Co vylepšit?

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Nalim
Přispěvovatel
Příspěvky: 105
Registrován: 28 led 2006, 18:51

Co vylepšit?

Příspěvek od Nalim »

Tak jsem si udělal plánek a seznam věcí co budu potřebovat.
Jestli mi můžete říct co vylepšit budu rád.Pokud víte,kde sehnat komponenty ještě levnějí.........

Výměník 4,5kw cena 1959kč
Třícestný ventil 1390kč
Odvzdušňovací ventil 1368,50kč
Olejovy filtr...ještě nevim jaký poraďte.
Hadice,hadičniky,vypínač,kabelaž.
Nádrž asi vlastní...nějaký kanystřík.Min 25l.
Líbí se mi ta co se dává místo rezervy.

Jinak díky jednomu členovi co mi dává konzultační hodiny.
Taky děkuji vám všem,protoze vaše zkušenosti jsou k nezaplacení a neexistuje žadný web,kde by se dalo zjistit tolik informací jako tady.Obrázek
Uživatelský avatar
Zdenda
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 25 led 2006, 16:29
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Zdenda »

jestli můžu radit, tak filtry spíš kvalitnější, z mých zkušeností vydrží podstatně víc. (Největší sráč z auto kelly za ca. 100 Kč šel pravidelně po 1000 - 1300 km do kytek, originál mann asi za 300 Kč už tam je přes 5000 km a pohoda) Taky vyjde o něco levnějš pořídit si takovej ten držák na filtr, jak se potom do něj šroubujou ty patrony. Filtry, co z nich už čouhají trubičky, bejvají dražší. Jak hodně se to vyplatí, to záleží na tom, koli najezdíš.
VW Passat 1.6 TD, motor CY, r.v. 1987
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
Nalim
Přispěvovatel
Příspěvky: 105
Registrován: 28 led 2006, 18:51

Příspěvek od Nalim »

Jezdim asi 20t. rocne.....mas nejaky odkaz na presny typ filtru?
Nebo mam koupit filtr primo od firmy od ktere bud brat vsechny ty komponenty?Nevim jestli ty filtry nemaji treba drahe.
truck
Přispěvovatel
Příspěvky: 222
Registrován: 01 kvě 2006, 20:06

Příspěvek od truck »

Moje zkušenost z tahače po 100 000 km co se týká filtrů je asi taková. že pokud jsme nezkušení jezdili na použitej filtrovanej olej ( Údajně profi čištěný ) tak filtry byli mrtvé za 1000 km tedy u nás za čtyři dny. Od doby co používáme jen čistý rafinát o filtrech nevím. ( 95000 km ) máme tam dva original šroubovací. Pokud používáš opravdu čistý olej jsou tyto klasické naftové filtry nejlepší samozřejmě u osobáků stačí jeden.
Nalim
Přispěvovatel
Příspěvky: 105
Registrován: 28 led 2006, 18:51

Příspěvek od Nalim »

No ja necham ten origos na naftu a na olej bych chtel dat nejaky jednoduchy,ale jaky.
Dušan
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 15 kvě 2007, 13:20

Příspěvek od Dušan »

Peosím tě pokud chceš nádrž dá se dodat. Mám jednu plastovou na 22 litrů úplně novou. Byla by asi lolem 1200,-Kč. Pětilitrový kanystr je málo. Já ti mohu nabídnout i elektronickou řídící jednotku, která ti bude ukazovat teplotu oleje a hlídat přepínání, proplachování a hladinu nafty v přídavné mádrži. Řídící jednotka by byla za 6000,-Kč. Není to moc, protože podobná a horší stojí v SRN 10 000,-Kč. Není to samozřejmě nutné mít ve vozidle, ale já to mám a zkušenosti jenom pozitivní. Pokud máš zájem mohu zaslat i foto 1.dusan@seznam.cz
Nalim
Přispěvovatel
Příspěvky: 105
Registrován: 28 led 2006, 18:51

Příspěvek od Nalim »

Nadrz zatim neresim...nejake 25kanaky mam a libi se mi ta misto rezervy a ma 44 l.
Jinak dik za nabidku,ale chci to opravdu co nejlevneji...mozna casem uvidim jak to bude fungovat.
Uživatelský avatar
Zdenda
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 25 led 2006, 16:29
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Zdenda »

konkrétní typ - to je skoro jedno. Hlavně aby to byly ty větší (ca. 8cm v průměru, kolem 15cm na vejšku) Ten malej sráč, co se např. dává do Felicie, nevydržel ani 100 km. Jestli najezdíš 20 tisíc ročně, tak už se ti podle mě vyplatí jít do toho držáku, vem ho na vrakáči z nějakýho rozšířenýho auta a máš zaručený, že filtry budou všude k sehnání a nebudou předražený....
Já mám filtr na volej stejnýho typu jako naftovej, a co používam ty "lepší", tak pohoda.... Přiměřená cena je podle mě od 200 do 300 Kč
VW Passat 1.6 TD, motor CY, r.v. 1987
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
Nalim
Přispěvovatel
Příspěvky: 105
Registrován: 28 led 2006, 18:51

Příspěvek od Nalim »

Jeste jesem dostal radu,ze ten vymenik mam dat jeste pred ventil pod olejovy filtr.
Endy Aron
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 20 pro 2006, 21:21

Příspěvek od Endy Aron »

Před olejový filtr... :)
Nalim
Přispěvovatel
Příspěvky: 105
Registrován: 28 led 2006, 18:51

Příspěvek od Nalim »

A nebo tak (LOL)
Dušan
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 15 kvě 2007, 13:20

Příspěvek od Dušan »

No třícestné ventily potřebuješ dva pokud chceš jezdit i v chladnějším počasí, protožObrázeke musíš systém vyplachovat naftou.
Pokud chceš mohu ti poslat obrázek řídící jednotky.
Endy Aron
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 20 pro 2006, 21:21

Příspěvek od Endy Aron »

Pošli i tu řídící jednotku pls... :)
Nalim
Přispěvovatel
Příspěvky: 105
Registrován: 28 led 2006, 18:51

Příspěvek od Nalim »

Proc by musely byt 2tricestne ventily?Pokud mam sl.zpatecku,tak druhy ventil prece nepotrebuji ne?Vycisteni palivoveho systemu naftou je je jasne,ale to docilim odpojenim oleje a zapnutim nafty,ktera procisti palivovy system......na obrozku to jde videt.
Endy Aron
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 20 pro 2006, 21:21

Příspěvek od Endy Aron »

Podle mě to máš v pohodě... :)
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“