Rozdiel motorov 1.8T (octavia)

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Hoblik
Přispěvovatel
Příspěvky: 121
Registrován: 18 zář 2006, 19:39

Příspěvek od Hoblik »

Proc je AGU nejmene vhodny motor na upravy ?:-)
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7510
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

ty woe! Hoblik žije ! :)
Hoblik
Přispěvovatel
Příspěvky: 121
Registrován: 18 zář 2006, 19:39

Příspěvek od Hoblik »

:-) jsem vam chybel co:-)

Me se zda ze je prave naprosto idealni, jednoduchy, zbytecnosti kvuli emisim chybi, vnitrnosti predimenzovane. Ja jsem spokojen na vykon co jsem byl zvykly jsem se dostal za tretinove naklady a ten prubeh :-) jen to hold chlasta jak prokopnute:))
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Tak mu dejte loknout LPG-limonady, pane Hoblik 8)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Hoblik
Přispěvovatel
Příspěvky: 121
Registrován: 18 zář 2006, 19:39

Příspěvek od Hoblik »

no to teda nikdy :) dostava pekne 100 oktanovy benzinek je to fajnovka :) ale spotřeba je asi to poslední co u toho auta resim :) ono benzin a lehke auto jen s prednim nahonem :) celkem jiny level zabavy .)
Fuxxo
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Registrován: 13 črc 2012, 22:01
Bydliště: Hnúšťa

Re: Rozdiel motorov 1.8T (octavia)

Příspěvek od Fuxxo »

TDI tech píše: Co sa tyka vsetkych 1.8T je pravidelne cistenie sacieho kosa olejoveho cerpadla.

Ale ta skutocna sranda zacina az u motorov APX / APY, alebo najlepsie BAM (165kW). Tie motory sa objavovali v Audinkach napr. S3, TT
toto ma zaujima, lebo sa to tyka aj mna. preco sa zacina sranda?
AUDI S3 8L 1,8T 154KW AMK, HDS, KAT OFF, Bilstein B8 Sprint, STRONGFELX ON
Ferenzzo
Přispěvovatel
Příspěvky: 656
Registrován: 30 lis 2009, 13:21

Příspěvek od Ferenzzo »

Dal jsem na blok BFB (podélný, A4) hlavu z AGU, protože byla zrovna po ruce. Mám otázky:

1) nefunguje mi variabilní časování vaček, byť jsem ten modul přeskládal z BFB (ovládán elektronicky) Při prvním pohledu se zdálo lůžko a přívodní kanálky hydrauliky v hlavě stejné... Má s tím někdo zkušenosti?

2) nejede to - má to 92 kW na originál, s chipem 103 kW ... měřeno na brzdě. Váha ukazuje více méně dobré hodnoty, ale skutečný plnící tlak je cca 1/2 od požadovaného... turbo je hned po prvním měření rozpálené...svítí

3) turbo vypadá OK, žádná velká vůle, lopatky v pohodě. V diagnostice žádné běžné chyby pro motory 1,8T spojené s podtlaky atp. Jen sem tam sekundární vzduch...

Ještě mě napadá, co na to palivové čerpadlo, to ještě změřim v zátěži na brzdě... jestli to není chudý. Ale auto necuká, nevynechává, startuje a jede úplně normálně...je prostě jenom "líný"

Napadá někoho něco? Třeba nějaké souvislosti?

Díky
VW Caddy life 1,9 TDI ... 77 kW (ve vývinu)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu :))
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

namontovat AFR logger
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Ferenzzo
Přispěvovatel
Příspěvky: 656
Registrován: 30 lis 2009, 13:21

Příspěvek od Ferenzzo »

Tak dneska změřen tlak paliva - drží po celou dobu konstantně 4 bar...

Vyměněn i BOV, kdyby náhodou původní propouštěl. -Beze změny-

Zapojená/vypojená váha stejný výsledky

Ještě otestuju IC, jestli není něčím zacpaný... ale to kdyby nemohlo protlačit, tak bude podle mně dělat "surge" efekt.

Ten AFR logger je pěkná věc, ale nemám k tomu nikde přístup :)
VW Caddy life 1,9 TDI ... 77 kW (ve vývinu)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu :))
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7510
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

V čem je prosím BAM lepší než APX?
ADKO13
Přispěvovatel
Příspěvky: 633
Registrován: 06 kvě 2012, 08:10
Bydliště: Snina SR

Příspěvek od ADKO13 »

Pisu tu somariny !

AGU je sice najstarsi ale ma rovnake ojnice ako BAM/AMK/APY treba pozriet na etke...

AGU JE BIG PORT ! cize siroky kanal..

Starsie typy motorov ako AGU nemaju elektricky hydronapinak...

Vsetky maju blok uz rovnaky iba AEB ma starsi s cerpadlom cez remen..

Kluka je podla etky moze byt rovnaka AGU s APY cize (154kw)... pozor piesty su ine aj kompresny pomer !
misokgb
Přispěvovatel
Příspěvky: 268
Registrován: 26 led 2009, 01:01
Bydliště: Nitra, slovaKIA.

Příspěvek od misokgb »

Trochu to ozivim. BFB 120kW v A4, z coho pasuje motor? Dik
ALFA ROMEO 75 160ps 200Nm.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

AEB je z Audi A4, ne?
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

AEB má jiný blok (starší typ, podobný Golfu 2 16V)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“