Stránka 1 z 1

kontrola logu GIV 81kW AHF

Napsal: 03 říj 2013, 19:15
od majklik
Zdravím,kouknete mi někdo na log?
Je to GIV 81kW motor AHF. Turbo po repasu, hadičky OK, N75 jsem zkoušel i jiný funčkní a padá mi to stále do nouzáku. Hlavně mě to štve při předjíždění, když jedu tak 150 km/h, vydrží tak minutu táhnout a pak to spadne do nouzáku. Chyba - 17965 - regulace plnícího tlaku - mez regulace překročena.
Může to být váhou? nebo spíš baňka na turbu?

http://leteckaposta.cz/372751168

díky
majk

Napsal: 05 říj 2013, 09:47
od priwi
Podle mě je špatně seštelovaný táhlo od baňky nebo doraz krajní polohy. N75 je pořád na maximu a turbo dost přefukuje. Zkusil bych odpojit hadičku od baňky a udělat log, pokud bude pořád tlačit moc, tak poštelovat krajní polohu nastavení lopatek.

Napsal: 05 říj 2013, 14:08
od blade6591
podla mna zla N75, vobec nema snahu tlak regulovat

Napsal: 05 říj 2013, 17:28
od OťasTDi
taky si myslím...přefouklý je to o 300mbr ve špičce i 500mbr a ventil pořád 90%...můžeš si někde vypůjčit jiný?

Napsal: 05 říj 2013, 18:38
od priwi
Vždyť píše, že zkoušel i jiný funkční. Ještě by mohlo bejt ucpaný vedení od N75 do airboxu, nebo třeba špatně složený turbo (pokud má 9 lopatek)?

Napsal: 06 říj 2013, 08:05
od majklik
priwi píše:Vždyť píše, že zkoušel i jiný funkční. Ještě by mohlo bejt ucpaný vedení od N75 do airboxu, nebo třeba špatně složený turbo (pokud má 9 lopatek)?
Na vedení směrem k airboxu se ještě podivam. Turbo mi delali v rrauto.cz

Napsal: 06 říj 2013, 09:33
od OťasTDi
priwi píše:Vždyť píše, že zkoušel i jiný funkční. Ještě by mohlo bejt ucpaný vedení od N75 do airboxu, nebo třeba špatně složený turbo (pokud má 9 lopatek)?
jo sorry to jsem přehlídnul...

Napsal: 06 říj 2013, 17:09
od priwi
Fakt zkus odpojit podtlak od baňky a projet to (nejlépe i udělat log). Jestli to bude pořád přefukovat, tak je buď špatně složený turbo nebo špatně nastavenej doraz naklopení lopatek. Pokud to bude líný, tak je problém v podtlaku (buď špatně zapojený hadičky, nebo ucpanej vývod do airboxu).

Napsal: 19 říj 2013, 20:22
od majklik
priwi píše:Fakt zkus odpojit podtlak od baňky a projet to (nejlépe i udělat log). Jestli to bude pořád přefukovat, tak je buď špatně složený turbo nebo špatně nastavenej doraz naklopení lopatek. Pokud to bude líný, tak je problém v podtlaku (buď špatně zapojený hadičky, nebo ucpanej vývod do airboxu).
Tak jsem odpojil hadičku od baňky a projel to. Řekl bych, že to bylo živější :) dostal jsem to až za 4000 a do nouzáku to nespadlo. Jel jsem to na 3, log je zde http://leteckaposta.cz/938281609
Ještě zkusím na 4 do mírného kopce.
Díky za další rozbor.