct.. :)
správně!
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť :)
Odpovědět

Zpět na „Pravidla, oznámení a časté dotazy/problémy“