Rozdiel motorov 1.8T (octavia)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Rozdiel motorov 1.8T (octavia)
Zdravim pani,
viete mi niekto zhruba popisat aky je rozdiel medzi motormi:
AGU
AUM
ARX
ARZ
??
Potrebujem kupit vhodny motor pre jeden projekt + mam na stole turbo s AGU motora a mozem kupit motor AUM dakujem.
viete mi niekto zhruba popisat aky je rozdiel medzi motormi:
AGU
AUM
ARX
ARZ
??
Potrebujem kupit vhodny motor pre jeden projekt + mam na stole turbo s AGU motora a mozem kupit motor AUM dakujem.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
rozdíl je vesměs emisní norma jinak je to na jedno brdo kdyžtak blok a písty ojnice z verze 225ps mám...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
jestli bude dělat stavbu jakou asi má v plánu tak časování je prokotina a kdykoliv si to udělá jak bude potřebovat
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Re: Rozdiel motorov 1.8T (octavia)
AGU = Euro2, najednoduchsi a tym padom najspolahlivejsi motor, montoval sa iba do 02/2001 a ma pevny servsny interval, ma mech. skrtiacu klapku, nema variabilne casovanie ventylov, nema sekundarny vzduch, ma iba jednu lambadu, mensie kanaly v hlave valcov, nema MAP atd. To z neho robi najmenej vhodnu variantu na zvysovanie vykonu.octaviask píše:Zdravim pani,
viete mi niekto zhruba popisat aky je rozdiel medzi motormi:
AGU
AUM
ARX
ARZ
??
Potrebujem kupit vhodny motor pre jeden projekt + mam na stole turbo s AGU motora a mozem kupit motor AUM dakujem.
AUM = Euro3, po hw stranke az na nejake drobne detaily je uplne zhodny s motorom AUQ (132kW). montoval sa od 03 / 2001 a ma premenlivy servsny interval, ma el. skrtiacu klapku (EPC) , ma variabilne casovanie ventylov, ma sekundarny vzduch, ma dva lambady, ma MAP atd. Dobry na zvysovanie vykonu chiptuningom. Zalezi od stavu konkretneho motora ale pokial je v dobrej kondicke tak sa z neho da chiptuningom vypucit aj cez 200k.
ARX = Euro4, zjednodusene povedane ma vsetky emisne vychytavky ako AUM, montovat sa zacal az niekedy od roku 2004+
ARZ = Euro3 (4x4) mal by byt aspon podla mna teoreticky rovnaky ako AUM, ale tento motor bol vyhradne urceny len pre verzie s pohonom 4x4.
Co sa tyka vsetkych 1.8T je pravidelne cistenie sacieho kosa olejoveho cerpadla.
Ale ta skutocna sranda zacina az u motorov APX / APY, alebo najlepsie BAM (165kW). Tie motory sa objavovali v Audinkach napr. S3, TT
to nevim na brzdě to nebylo. v serii to mělo 190 koni turbo tlačilo 0.6 baru a teď tlačí až 1,2 baru. dle váhy vzduchu je tam 210koní ale ten chip i turbo má navíc. mám právě problém s tím že mi turbo od 4,5 otáček nestíhá tlačit. laicky si myslim že je to katem protože turbo je hodně podobné konstrukce jako K04 a K04 to stíhá... pletu se? nechám si poradit. díkyTDI tech píše:A to v tom mas napucene kolko koni, ze potrebujes uz dat sportovy KAT